Zgłoszenie reklamacji Online

Zgłoszenie reklamacji Online – Formularz zgłoszeń reklamacyjnych może być udostępniony w internecie. Takie rozwiązanie umożliwia zgłaszanie reklamacji przez:

  • partnerom,
  • dystrybutorom,
  • marketom
  • użytkownikom końcowym (konsumentom)

Formularz RMA składa się z 4 sekcji.

  • Reklamujący – w sekcji podawane są imię, nazwisko oraz dane kontaktowe osoby zgłaszającej reklamację. Ważnym elementem są pola określające sposób komunikacji;
zgłoszenie reklamacji
  • Reklamowany produkt – sekcja w której należy podać podstawowe dane reklamowanego produktu;
  • Dane zgłoszenia – pola w sekcji umożliwiają podanie numeru dokumentu zakupu i daty zakupu, daty powstania wady oraz jej opis i żądanie osoby reklamującej;
zgłoszenie
  • Podsumowanie – sekcja zawiera m.in. treść zgodny na przetwarzanie danych, którą należy zaakceptować by wysłać zgłoszenie.
zgłoszenia online - informacje

    Programy SoftwareStudio

  • CRM Handlowiec

    crm Handlowiec ma dostęp do szeregu modułów, najważniejsze z nich to kartoteki, wizyty oraz zestawienia. Kartoteki Pozycje szczegółowe zakładki menu KARTOTEKI wyświetlają kartoteki asortymentowe, kontrahentów, pracowników. Pozycja menu Asortyment wyświetla listę kartotek towarowych, oferowanych przez handlowców. W kartotece aktywna są funkcje: dopisania, edycji, podglądu oraz zestawienie obrotów dla kartoteki. Pola obowiązkowe przy.
  • Magazyn części zamiennych

    Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach systemów WMS jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. System dostarcza informacji dotyczących stanu magazynowego według wielu różnych kryteriów oraz umożliwia sprawną lokalizację każdej partii towaru i każdej pojedynczej przesyłki. W systemie WMS Operator może wygenerować odpowiednią etykietę i oznaczyć nią jednostki towarowe lub w momencie.
  • Sortowanie RMA

    Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn. Każde kolejne kliknięcie zmienia warunek sortowania. Dostępne warunki sortowania: - Sortowanie rosnące, - Sortowanie malejące, - Usunięcie warunku sortowania. Sortowanie RMA Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn. Każde kolejne kliknięcie zmienia warunek sortowania. Dostępne warunki sortowania: - Sortowanie.
  • Reklamacje

  • Program-do-obsługi-reklamacji

    Aplikacja reklamacje

    Aplikacja reklamacje czyli, program do obsługi reklamacji. Systemy do obsługi reklamacji mają różne warianty ze względu na rodzaj oprogramowania. Programiści od SoftwareStudio stworzyli program, który będzie dostosowany do każdej firmy. Można go obsługiwać jako aplikację na urządzeniu z systemem Windows, Android, IOS. Jednak nie ma problemu w tym, aby zarządzać reklamacjami z poziomu przeglądarki internetowej..
  • Program-do-obsługi-reklamacji

    Proces reklamacyjny

    Proces reklamacyjny czyli, program do obsługi reklamacji. Reklamacje są istotnym elementem funkcjonowania każdej firmy, której produkty są objęte gwarancją. Organizacja procesu obsługi reklamacji, który wiąże się z przyjęciem zgłoszenia, wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji, ustaleniem przyczyn i wreszcie rozwiązaniem problemu w sposób zapewniający sprawną obsługę przyjmowania i rozpatrywania gwarancji może stanowić element niezwykle istotny.
  • System-do-reklamacji

    Reklamacje program

    Reklamacje program czyli, system do reklamacji. Program reklamacyjny to nie tylko dodawanie zgłoszeń, ale także obieg dokumentów i danych dotyczących zgłoszeń. Są wśród nich informacje na temat rodzajów reklamowanych przedmiotów (można wygenerować zestawienie i sprawdzić jaki rodzaj asortymentu jest najczęściej reklamowany), a także inne kluczowe informacje, które pozwalają na rozwój przedsiębiorstwa poprzez analizowanie danych zgłoszeń.
  • System do reklamacji

    System do reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. Ponadto ważna jest analiza wszystkich zgłoszeń. Pozwala ona na rozwój firmy i naprawienie dotychczas niezauważanych usterek, które są zgłaszane najczęściej. System do reklamacji System do reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku.
  • Zgłszenie

    Zgłoszenia internetowe

    Program Studio Reklamacje.net może udostępniać formularz zgłoszenia reklamacji przez internet wybranej grupie użytkowników: partnerom, dystrybutorom, marketomużytkownikom końcowym (konsumentom) Wypełnione zgłoszenie wysyłane jest na podany w formularzu adres konta mailowego. Wiadomość przesłana prócz w celu weryfikacji użytkownika, który by aktywować zgłoszenie musi kliknąć na załączony w wiadomości link. Zarejestrowane zgłoszenie reklamacyjne drukowane jest za pomocą dokumentu PDF.