Oprogramowanie WWW.SOFTWARESTUDIO.COM.PL,WDROZENIE HELPDESK OTRS

Oprogramowanie Programy www.softwarestudio.com.pl,wdrozenie helpdesk otrs

Tickets - System biletowy

System biletowy OTRS

Każde zgłoszenie rejestrowane przez system HelpDeskt OTRS ma przydzielany unikalny identyfikator (ticket) za pomocą którego wszystkie spływające wiadomości mailowe są grupowane.TICKETS - SYSTEM BILETOWY

Tickets - System biletowy

Tickets - System biletowy

Systemy biletowe (tickets) w systemie Helpdesk OTRS rozwiązują kłopoty występujace w ewidencji za pomocą zwykłej poczty elektronicznej. Wiadomości e-mail są zapisywane w systemie. Gdy klient systemu HelpDesk wysyła żądanie, nowy ticket (bilet) jest generowany przez system i do tej wiadomości przypisywany. Odpowiedź na taką wiadomość rejestrowana jest w systemie jako zdarzenia.

ROZMIESZCZENIE TOWARU W MAGAZYNIE

Bogatą funkcjonalność oprogramowania magazynowego uzupełniają standardowe funkcje platformy takie jak np. zapis danych do plików Excel, automatyczna wysyłka raportów oraz powiadomień droga mailową. Program daje możliwość zarządzanie magazynem w sytuacji lokowania przyjmowanych towarów w zależności od objętości, wagi, rozmiaru palety, rodzaju lokalizacji. Studio WMS .net to aplikacja przeznaczona jest do ewidencji ilościowo wartościowej w magazynie wydzielonym jako magazyn wysokiego składowania. Oprogramowanie magazynowe online firmy SoftwareStudio zgodne jest ze standardem HTML5, CSS3 i JQuery. Program WMS przejmuje od kierownika magazynu rolę zarządzania rozmieszczeniem towarów. Dzięki cyklicznej analizie rotacji towarów, program samodzielnie generuje zlecenia przesunięcia towarów we właściwe lokacje. Program magazynowy proponuje rozmieszczenie towaru w magazynie poprzez przydzielanie lokacji po przyjęciu towaru na jak i bieżące uzupełnianie lokacji magazynowych. Transakcja importu danych z pliku XLS pozwala na pobieranie danych z arkusza kalkulacyjnego Microsoft Excel (format pliku XLS) i zapis danych w tabelach bazy danych SQL programu StudioSystem. Transakcja działa w oparciu o konfigurację schematów importu danych. Program magazynowy na Androida dostępny jest w ofercie SoftwareStudio od 2014 roku, a od 2017 zastąpił całkowicie program magazynowy Windows CE/Windows Mobile.

Wdrożenie Helpdesk OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

OTRS Helpdesk to wiodący system typu helpdesk oferowany w ramach licencji AGPL. Helpdesk OTRS został zaprojektowany w celu wsparcia procesu kontaktu klienta z firmą, zwiększenia szybkości oraz sprawności obsługi zgłoszeń. WDROŻENIE HELPDESK OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

HelpDesk OTRS sprawdza się w firmach, które posiadają w swojej strukturze działy: obsługi klienta, IT, helpdesk sprzedaży i marketingu. FUNKCJE Helpdesk OTRS: Automatyczna numeracja zgłoszeń poprzez nadawanie numerów Ticet'ów (biletów). Każde zgłoszenie ma swoją historię, priorytet oraz osobę która odpowiada za jego realizację;Zarządzanie czasem realizacji zgłoszeń;Wyszukiwarka zgłoszeń klientów (rozbudowane kryteria);Możliwe łączenia użytkowników.

PROGRAM WMS

Magazynowy program WMS firmy SoftwareStudio to bezkompromisowe rozwiązania dla użytkowników wymagających nowoczesnego systemu działającego zgodnie z ich indywidualnymi potrzebami. Bezkompromisowe oprogramowanie WMS nie będzie tanie, ale zapewni funkcjonalność na poziomie jakiego potrzebują firmy na wysokim poziomie działalności i organizacji pracy. Nie kieruj się kryterium ceny, gdy wybierasz WMS program magazynowy. Cena jest ważna ale nie szukaj bezpłatnego programu do zarządzania magazynem, gdyż wówczas musisz iść na kompromis co do funkcjonalności. Producent programów komputerowych oferuje oprogramowanie zarządzające magazynem, które może być zintegrowane z systemem ERP w zakresie kartotek magazynowych oraz dokumentów magazynowych. Oprogramowanie do zarządzania magazynem przyśpiesza i automatyzuje operacje związane z rejestracją przyjęć i wydań w magazynie. WMS aplikacja magazynowa wspiera kierownika magazynu w zarządzaniu magazynem poprzez osiąganie jego najważniejszych celów: zwiększanie wydajności pracy magazynu i poprawę jakości świadczonych usług logistycznych. Program magazynowy WMS skutecznie wspiera kierownika magazynu w podziale prac w magazynie. Ważnym elementem wsparcia w zakresie określenia preferencji pracowników odnośnie pełnionych tam działań.

System Helpdesk OTRS

Helpdesk OTRS

Helpdesk (z ang. – biuro pomocy) – część organizacji (dział, sekcja, zespół lub wyznaczona grupa osób) odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz kontrolę ich rozwiązania.SYSTEM HELPDESK OTRS

System Helpdesk OTRS

Początkowo programy klasy helpdesk służyły rozwiązywaniu jedynie problemów związanych z IT. Obecnie rozwiązania helpdesk służą również do przyjmowania zgłoszeń na temat problemów z innych dziedzin, np. sprawy kadrowe, porządkowe. Przedsiębiorstwa często udostępniają klientom wsparcie typu helpdesk przez darmowe linie telefoniczne lub przez stronę internetową. Istnieją również wewnętrzne helpdeski, które mają.

IMPORT EXCEL

Program magazynowy można uruchamiać na urządzeniach za pomocą przeglądarki Internetowej oraz jako aplikacja na systemie Android. Oprogramowanie magazynowe online firmy SoftwareStudio zgodne jest ze standardem HTML5, CSS3 i JQuery. Transakcja importu danych z pliku XLS pozwala na pobieranie danych z arkusza kalkulacyjnego Microsoft Excel (format pliku XLS) i zapis danych w tabelach bazy danych SQL programu StudioSystem. Transakcja działa w oparciu o konfigurację schematów importu danych. Program daje możliwość zarządzanie magazynem online, czyli z dostępem przez Internet. Studio Magazyn WMS .net to aplikacja przeznaczona jest do ewidencji ilościowo wartościowej w magazynie wydzielonym jako magazyn wysokiego składowania. Aplikacja magazynowa może działać w środowisku wirtualnym, np. VMWare i być udostępniane użytkownikom z dowolnego miejsca na ziemi, wystarczy dostęp do Internetu. Nowoczesny program do obsługi magazynu dostępny jest na kolektory z systemem Android oraz z dowolnego urządzenia wyposażonego w przeglądarkę Internetową.

OTRS SaaS

OTRS SaaS

OTRS jest dostępnym rozwiązaniem na zasadzie SaaS (software-as-a-service). Możesz wynająć pulę dla siebie w chmurze jaką oferuje SoftwareStudio do prowadzenia HelpDesk.OTRS SAAS

OTRS SaaS

Aby używać systemu HelDesk OTRS nie musisz inwestować w sprzęt, dokonywać instalacji i konfiguracji systemu i bazy danych. Rozwiążanie można po porstu wynająć na zasadzie usługi. Oferujemy dzierżawę z zapewnieniem obsługi całego systemu na platformie chmury w DataCenter Beyond znajdującego się w Poznaniu.  .

APLIKACJA DO AWIZOWANIA DOSTAW

Zarządzanie awizacjami za pomocą platformy StudioSystem pozwala na rejestrowanie wizyt, kontrolowanie ich cel, czas oraz przebieg na terenie zakładu przemysłowego. Awizacja w transporcie wdrażana jest w przedsiębiorstwach, których priorytetem jest zapewnienie lepszej obsługi firm transportowych. System awizacji dostaw w magazynach wejściowych i wyjściowych pozwala na zewnętrzne awizacje firm (przewoźników/dostawców). Planowanie wizyt (awizacja) wspomaga optymalizację wykorzystania posiadanej infrastruktury (bram i doków) wraz z personelem. Podstawowe funkcjonalności oprogramowania system awizacji dostaw: prowadzenie rejestru awizacji dostaw/rozładunków; graficzna interpretacja w kalendarzu; awizacje cykliczne, jednorazowe; definiowanie miejsc załadunków i rozładunków (doków); podział czasu na okna czasowe w określonych przedziałach np. co 20 minut; – powiązanie awizacji z innymi dokumentami systemu magazynowego; wysłanie potwierdzenia awizacji przez email lub SMS. System informatyczny do zarządzania procesami logistycznymi związanymi z harmonogramowaniem transportów - awizacja dostaw i wizyt oraz ruchu na terenie zakładu. Moduł programu Awizacja Transportu umożliwia nam dopisanie nowego awizo oraz zawiera rejestry awiza w buforze i awiza zatwierdzone. O wdrożeniu systemu planowanie awizacji warto pomyśleć w momencie wzmożonej ilości operacji związanej z dostawami i odbiorami z magazynów.

Wdrożenie Helpdesk OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

OTRS Helpdesk to wiodący system typu helpdesk oferowany w ramach licencji AGPL. Helpdesk OTRS został zaprojektowany w celu wsparcia procesu kontaktu klienta z firmą, zwiększenia szybkości oraz sprawności obsługi zgłoszeń. WDROŻENIE HELPDESK OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

HelpDesk OTRS sprawdza się w firmach, które posiadają w swojej strukturze działy: obsługi klienta, IT, helpdesk sprzedaży i marketingu. FUNKCJE Helpdesk OTRS: Automatyczna numeracja zgłoszeń poprzez nadawanie numerów Ticet'ów (biletów). Każde zgłoszenie ma swoją historię, priorytet oraz osobę która odpowiada za jego realizację;Zarządzanie czasem realizacji zgłoszeń;Wyszukiwarka zgłoszeń klientów (rozbudowane kryteria);Możliwe łączenia użytkowników.

PROGRAM DO AWIZACJI DOSTAW

Rozwiązanie typu program do awizacji dostaw znajduje zastosowanie w przedsiębiorstwach, które wymagają zapewnienia lepszej obsługi kontrahentów i firm transportowych oraz przyczynia się do ograniczania wąskich gardeł związanych z rozładunkiem i załadunkiem towarów. Zastosowanie programu system awizacji transportu przez przedsiębiorstwa zapewnienia lepszą obsługę kontrahentów i firm transportowych oraz przyczynia się do ograniczania wąskich gardeł związanych z rozładunkiem i załadunkiem towarów. System awizacji dostaw w magazynach wejściowych i wyjściowych pozwala na zewnętrzne awizacje firm (przewoźników/dostawców). Planowanie wizyt (awizacja) wspomaga optymalizację wykorzystania posiadanej infrastruktury (bram i doków) wraz z personelem. Zarządzanie awizacjami za pomocą platformy StudioSystem pozwala na rejestrowanie wizyt, kontrolowanie ich cel, czas oraz przebieg na terenie zakładu przemysłowego. System do awizacji oparty o platformę StudioSystem rejestruje wszystkie wizyty, kontroluje ich cel, czas i przebieg oraz koordynuje dostęp do zasobów (doków, parkingów, wag). Sekcja Transport dla magazynu (program do awizacji aut) pozwala nam na bezpośrednie dopisanie transportu do wybranego magazynu, wybranej rampy i wybranej godzinie.

System Helpdesk OTRS

Helpdesk OTRS

Helpdesk (z ang. – biuro pomocy) – część organizacji (dział, sekcja, zespół lub wyznaczona grupa osób) odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz kontrolę ich rozwiązania.SYSTEM HELPDESK OTRS

System Helpdesk OTRS

Początkowo programy klasy helpdesk służyły rozwiązywaniu jedynie problemów związanych z IT. Obecnie rozwiązania helpdesk służą również do przyjmowania zgłoszeń na temat problemów z innych dziedzin, np. sprawy kadrowe, porządkowe. Przedsiębiorstwa często udostępniają klientom wsparcie typu helpdesk przez darmowe linie telefoniczne lub przez stronę internetową. Istnieją również wewnętrzne helpdeski, które mają.

PROGRAMY MAGAZYNOWE

Nowoczesny program do obsługi magazynu dostępny jest na kolektory z systemem Android oraz z dowolnego urządzenia wyposażonego w przeglądarkę Internetową. Producent programów komputerowych oferuje oprogramowanie magazynowe, które może być zintegrowane z systemem ERP w zakresie kartotek magazynowych oraz dokumentów magazynowych. Prosta obsługa programu magazynowego jest możliwa dzięki temu, że jest to aplikacja webowa, dostępna z poziomu przeglądarki internetowej. Program można więc uruchomić na dowolnym komputerze bądź urządzeniu mobilnym – zarówno w sieci lokalnej jak i przez Internet. Program WMS przejmuje od kierownika magazynu rolę zarządzania rozmieszczeniem towarów. Dzięki cyklicznej analizie rotacji towarów, program samodzielnie generuje zlecenia przesunięcia towarów we właściwe lokacje. Program magazynowy proponuje rozmieszczenie towaru w magazynie poprzez przydzielanie lokacji po przyjęciu towaru na jak i bieżące uzupełnianie lokacji magazynowych. Bogatą funkcjonalność oprogramowania magazynowego uzupełniają standardowe funkcje platformy takie jak np. zapis danych do plików Excel, automatyczna wysyłka raportów oraz powiadomień droga mailową. Program magazynowy Android stanowi element rozwiązania do obsługi magazynów logistycznych.