wdrażanie

Wdrożenie programu reklamacyjnego

Wdrożenie programu Reklamacje wymaga dostosowania aplikacji w zależności do zastosowania. Technologia Microsoft ASP.net oraz program Studio Reklamacje działające na bazie plików konfiguracyjnych (ASPX, XML). Pliki te pozwoliły na przygotowanie predefiniowanych szablonów związanych z wybraną branżą w której jest wykorzystywany program.

Studio Reklamacje.net

Aplikacja Studio Reklamacje umożliwia sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji i koordynację działań mających na celu usunięcie skutków powstania wady. Osoby wyznaczone do przeprowadzenia konkretnych działań rejestrują postępy prac. Program Studio Reklamacje posiada funkcje budowania raportów i analizowania wprowadzonych danych. Organizacja procesu obsługi reklamacji wiąże się z:

  • przyjęciem zgłoszenia;
  • wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji;
  • ustaleniem przyczyn powstania defektu;
  • rozwiązaniem problemu i naprawą uszkodzenia/wady.

Sposób obsługi przyjmowania oraz rozpatrywania gwarancji/reklamacji stanowi element niezwykle istotny dla budowania pozytywnych relacji z klientem w przyszłości. Program pozwala na rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych OnLine przez internet i wystawianie protokołów reklamacyjnych wraz z wydrukiem potwierdzenia dla klienta, za pomocą aplikacji SoftwareStudio producent systemów informatycznych.

Program pozwala na rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych OnLine przez internet i wystawianie protokołów reklamacyjnych wraz z wydrukiem potwierdzenia dla klienta, za pomocą aplikacji SoftwareStudio producenta systemów informatycznych.

Analiza przedwdrożeniowa programu reklamacyjnego

Każde poważne przedsięwzięcie wymaga dobrego przygotowania, zaplanowania działań, dlatego przed wybraniem i wdrożeniem systemu informatycznego proponujemy wykonanie usługi analizy przedwdrożeniowej. Usługa ta polega na udokumentowaniu potrzeb użytkowników i wymagań od systemu który ma zostać wdrożony. Konsultanci bezpośrednio u klienta zbierają informacje o potrzebach związanych z wdrożeniem nowego systemu. Efektem analizy przedwdrożeniowej jest dokumentacja opisująca schemat firm oraz wymagania i potrzeby klienta co do programu. Dokumentacja jest podstawą dla kształtu otrzymanego rozwiązania, będąc źródłem informacji dla osób prowadzących wdrożenie. Na podstawie analizy przedwdrożeniowej określamy też przewidywane koszty związane z wdrożeniem, przygotowaniem specjalnych dedykowanych rozwiązań, modułów czy integrację na poziomie baz danych z innymi systemami.

    KerioProgramy

  • Wdrożenie Kerio

    Kerio Connect umożliwia trzy opcje wdrożenia. Tak, by użytkownik mógł wybrać tę najlepiej dopasowaną do procesów i infrastruktury IT, z których korzysta. Bez względu w jaki sposób przeprowadzone zostanie wdrożenie Kerio Connect zapewnia: satysfakcję użytkownika, bezpieczeństwo, łatwą administrację. Kerio Connect Software – zapewnia bezproblemową instalację Kerio Connect na posiadanym sprzęcie. Wspieramy większość wersji systemów Windows Server, Linux, a.
  • Program magazynowy WMS.net

  • skanowanie

    Oprogramowanie zarządzające magazynem

    Oprogramowanie zarządzające magazynem można uruchamiać na urządzeniach za pomocą przeglądarki Internetowej oraz jako aplikacja na systemie Android. OPROGRAMOWANIE ZARZĄDZAJĄCE MAGAZYNEM SoftwareStudio oferuje oprogramowanie zarządzające magazynem, które może być zintegrowane z systemem ERP w zakresie kartotek magazynowych oraz dokumentów magazynowych. Oprogramowanie magazynowe online firmy SoftwareStudio zgodne jest ze standardem HTML5, CSS3 i JQuery. Prosta obsługa programu magazynowego jest możliwa.
  • Kartoteka asortymentowa

    Program magazynowy WMS.net

    Do obsługi magazynu najczęściej używany WMS program nie jest w wystarczający sposób przystosowany do wsparcia indywidualnej specyfiki pracy firmy logistycznej. Progam WMS.net wykorzystuje platformę Microsoft IIS Server, bazę danych MS SQL Server dostarcza rozwiązań dla najbardziej wymagających. Cena jest ważna, lecz podczas trwania wyboru programu nie należy szukać bezpłatnego programu do zarządzania magazynem. Wówczas musisz iść na.
  • Terminale

    Terminale Android

    W magazynach znajdują zastosowanie różne wersje urządzeń przenośnych. Spotykane są wciąż kolektory danych, jednak w sprzedaży dostępne są również nowoczesne terminale mobilne. Terminal jest mobilnym komputerem, który pełni rolę dodatkowego modułu w magazynie wysokiego składu rozszerzający funkcjonalność systemu WMS. Urządzenie takie(terminal WiFi) jest podłączane do systemu za pomocą sieci bezprzewodowej. Obsługa urządzenia jest możliwa dzięki.
  • Programy SoftwareStudio

  • Piles of pallet on business area

    Ewidencja palet

    Magazyn Palet umożliwia także dopisanie dokumentów przyjęcia oraz wydania z magazynu. Ponadto rejestrację dokumentów przesunięć międzymagazynowych. Funkcja magazynu palety umożliwia dopisanie palet magazynowych skojarzonych z dokumentem bez konieczności jego edycji. Program Magazyn Palet przeznaczony jest dla firm produkcyjnych, handlowych i logistycznych. Pozwala kontrolować i rozliczać palety. Określa salda z dostawcami, odbiorcami i przewoźnikami. Magazyn Palet.
  • Reklamacje

  • Zgłszenie

    Zgłoszenia internetowe

    Program Studio Reklamacje.net może udostępniać formularz zgłoszenia reklamacji przez internet wybranej grupie użytkowników: partnerom, dystrybutorom, marketomużytkownikom końcowym (konsumentom) Wypełnione zgłoszenie wysyłane jest na podany w formularzu adres konta mailowego. Wiadomość przesłana prócz w celu weryfikacji użytkownika, który by aktywować zgłoszenie musi kliknąć na załączony w wiadomości link. Zarejestrowane zgłoszenie reklamacyjne drukowane jest za pomocą dokumentu PDF.
  • zgłoszenie reklamacji

    Zgłoszenie reklamacji Online

    Zgłoszenie reklamacji Online – Formularz zgłoszeń reklamacyjnych może być udostępniony w internecie. Takie rozwiązanie umożliwia zgłaszanie reklamacji przez: partnerom, dystrybutorom, marketomużytkownikom końcowym (konsumentom) Formularz RMA składa się z 4 sekcji. Reklamujący – w sekcji podawane są imię, nazwisko oraz dane kontaktowe osoby zgłaszającej reklamację. Ważnym elementem są pola określające sposób komunikacji; Reklamowany produkt – sekcja w której.
  • Technologia

  • Dostęp do danych przez internet

    Metody statycznego udostępniania informacji tekstowej na internetowych witrynach www należą do najprostszych. Z punktu widzenia aplikacji biznesowych konieczne jest dynamiczne aktualizowanie stron, na których informacja odzwierciedla stan serwera podłączonej bazy danych. Jest ona na bieżąco modyfikowana, a wyświetlane informacje oddają stan momentu żądania usługi przez klienta. Pojawienie się nowych technologii postawiło projektantów oprogramowania oraz projektantów serwisów.