INTUICYJNE MENU ORAZ WIDOK BACKSTAGE

Programy intuicyjne menu oraz widok backstage

SYSTEM DO REKLAMACJI

Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą system do reklamacji formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami.

Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny i czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji. Program do rejestracji reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą system do reklamacji formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. SYSTEM DO REKLAMACJI. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą system do reklamacji formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. WEBORDERING. Zamówienia Internetowe składane przez klientów za pomocą specjalnej strony www określane są jako Webordering.
Zarządzanie procesami jakie daje oprogramowanie reklamacyjne, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu. Zarządzanie procesami jakie daje program reklamacje, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu.

APLIKACJE WMS

Aplikacje WMS dostępne są zróżnicowane cenowo. Prosty programu WMS wybierasz, gdy masz mały budżet i musisz iść na kompromis co do funkcjonalności.

Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Zarządzanie reklamacjami za pomocą oprogramowania SoftwareStudio uporządkowuje procesu związane z obsługą zgłoszeń reklamacyjnych. Zarządzanie procesami jakie daje oprogramowanie reklamacyjne, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu. Zarządzanie procesami jakie daje program reklamacje, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu. APLIKACJE WMS. Aplikacje WMS dostępne są zróżnicowane cenowo. Prosty programu WMS wybierasz, gdy masz mały budżet i musisz iść na kompromis co do funkcjonalności. APLIKACJA DLA HANDLOWCÓW. Program Studio CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.
Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny i czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji. Program do rejestracji reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami.

PROGRAM DLA HANDLOWCA

Wizyty handlowca powiązane są zwykle z ponoszeniem określonych kosztów, które mogą być rejestrowane za pomocą program dla handlowca. Wydatki związane z daną wizytą handlowiec wprowadza w zakładce koszty delegacji.

Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą system do reklamacji formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. PROGRAM DLA HANDLOWCA. Wizyty handlowca powiązane są zwykle z ponoszeniem określonych kosztów, które mogą być rejestrowane za pomocą program dla handlowca. Wydatki związane z daną wizytą handlowiec wprowadza w zakładce koszty delegacji. ZARZĄDZANIE AWIZACJAMI. Zarządzanie awizacjami za pomocą platformy StudioSystem pozwala na rejestrowanie wizyt, kontrolowanie ich cel, czas oraz przebieg na terenie zakładu przemysłowego.
Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji takie jak Studio Reklamacje.net to nowoczesne rozwiązanie, które znajduje zastosowanie w dużych i średnich firmach, rejestrujących nawet kilka tysięcy dokumentów reklamacyjnych dziennie. Zarządzanie reklamacjami za pomocą oprogramowania SoftwareStudio uporządkowuje procesu związane z obsługą zgłoszeń reklamacyjnych. Program do rejestracji reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu - system RMA.

Raporty
Program Microsoft SQL Server 2008 Reporting Services Report Builder 2.0 dostarcza INTUICYJNE, przypominające pakiet Office środowisko tworzenia raportów umożliwiające firmom i zaawansowanym użytkownikom wykorzystanie doświadczenia w korzystaniu z produktów wchodzących w skład pakietu Microsoft Office 2007.

Wyszukiwanie danych
Microsoft SQL Server 2008 umożliwia podejmowanie świadomych decyzji na podstawie analizy predykcyjnej dzięki kompletnemu i INTUICYJNEmu wyszukiwaniu danych, w pełni zintegrowanemu platformy firmy Microsoft Business Intelligence i rozszerzalnemu na dowolną aplikację. Podejmowanie lepszych decyzji biznesowych na podstawie pełnego wglądu w informacje i prognozy dzięki zastosowaniu intuicyjnych i kompletnych narzędzi do wyszukiwania danych, z których może skorzystać każdy użytkownik. Osadzanie funkcji prognozowania w celu tworzenia inteligentnych aplikacji i rozszerzanie technologii drążenia danych w celu spełniania konkretnych potrzeb biznesowych.

Studio Raportynet
Oferujemy uniwersalny moduł udostępniania raportów zainstalowanych na serwerze MS SQL Server - Program Studio Raporty.net. Raporty wykorzystujące Reporting Services publikowane na serwerze SQL można udostępniać użytkownikom przez przeglądarkę internetową. Program Microsoft SQL Server 2008 Reporting Services Report Builder 2.0 dostarcza INTUICYJNE, przypominające pakiet Office środowisko tworzenia raportów umożliwiające firmom i zaawansowanym użytkownikom wykorzystanie doświadczenia w korzystaniu z produktów wchodzących w skład pakietu Microsoft Office. Rozwiązanie oferuje ponadto wiele ciekawych elementów, np. możliwość tworzenia elastycznego układu raportu oferowane przez język definicji raportu programu SQL Server 2008; wizualizacje danych, w tym wykresy i mierniki; pola tekstowe obsługujące tekst sformatowany; eksportowanie do formatu programu Microsoft Office Word, Excel czy PDF.

Narzędzia w badaniach
Rejestr Wydań narzędzi do badań jest analogiczny do rejestru Wydań narzędzi w MENU Ewidencja Przyjęć i Wydań, różni się tylko tym, że zamiast pracownika wybieramy kontrahenta u którego przeprowadzane są przeglądy legalizacje i badania. Określany jest termin zwrotu narzędzia do narzędziowni

Opis modułu
Program magazynowy WMS.net posiada moduł pozwalajacy na dostosowanie i personalizację dla użytkowników MENU, układu tabel oraz formaulrzy wydruków dokumentów.

Dane kontaktowe klienta
Dla każdego kontrahenta i jego oddziału można dopisać dowolną ilość kontaktów – czyli osób i możliwości skontaktowania się z nimi. W poziomu MENU mamy dostęp do dwóch opcji, dopisywania nowego kontaktu oraz przeglądania istniejących kontaktów z opcją edycji zapisanych danych. Formularz dopisywania kontaktu cechuje konieczność wybrania oddziału kontrahenta powiązanego z kontaktem, czyli każdy kontakt musi być skojarzony z oddziałem.

Kontrahent i jego oddziały
Dla każdego kontrahenta należy dopisać co najmniej jeden oddział (stanowiący centralę – siedzibę firmy) Lista oddziałów jest listą adresową dotyczącą miejsc do jakich handlowiec może jeździć. Dane podstawowe w kartotece kontrahenta dotyczą danych siedziby firmy, a oddziały oznaczają miejsca odwiedzin. Z MENU mamy dostęp do pozycji formularza dopisywania nowego oddziału oraz możliwość przeglądania i edycji istniejących oddziałów.

Oprogramowanie jako usługa
Oprogramowanie jako usługa - Korzystanie z aplikacji w modelu hostowanym (Software as a Service) to sprawdzona metoda pozwalająca na ograniczanie kosztów informatyzacji ORAZ zapewniająca pełną kontrolę nad wydatkami związanymi z utrzymaniem systemów IT. Gwarantuje przy tym możliwość błyskawicznej rezygnacji z użytkowania rozwiązania bez istotnych finansowych konsekwencji dla organizacji w sytuacji, jeśli wykorzystywana usługa nie przyniesie spodziewanych efektów

Report Builder
Analizy i raporty za pomocą Excela lub Report Buildera pozwalą analizować dane w dowolny sposób ORAZ prezentować je za pomocą widoków, tabel, wykresów czy mierników.

Prace magazynowe
Prace magazynowe obejmują czynności związane z rozładunkiem i załadunkiem towarów, obsługą urządzeń transportu wewnątrzmagazynowego, np. wózków paletowych i widłowych, dźwignic (elektrowciągów linowych i łańcuchowych, suwnic) ORAZ ręcznym przenoszeniem i podnoszeniem ładunków.

Gospodarka magazynowa
Gospodarka magazynowa to działalność, w skład której wchodzą związane z przechowywaniem zapasów zadania ekonomiczne, środki ORAZ czynności techniczne i organizacyjne. Termin ten można odnieść zarówno do poszczególnych przedsiębiorstw, jak i szerzej, np. do działalności w skali branży lub kraju. Celem gospodarki magazynowej jest jest zapewnienie właściwego funkcjonowania pozostałej części działalności gospodarczej np. handlu czy produkcji.

Report Builder
Analizy i raporty za pomocą Excela lub Report Buildera pozwalą analizować dane w dowolny sposób oraz prezentować je za pomocą WIDOKów, tabel, wykresów czy mierników.

Report Builder
Analizy i raporty za pomocą Excela lub Report Buildera pozwalą analizować dane w dowolny sposób oraz prezentować je za pomocą WIDOKów, tabel, wykresów czy mierników.

Kalendarze
Kalendarze w programie crm.net mają za zadanie przedstawić graficznie wizyty handlowców i ułatwić im pracę, a osobie nadzorujące weryfikacją ich działań. Handlowiec ze poziomu swojego modułu ma dostęp wyłącznie do zarejestrowanych własnych wizyt, natomiast koordynator może przeglądać kalendarze dla wszystkich zarejestrowanych handlowców, dynamicznie włączając lub wyłączając ich z WIDOKu kalendarza.

Grupowanie danych
Funkcja grupowania pozwala na przedstawienie danych wyświetlanych w tabeli pogrupowanych wg wybranej kolumnu lub kilku kolumn. Podczas grupowania dane w WIDOKu danych są grupowane według określonego kryterium. Sortowanie i grupowanie są czynnościami powiązanymi z sobą, czyli program aby pogrupować dane znajdujące się w danej kolumnie, najpierw okreśa kolejność sortowania. Podstawową formą grupowania jest sortowanie alfabetyczne listy narzędzi w taki sposób, aby narzędzia zaczynające się od litery „A” były wyświetlane razem. Każdą grupę w WIDOKu danych można rozwinąć lub zwinąć, korzystając z nagłówka grupy. .

Intuicyjne Menu oraz widok Backstage
W Microsoft Office 2010 Professional Plus interfejs Wstążki został wprowadzony w większości aplikacji, co umożliwia sprawne znajdowanie najbardziej potrzebnych poleceń i funcji. Nowy widok o nazwie Microsoft Office BACKSTAGE™ zapewnia szybki dostęp do poleceń, takich jak wyświetlanie informacji o dokumencie, zapisywanie, drukowanie i udostępnianie. Widok BACKSTAGE można dostosowywać w celu wyeksponowania poleceń i Operacji przepływu pracy, które mają największe znaczenie dla pracowników.

Poszukiwane intuicyjne menu oraz widok backstage


  • Rejestr kontrahentów i pracowników
    program CRM SQL - W pulpicie nawigacyjnym wyświetlone zostaną rejestry kartotek, które można przeglądać odfiltrowane według typu. Pozycja Wszystkie-tabela umożliwia dostęp do wszystkich kartotek kontrahentów oraz pracowników.

  • Magazyn wysokiego składowania
    Większość nowoczesnych programów magazynowych jest integrowana z systemami klasy ERP lub MRPII. Oczywiście taki program do zarządzania magazynem może działać samodzielnie i jest wtedy w pełni wystarczalny. Integracja oprogramowania magazynowego z wewnętrznym systemem ERP firm może jednak poszczerzyć go o dodatkowe funkcjonalności i polepszyć przepływ informacji z magazynu do innych systemów informatycznych w firmie. - rogramy oferowane przez SoftwareStudio Sp. z o.o. wykorzystują technologie i rozwiązania Microsoft, dlatego powinny być spełnione wymagania i zalecenia podawane przez firmę Microsoft dla aplikacji IIS Server + SQL Server.

  • System zarządzania
    program narzędziownia - System zarządzania Narzędziownia asp.net jest to program przeznaczony do komputerowego wspomagania zarządzania gospodarką narzędziami.

  • Technologia
    program utrzymanie ruchu -

  • Utrzymanie ruchu w przedsiębiorstwie
    program narzędziownia - Trudno sobie wyobrazić nowoczesne przedsiębiorstwo produkcyjne lub zakład przemysłowy bez dobrze zorganizowanego działu zajmującego się utrzymaniem ruchu. W pracy takiego działu potrzebne jest niezawodne, wydajne oprogramowanie wspomagające prace związane z utrzymaniem ruchu.