RAPORTY PRACY HANDLOWCÓW

Programy raporty pracy handlowców

PROGRAM DO OBSŁUGI REKLAMACJI

Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami.

Zarządzanie procesami jakie daje program reklamacje, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu - system RMA. Zarządzanie procesami jakie daje oprogramowanie reklamacyjne, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu. PROGRAM DO OBSŁUGI REKLAMACJI. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. SYSTEM WMS. System WMS to rozwiązanie dedykowane dla firm logistycznych, produkcyjnych i handlowych, które mają duże wymagania w zakresie sprawnej logistyki magazynowej.
Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji takie jak Studio Reklamacje.net to nowoczesne rozwiązanie, które znajduje zastosowanie w dużych i średnich firmach, rejestrujących nawet kilka tysięcy dokumentów reklamacyjnych dziennie. Zarządzanie reklamacjami za pomocą oprogramowania SoftwareStudio uporządkowuje procesu związane z obsługą zgłoszeń reklamacyjnych.

PROGRAM DO OBSŁUGI MAGAZYNU ONLINE

Dla wielu firm Internet stał się błyskawicznie podstawowym środkiem komunikacji z klientami. Do obsługi klientów niezbędnym narzędziem staje się program do obsługi magazynu online.

Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji takie jak Studio Reklamacje.net to nowoczesne rozwiązanie, które znajduje zastosowanie w dużych i średnich firmach, rejestrujących nawet kilka tysięcy dokumentów reklamacyjnych dziennie. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Zarządzanie reklamacjami za pomocą oprogramowania SoftwareStudio uporządkowuje procesu związane z obsługą zgłoszeń reklamacyjnych. Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny i czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji. PROGRAM DO OBSŁUGI MAGAZYNU ONLINE. Dla wielu firm Internet stał się błyskawicznie podstawowym środkiem komunikacji z klientami. Do obsługi klientów niezbędnym narzędziem staje się program do obsługi magazynu online. SYSTEM AWIZACJI. System awizacji dostaw w magazynach wejściowych i wyjściowych pozwala na zewnętrzne awizacje firm (przewoźników/dostawców). Planowanie wizyt (awizacja) wspomaga optymalizację wykorzystania posiadanej infrastruktury (bram i doków) wraz z personelem.
Zarządzanie procesami jakie daje program reklamacje, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu - system RMA. Program do rejestracji reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej.

SYSTEM WMS

System WMS to rozwiązanie dedykowane dla firm logistycznych, produkcyjnych i handlowych, które mają duże wymagania w zakresie sprawnej logistyki magazynowej.

Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji takie jak Studio Reklamacje.net to nowoczesne rozwiązanie, które znajduje zastosowanie w dużych i średnich firmach, rejestrujących nawet kilka tysięcy dokumentów reklamacyjnych dziennie. Zarządzanie procesami jakie daje oprogramowanie reklamacyjne, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu. SYSTEM WMS. System WMS to rozwiązanie dedykowane dla firm logistycznych, produkcyjnych i handlowych, które mają duże wymagania w zakresie sprawnej logistyki magazynowej. NARZĘDZIA RFID. Oznkowanie narzędzi za pomocą chipów lub etykiet zbliżeniowych RFID. Oznakowanie dla narzędzi do pracy w ciężkich warunkach. Są znacznie bardziej wytrzymałe niż tradycyjne kody kreskowe.
Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu - system RMA. Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny i czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji. Zarządzanie reklamacjami za pomocą oprogramowania SoftwareStudio uporządkowuje procesu związane z obsługą zgłoszeń reklamacyjnych. Program do rejestracji reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej.

Report Builder
Analizy i RAPORTY za pomocą Excela lub Report Buildera pozwalą analizować dane w dowolny sposób oraz prezentować je za pomocą widoków, tabel, wykresów czy mierników.

Raportowanie SQL Report Server
Raportowanie w oparciu o SQL Server Report Builder. Pracownicy merytoryczni w całej organizacji — by móc szybko i sprawnie podejmować decyzje — potrzebują dostępu do danych biznesowych.

Corax - Kadry i płace HR
Kadry i Płace HR (human resources)- to szybkość i łatwość w wykonywaniu wszelkich czynności, którymi na co dzień zajmuje się dział odpowiedzialny za prowadzenie kadr i rachubę płac. Pozwala odciążyć pracowników tej komórki, dostarczając im mechanizmów automatyzujących czynności związane m.in.: z naliczaniem płac, wyliczaniem wynagrodzeń za czas choroby, księgowaniem list płac, sporządzaniem deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych. Umożliwia przygotowanie kompletnej sprawozdawczości wewnętrznej firmy w zakresie danych kadrowych i płacowych, tworząc wszystkie potrzebne zestawienia, wydruki i RAPORTY. Dzięki mechanizmowi pozwalającemu definiować własne składniki płacowe oraz ich formuły obliczeniowe, moduł ten jest uniwersalnym programem kadrowo-płacowym przeznaczonym dla firm handlowych, usługowych, produkcyjnych oraz instytucji budżetowych a nawet zakładów pracy chronionej.

Kartoteki narzędziowe
Trudno sobie wyobrazić zarządzanie nowoczesną firmę bez dobrego zarządzania gospodarką narzędziami i ich produkcją. Magazyn Narzędzi 2008 asp.net jest to program przeznaczony do komputerowego wspomagania zarządzania gospodarką narzędziami. Program umożliwia ewidencję narzędzi określając ich atrybuty oraz definiując ich dowolny podział zarówno ze względu na grupy, lokalizację w magazynie czy przypisanie osobom odpowiedzialnym za ich użytkowanie lub nadzór. Część nadzorująca pozwala kontrolować wszelkie formy sprawdzania narzędzi oraz generować automatyczne RAPORTY przypominające o poszczególnych elementach nadzoru jak również umożliwia automatyczne generowanie protokołu, który można edytować i wydrukować. Magazyn Narzędzi i narzędzia jest to nowoczesny program przeznaczony do komputerowego wspomagania zarządzania gospodarką narzędziami z przeznaczeniem dla przedsiębiorstw zajmujących się wytwarzaniem konstrukcji, maszyn, urządzeń itp. W programie prowadzona jest ewidencja ilościowo-wartościowa różnego rodzaju narzędzi w układzie wielonarzędziowym.

Kontrola handlowców
kontrola handlowców za pomocą programu crm .net

Integracja z systemem ERP
Moduł spedycja, jest zewnętrznym programem służącym do wspomagania PRACY magazynu, w zakresie spedycji towarów

Wynajem miejsc magazynowych
Oferowany program magazynowy dedykowany jest dla firm prowadzących magazyn na zasadzie outsourcingu (usługi magazynowania), magazyn logistyczny w którym przechowywany jest towar innych firm. Specjalistyczne firmy logistyczne posiadające magazyn wysokiego składowania prowadzą gospodarkę magazynową dla swoich klientów wynajmując im określone przestrzenie magazynowe. Wynajmująca firma nie musi posiadać infrastruktury związanej z prowadzeniem magazynu ani zatrudniać ludzi do jego obsługi. W ramach opłaty za składowanie towaru w magazynie, firma logistyczna zapewnia całą, kompleksową obsługę. Jednym z narzędzi pomocnym w takiej PRACY jest program Studio Magazyn WMS.net za pomocą którego można ewidencjonować towary wg klientów i miejsc składowania.

Podstawowe zasady w magazynie
Pracownicy zatrudnieni w magazynie powinni przejść przeszkolenie bhp, zwłaszcza w odniesieniu do przechowywania materiałów szkodliwych i niebezpiecznych oraz przenoszenia i przewożenia ładunków. Obowiązkiem zakładu jest dostarczenie pracownikom odzieży roboczej i odpowiedniego odzieży ochronnej i ochron osobistych. Przed przystąpieniem do PRACY wykonywanej po raz pierwszy, mogącej spowodować zagrożenia, pracowników należy pouczyć o bezpiecznym sposobie wykonywania zadań. Obowiązek ten spoczywa na kierowniku magazynu lub osobach z kierownictwa. Magazyn powinien być wyposażony w urządzenia do składowania materiałów (różnego rodzaju regały, pojemniki, palety itp.) oraz w odpowiedni sprzęt transportu wewnętrznego, np. wózki podnośnikowe itp. Materiały należy tak składować, aby nie stwarzały zagrożenia dla pracowników oraz nie były narażone na uszkodzenie, zamoczenie itp. Ciężkie przedmioty i materiały sypkie trzeba tak układać, aby nie groziło ich zawalenie lub obsuwanie. Materiałów nie wolno układać na drogach transportu wewnętrznego, drogach ewakuacyjnych i przejściach dla pieszych.

Kontrola handlowców
kontrola HANDLOWCÓW za pomocą programu crm .net

CRM Handlowiec
Rola crm Handlowiec przeznaczona jest dla mobilnych HANDLOWCÓW do planowania i rejestrowania swoich wizyt u klientów.

Corax - obsługa akwizycji
Obsługa akwizycji – moduł przeznaczony dla przedsiębiorstw posiadających sieć przedstawicieli handlowych, oczekujących od systemu wsparcia w procesie zarządzania i motywowania pracowników pracujących w terenie. Na podstawie uzyskanych z systemu informacji związanych z efektywnością handlową akwizytorów, menadżerowie firmy będą mogli łatwiej i szybciej podejmować działania mające na celu zwiększenie aktywności HANDLOWCÓW.

Baza wizyt handlowców
Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów. Dodatkowo nad tabelą znajdują się ikony funkcyjne, które umożliwiają wprowadzenie nowej wizyty, jej edycję, usunięcie i generowanie delegacji. Użytkownik może dokonywać zmian w bazie wizyt .

Raporty pracy handlowców
Dzięki systemowi wspomagającemu zarządzanie relacjami z klientami crm w rękach firmy pozostaje coś więcej niż tylko garść suchych dat i dokumentów sprzedażowych. Jeśli system jest dobrze wdrożony a handlowcy odpowiednio przeszkoleni i zmotywowani do korzystania z niego, crm potrafi bezboleśnie zbierać wszelkie pozyskane informacje o kliencie i relacjach z nim. Nowo zatrudniony handlowiec szybko jest w stanie podjąć pracę poprzedniego przedstawiciela handlowego, wystarczy mu bowiem tylko przestudiowanie historii zaszłej pomiędzy firmą a kontrahentem. Prowadzone przy pomocy systemu crm transakcje handlowca są opisane szeregiem przydatnych informacji, jak przedmiot transakcji, ceny i warunki handlowe. Ponadto system crm przypisuje takie informacje, jak treść dotyczących danej transakcji rozmów i spotkań, podłączyć wymieniane w jej ramach dokumenty, wskazuje osoby, z którymi prowadzone były dane fazy transakcji lub inne ustalenia.

Poszukiwane raporty pracy handlowców


  • SQL Server
    Program SQL server. SQL Server oferuje elastyczne rozwiązanie dla programistów, w doniesieniu zarówno do ASP, jak i PHP. Posiada także wiele rozwiązań dla systemu operacyjnego Windows. - SQL Server

  • Usługi programowania SQL
    W celu rozwiązania problemów statycznych stron www, wymyślono że na serwerze musi pracować aplikacja, która dynamicznie generuje strony dla klienta. Kolejnym krokiem jest obsługa bazy danych i programowanie SQL. - programowanie SQL

  • Dokumenty wypożyczeń
    program sklep internetowy - Narzędzia znajdujące się w narzędziowni wydajemy pracownikom lub kontrahentom za pomocą formularza (dokumentu) wypożyczeń.

  • program enova
    ENOVA to nowoczesne rozwiązanie informatyczne klasy ERP, wspomagające pracę wszystkich działów w przedsiębiorstwie, a w szczególności dla działów handlowych, księgowość i działy kadrowo-płacowe. -

  • System magazynowy
    PROGRAM MAGAZYNOWY zintegrowany z urządzeniami wspomagającymi pracę przyczynia się do znacznego przyspieszenia obsługi magazynów przy oczywistym wzroście efektywności prac magazynowych. - Rozwój internetowych programów stawia coraz trudniejsze zadania przed twórcami rozwiązań internetowych. Oprogramowanie SoftwareStudio to nie jest zwykła witryna www z możliwością prezentowania treści czy rozbudowany system magazynowy. Aplikacja internetowa ASP.net wykorzystująca profesjonalną bazę danych MS SQL 2008 Server pozwala na korzystanie przez użytkownika z funkcjonalnością podobną do standardowego oprogramowania Windows.