ZESTAWIENIA - SPOSOBY FILTROWANIA

Programy zestawienia - sposoby filtrowania

PROGRAM CRM

Oferowany przez SoftwareStudio program CRM pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.

Handlowiec ma do dyspozycji kilka transakcji za pomocą których może przeglądać planowane wizyt, wprowadzać notatki ze spotkać oraz wprowadzać zmiany. Moduł na urządzenia z systemem Android stanowi uzupełnienie aplikacji CRM działającej przez przeglądarkę internetową. Dzięki systemowi wspomagającemu zarządzanie relacjami z klientami CRM w rękach firmy pozostaje coś więcej niż tylko garść dat i dokumentów sprzedażowych. Jeśli system jest dobrze wdrożony a raporty pracy handlowca odpowiednio realizowane to system CRM potrafi zbierać w bazie danych wszelkie pozyskane informacje o kliencie i relacjach z nim. Handlowcy będący w trasie mogą korzystać z modułu dostępnego na urządzenia mobilne z systemem operacyjnym Android. Udostępniamy aplikacje CRM Android pracujące w na telefony lub tablety z Androidem w wersji 4.x lub nowszej. Nowo zatrudniony handlowiec szybko jest w stanie podjąć pracę poprzedniego przedstawiciela handlowego, wystarczy mu bowiem tylko przestudiowanie historii zaszłej pomiędzy firmą a kontrahentem. Standardowo wprowadzanie nowej wizyty skutkuje umieszczeniem dokumentu w rejestrze oznaczonym jako wizyty planowane. Planowanie wizyt handlowca opiera się więc na pracy w jego osobistym kalendarzu. PROGRAM CRM. Oferowany przez SoftwareStudio program CRM pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. OPROGRAMOWANIE DO MAGAZYNU. SoftwareStudio od 2008 roku oferuje oprogramowanie do magazynu.
Oferowany przez SoftwareStudio program CRM pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Zatwierdzone do realizacji spotkania zapisywane są w rejestrze wizyt w trakcie realizacji. Zwyczajowo planowanie spotkań handlowca jest to lista spotkań na bieżący okres np. dzień, tydzień w zależności od przyjętej w danym zakładzie pracy okresów rozliczania handlowców

SYSTEM WMS PREZENTACJA

Prezentacja systemu WMS obejmuje podstawowe, najczęściej wykorzystywane funkcje oprogramowania.

Handlowcy będący w trasie mogą korzystać z modułu dostępnego na urządzenia mobilne z systemem operacyjnym Android. Udostępniamy aplikacje CRM Android pracujące w na telefony lub tablety z Androidem w wersji 4.x lub nowszej. Standardowo wprowadzanie nowej wizyty skutkuje umieszczeniem dokumentu w rejestrze oznaczonym jako wizyty planowane. Planowanie wizyt handlowca opiera się więc na pracy w jego osobistym kalendarzu. Handlowiec ma do dyspozycji kilka transakcji za pomocą których może przeglądać planowane wizyt, wprowadzać notatki ze spotkać oraz wprowadzać zmiany. Moduł na urządzenia z systemem Android stanowi uzupełnienie aplikacji CRM działającej przez przeglądarkę internetową. Nowo zatrudniony handlowiec szybko jest w stanie podjąć pracę poprzedniego przedstawiciela handlowego, wystarczy mu bowiem tylko przestudiowanie historii zaszłej pomiędzy firmą a kontrahentem. SYSTEM WMS PREZENTACJA. Prezentacja systemu WMS obejmuje podstawowe, najczęściej wykorzystywane funkcje oprogramowania. IMPORT EXCEL. Moduł konfiguracji programu StudioSystem posiada funkcjonalność pozwalającą na ustawienie parametrów do uniwersalnego importu danych do bazy SQL z plików w formacie XLS (Microsoft Excel). Import realizowany jest za pomocą dedykowanej transakcji. Aby import został wykonany należy odpowiednio skonfigurować schemat za pomocą którego dane będą pobierane. Można wgrywać dowolne dane do dowolnych tabel na podstawie dowolnej liczby schematów importu danych z plików XLS.
Program Studio CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Awizacje handlowców można rejestrować wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalna strona www, za pomocą której handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Podsumowanie spotkania handlowca z klientem można zakończyć opisując całość ustaleń na dokumencie typu raport. Raportowanie pracy handlowca w programie CRM to edytor tekstu pozwalający na swobodne opisywanie zdarzeń. Raporty mogą być tworzone w opraciu o przygotowane szablony raportów, które handlowiec wypełnia.

APLIKACJA MAGAZYNOWA

Aplikacja magazynowa może działać w środowisku wirtualnym, np. VMWare i być udostępniane użytkownikom z dowolnego miejsca na ziemi, wystarczy dostęp do Internetu.

Wizyty handlowca powiązane są zwykle z ponoszeniem określonych kosztów, które mogą być rejestrowane za pomocą program dla handlowca. Wydatki związane z daną wizytą handlowiec wprowadza w zakładce koszty delegacji. Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów. Oprogramowanie CRM pozwala rozpocząć ewidencję za pomocą modułu mobilnego w telefonie z systemem Android lub w programie z pomocą transakcji dopisywania wizyty. Handlowcy będący w trasie mogą korzystać z modułu dostępnego na urządzenia mobilne z systemem operacyjnym Android. Udostępniamy aplikacje CRM Android pracujące w na telefony lub tablety z Androidem w wersji 4.x lub nowszej. APLIKACJA MAGAZYNOWA. Aplikacja magazynowa może działać w środowisku wirtualnym, np. VMWare i być udostępniane użytkownikom z dowolnego miejsca na ziemi, wystarczy dostęp do Internetu. ZARZĄDZANIE NARZĘDZIOWNIA. Aplikacja wspomagająca pracę magazynu narzędzi, działu utrzymania ruchu, magazyn BHP, środków ochrony osobistej, materiałów eksploatacyjnych i opakowań. Rozwiązania działające przez przeglądarkę internetową zarządzanie narzędziownia.
Standardowo wprowadzanie nowej wizyty skutkuje umieszczeniem dokumentu w rejestrze oznaczonym jako wizyty planowane. Planowanie wizyt handlowca opiera się więc na pracy w jego osobistym kalendarzu. Podsumowanie spotkania handlowca z klientem można zakończyć opisując całość ustaleń na dokumencie typu raport. Raportowanie pracy handlowca w programie CRM to edytor tekstu pozwalający na swobodne opisywanie zdarzeń. Raporty mogą być tworzone w opraciu o przygotowane szablony raportów, które handlowiec wypełnia. System CRM firmy SoftwareStudio umożliwia handlowcom rejestrować spotkania z klientami i raportować efekty ich wizyt. Specjalny formularz www lub aplikacja Android służy do wprowadzania informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał, jakie poczynił ustalenia. Dzięki systemowi wspomagającemu zarządzanie relacjami z klientami CRM w rękach firmy pozostaje coś więcej niż tylko garść dat i dokumentów sprzedażowych. Jeśli system jest dobrze wdrożony a raporty pracy handlowca odpowiednio realizowane to system CRM potrafi zbierać w bazie danych wszelkie pozyskane informacje o kliencie i relacjach z nim.

Zestawienia
ZESTAWIENIA dokumentów, stanów, rejestry czy obrotów to podstawowe i szybkie narzędzia analityczne pozwalające pracownikom na kontrolę i weryfikację zgodności danych zapisanych w bazie systemu magazynowego ze stanami faktycznymi.

Zestawienia
Użytkownicy nie zawsze chcą oglądać wyniki raportów czy je drukować, często potrzebna jest możliwość prostej i szybkiej szczegółowej analizy danych. Do tego doskonale nadaje się opcja ZESTAWIENIA.

Corax - Kadry i płace HR
Kadry i Płace HR (human resources)- to szybkość i łatwość w wykonywaniu wszelkich czynności, którymi na co dzień zajmuje się dział odpowiedzialny za prowadzenie kadr i rachubę płac. Pozwala odciążyć pracowników tej komórki, dostarczając im mechanizmów automatyzujących czynności związane m.in.: z naliczaniem płac, wyliczaniem wynagrodzeń za czas choroby, księgowaniem list płac, sporządzaniem deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych. Umożliwia przygotowanie kompletnej sprawozdawczości wewnętrznej firmy w zakresie danych kadrowych i płacowych, tworząc wszystkie potrzebne ZESTAWIENIA, wydruki i raporty. Dzięki mechanizmowi pozwalającemu definiować własne składniki płacowe oraz ich formuły obliczeniowe, moduł ten jest uniwersalnym programem kadrowo-płacowym przeznaczonym dla firm handlowych, usługowych, produkcyjnych oraz instytucji budżetowych a nawet zakładów pracy chronionej.

Corax ERP - dekretowanie dokumentów
Operacje dekretacji dokumentów księgowych (dowodów księgowych) wykonuje się w opcji Księgowanie dokumentów. Tabela ta zawiera wszystkie dokumenty przeniesione do KH z innych modułów (opcja Funkcje administracyjne -> Przenoszenie dokumentów do KH) oraz Polecenia księgowania (PK), zarówno już zaksięgowane jak i nie zaksięgowane. Operację dekretacji można wykonać na trzy sposoby: automatycznie, półautomatycznie, ręcznie. Polecany i najczęściej wykorzystywany jest sposób automatyczny. Zadekretowane dokumenty otrzymują status D i są traktowane jako dokumenty robocze (modyfikowalne). Można jednak na ich podstawie wykonywać wszelkie ZESTAWIENIA, łącznie ze sprawozdaniami i deklaracjami. Umożliwia to przeprowadzenie symulacji danych przed ostatecznym zaksięgowaniem dokumentów.

Onet.pl rozpoczal wspolprace z
Onet.pl rozpoczal wspolprace z Moneybookers, dostawca uslug platnosci online - Online

Oprogramowanie jako usługa
Oprogramowanie jako usługa - Korzystanie z aplikacji w modelu hostowanym (Software as a Service) to sprawdzona metoda pozwalająca na ograniczanie kosztów informatyzacji oraz zapewniająca pełną kontrolę nad wydatkami związanymi z utrzymaniem systemów IT. Gwarantuje przy tym możliwość błyskawicznej rezygnacji z użytkowania rozwiązania bez istotnych finansowych konsekwencji dla organizacji w sytuacji, jeśli wykorzystywana usługa nie przyniesie spodziewanych efektów

Logistyka magazynowa
Oprócz samego składowania, usługi magazynowania obejmują najczęściej także usługi pakowania, etykietowania, konfekcjonowania, obsługę akcji promocyjnych, tzw. "co-packing" ("pakowanie na zlecenie"), cross-docking - system bezpośrednich przepływów towarów od wielu nadawców do wielu odbiorców całodobową ochronę, nadzór kamer przemysłowych, pełną obsługę celną w jednym miejscu, dzięki własnemu "miejscu uznanemu", w którym funkcjonariusz celny pomaga Klientom w załatwieniu wszelkich formalności celnych, bezpieczeństwo składowanych towarów. Z punktu widzenia klienta dodatkowym atutem wyboru usługodawcy jest nowoczesny i sprawny system informatyczny, z tym że preferowane są rozwiązania pozwalające na zdalny przez internet dostęp do modułu klienta. Klient logując się do dedykowanego portalu internetowego firmy logistycznej ma wgląd w swoje stany magazynowe, dokumentu i Operacje. Ponadto ma możliwość wystawienia dokumentów zleceń wydań czy awizo dostawy.

Wydanie z magazynu
Wydanie to czynność następująca po okresie składowania. Często proces wydawania poprzedza kompletacja, która może odbywać się: - jednstopniowo; - zlecenie po zleceniu; - dwustopniowo - atrykuł po artykule; - według tras dostawy; według kolejności rozładunku. Wydanie może odbywać się w dwóch zasadniczych kierunkach: - wydanie na zewnątrz przedsiebuorstwa dokumentem Wz; - wydanie do wewnątrz przedsiębiorstwa Rw. Dokumentem Rw rozchód wewnętrzny, Dokumentem Wp wydanie na produkcje .

Sposoby sortowania
Program udostępnia prosty sposób sortowania danych wyśweitlanych w tabeli.

Definicje płatności
Program Enova daje możliwość zbudowania indywidualnej definicji płatności - SPOSOBY zapłaty.

Corax ERP - dekretowanie dokumentów
Operacje dekretacji dokumentów księgowych (dowodów księgowych) wykonuje się w opcji Księgowanie dokumentów. Tabela ta zawiera wszystkie dokumenty przeniesione do KH z innych modułów (opcja Funkcje administracyjne -> Przenoszenie dokumentów do KH) oraz Polecenia księgowania (PK), zarówno już zaksięgowane jak i nie zaksięgowane. Operację dekretacji można wykonać na trzy SPOSOBY: automatycznie, półautomatycznie, ręcznie. Polecany i najczęściej wykorzystywany jest sposób automatyczny. Zadekretowane dokumenty otrzymują status D i są traktowane jako dokumenty robocze (modyfikowalne). Można jednak na ich podstawie wykonywać wszelkie zestawienia, łącznie ze sprawozdaniami i deklaracjami. Umożliwia to przeprowadzenie symulacji danych przed ostatecznym zaksięgowaniem dokumentów.

MOTOROLA SYMBOL MC9090
Terminal radiowy z Windows Mobile MC9090 jest jednym ze sztandarowych produktów firmy Mototrola. Idealny do zostosowań w trudnych warunkach środowiskowych. Szerokie możliwości konfiguracjne urządzenia umożliwiają dopasowanie do własnych potrzeb. Urządzenie można śmiało stosować w wielu dziedzinach: inwentaryzacja w magazynach, handel, automatyzacja pracy w terenie. Najnowsza wersja systemu Operacyjnego Microsoftu wykorzystuje również nowy mikroprocesor Intel PAX 270 @624 Mhz. Urządzenie wyposażone zostało w sloty SD oraz MMC, dla optymalizacji przenośnych aplikacji. Takie rozwiązanie pozwala Operatorowi na archiwizowanie danych i magazynowanie baz danych o dużych rozmiarach itp. MC9090-G jest typowym urządzeniem do zastosowań przemysłowych. Jest wytrzymały, solidny może być wyposażony w czytnik do odczytu kodów kreskowych 1D, 2D, RFiD. Oferowana wersja jest wszechstronna, umożliwia trzy SPOSOBY radiokomunikacji w tym samym urządzeniu: Bluetooth dostępny we wszystkich modelach, opcjonalnie WI-FI. Ten nowy profesjonalny terminal PDA jest całkowicie kompatybilny z akcesoriami poprzedniego modelu, takimi jak: mocowanie w pojeździe, głośnik, ładowarka baterii z dostępem umożliwiającym podłączenie do gniazda zapalniczki, zestaw montażowy do instalacji na desce rozdzielczej. .

Filtrowanie dokumentów
Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza FILTROWANIA. W polach wiersza FILTROWANIA zapisywane są wartości a dostępna w polach ikona FILTROWANIA wyświetla listę warunków FILTROWANIA i opcji wykonania Operacji.

Filtrowanie
Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza FILTROWANIA. W polach wiersza FILTROWANIA zapisywane są wartości a dostępna w polach ikona FILTROWANIA wyświetla listę warunków FILTROWANIA i opcji wykonania Operacji.

Baza wizyt handlowców
Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do FILTROWANIA ważnych dla użytkownika elementów. Dodatkowo nad tabelą znajdują się ikony funkcyjne, które umożliwiają wprowadzenie nowej wizyty, jej edycję, usunięcie i generowanie delegacji. Użytkownik może dokonywać zmian w bazie wizyt .

Historia - obroty dla danego miejsca składowania
Z poziomu rejestru miejsc składowania dostępna jest funkcja wyświetlająca historię obrotów związaną z danym miejscem składowania. Wyświetlane są pozycje dokumentów magazynowych przyjęcia i wydania które powodowały zmianę stanów dla danej lokalizacji magazynowej. Dane wyświetlane są za pomocą standardowej tabeli, gdzie dokumentu obrotu dla miejsca składowania są grupowane miesięcznie w zależności od okresu w jakim wystawiony był dokument magazynowy w kolejności malejącej, czyli od góry wyświetlane są ostatnio wystawione dokumenty. Użytkownik ma do dyspozycji standardowe funkcje FILTROWANIA, sortownia i eksportowania.

Zestawienia - sposoby filtrowania
Dane można w programie filtrować wg różnych warunków, zawsze jednak dla danej kolumny możemy oznaczyć domyślny sposób filtorwania danych, tak aby użytkownik nie musiał każdorazowo ustawić sposóbu filtrowania dancyh. Najczęściej używanym sposobem filtrowania danych dla kolumnych tekstowych jest opcja ZAWIERA tekst.

Poszukiwane zestawienia - sposoby filtrowania


  • Programy Windows
    Użycie technologii Microsoft do tworzenia rozwiązań dla magazynu jest zasadne, kiedy weźmie się pod uwagę pozycję firmy Microsoft na rynku MSP. Większość użytkowników komputerów korzysta właśnie z oprogramowania systemowego tej firmy. - Wykorzystywanie standardowych programów magazynowych do codziennych obowiązków jest często niewystarczające, dlatego prawie każdy wspomaga swoją pracę uniwersalnymi narzędziami np. arkuszami kalkulacyjnymi MS Excel.

  • Program Enova
    program zgłoszenie reklamacyjne - Enova to zintegrowana aplikacja nowej generacji do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem, ponieważ na rynku jest bardzo wiele różnego rodzaju oprogramowania wspmagającego pracę w firmie zapraszamy do zapoznania się z opiniami użytkowników, księgowych, partnerów zajmujących się wdrożeniami do umieszczania własnych opinii o systemie.

  • Programy internetowe
    W programie magazynowym zastosowano nowoczesny dostęp do bazy danych - Microsoft SQL Server. Jest to jedna z najlepszych i najnowszych technologii, w której szczególną rolę poświęcono stabilności i odporności na awarię. W połączeniu z umiejętnym wykorzystaniem atutów tego systemu, można uzyskać szybki i niezawodny dostęp do danych. - Programy internetowe obsługiwane za pomocą programu zwanego PRZEGLĄDARKA INTERNETOWA różnią się od programów WINDOWS, które nie wymagają dodatkowej aplikacji interpretującej.

  • Systemy ERP
    program reklamacyjny RMA - Przedmiotem działalności SoftwareStudio jest tworzenie oprogramowania dla firm oraz wdrażanie systemów klasy ERP

  • Integracja systemów informatycznych
    program CRM SQL - Integracja systemowa jest rozumiana jako taka integracja, która dotyczy komunikacji między systemami, tj. połączenia i wymiany danych za pomocą sieci komputerowych i protokołów komunikacyjnych.