Oprogramowanie WWW.SOFTWARESTUDIO.COM.PL,WDROZENIE HELPDESK OTRS

Oprogramowanie Programy www.softwarestudio.com.pl,wdrozenie helpdesk otrs

Tickets - System biletowy

System biletowy OTRS

Każde zgłoszenie rejestrowane przez system HelpDeskt OTRS ma przydzielany unikalny identyfikator (ticket) za pomocą którego wszystkie spływające wiadomości mailowe są grupowane.TICKETS - SYSTEM BILETOWY

Tickets - System biletowy

Tickets - System biletowy

Systemy biletowe (tickets) w systemie Helpdesk OTRS rozwiązują kłopoty występujace w ewidencji za pomocą zwykłej poczty elektronicznej. Wiadomości e-mail są zapisywane w systemie. Gdy klient systemu HelpDesk wysyła żądanie, nowy ticket (bilet) jest generowany przez system i do tej wiadomości przypisywany. Odpowiedź na taką wiadomość rejestrowana jest w systemie jako zdarzenia.

PROGRAM DO ZARZĄDZANIA MAGAZYNEM

Oferta SoftwareStudio obejmuje zarządzanie magazynem program klasy WMS. System do zarządzania magazynem nie może być tani. Koszt jego zakupu, wdrożenia i utrzymania powinien być adekwatny do funkcji jaką spełnia. Program magazynowy WMS wybierasz, gdy ilość operacji wykonywanych w magazynie nie może być już rejestrowana w pliku excel. W Polsce dostępne są systemy magazynowe WMS zarówno rodzimych producentów oraz firm zachodnich. Program magazynowy Android możesz wybrać kierując się kryterium cenowym - tani. W takim wypadku wybierz bezpłatny programu do zarządzania magazynem. WMS aplikacja magazynowa wspiera kierownika magazynu w zarządzaniu magazynem poprzez osiąganie jego najważniejszych celów: zwiększanie wydajności pracy magazynu i poprawę jakości świadczonych usług logistycznych. Program magazynowy WMS skutecznie wspiera kierownika magazynu w podziale prac w magazynie. Ważnym elementem wsparcia w zakresie określenia preferencji pracowników odnośnie pełnionych tam działań.

Wdrożenie Helpdesk OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

OTRS Helpdesk to wiodący system typu helpdesk oferowany w ramach licencji AGPL. Helpdesk OTRS został zaprojektowany w celu wsparcia procesu kontaktu klienta z firmą, zwiększenia szybkości oraz sprawności obsługi zgłoszeń. WDROŻENIE HELPDESK OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

HelpDesk OTRS sprawdza się w firmach, które posiadają w swojej strukturze działy: obsługi klienta, IT, helpdesk sprzedaży i marketingu. FUNKCJE Helpdesk OTRS: Automatyczna numeracja zgłoszeń poprzez nadawanie numerów Ticet'ów (biletów). Każde zgłoszenie ma swoją historię, priorytet oraz osobę która odpowiada za jego realizację;Zarządzanie czasem realizacji zgłoszeń;Wyszukiwarka zgłoszeń klientów (rozbudowane kryteria);Możliwe łączenia użytkowników.

DRUKARKA RFID

Zarządzanie narzędziownią, wypożyczalnią elektronarzędzi, magazynami materiałów, form wtryskowych, matryc, ewidencja konstrukcji stalowych, materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do maszyn. Narzędzia znakowane są za pomocą tagów RFID. Tagi RFID UHF montuje się za pomocą kleju, nitów, trytytki lub przkręcane. Narzędziownia ma zarządzać narzędziami od procesu zakupów, właściwym użytkowniem, serwisem, aż po ich likwidację. Aplikacja wspomagająca pracę magazynu narzędzi, działu utrzymania ruchu, magazyn BHP, środków ochrony osobistej, materiałów eksploatacyjnych i opakowań. Rozwiązania działające przez przeglądarkę internetową zarządzanie narzędziownia. Program zapewnia kontrolę ubrań roboczych, artykułów BHP, przeglądy masek gazowych, monitorowanie dokumentów i dokumentacji technologicznej, certyfikatów i rysunków. Zarządzanie magazynami narzędzi, ewidencja elektronarzędzi, rusztowań, maszyn, pojazdów, materiałów budowlanych, zarządzanie materiałami na placu budowy, lokalizacja sprzętu.

System Helpdesk OTRS

Helpdesk OTRS

Helpdesk (z ang. – biuro pomocy) – część organizacji (dział, sekcja, zespół lub wyznaczona grupa osób) odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz kontrolę ich rozwiązania.SYSTEM HELPDESK OTRS

System Helpdesk OTRS

Początkowo programy klasy helpdesk służyły rozwiązywaniu jedynie problemów związanych z IT. Obecnie rozwiązania helpdesk służą również do przyjmowania zgłoszeń na temat problemów z innych dziedzin, np. sprawy kadrowe, porządkowe. Przedsiębiorstwa często udostępniają klientom wsparcie typu helpdesk przez darmowe linie telefoniczne lub przez stronę internetową. Istnieją również wewnętrzne helpdeski, które mają.

REKLAMACJE ONLINE

Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą system do reklamacji formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu - system RMA. Zarządzanie reklamacjami za pomocą oprogramowania SoftwareStudio uporządkowuje procesu związane z obsługą zgłoszeń reklamacyjnych. Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny i czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji. Zarządzanie procesami jakie daje program reklamacje, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami.

OTRS SaaS

OTRS SaaS

OTRS jest dostępnym rozwiązaniem na zasadzie SaaS (software-as-a-service). Możesz wynająć pulę dla siebie w chmurze jaką oferuje SoftwareStudio do prowadzenia HelpDesk.OTRS SAAS

OTRS SaaS

Aby używać systemu HelDesk OTRS nie musisz inwestować w sprzęt, dokonywać instalacji i konfiguracji systemu i bazy danych. Rozwiążanie można po porstu wynająć na zasadzie usługi. Oferujemy dzierżawę z zapewnieniem obsługi całego systemu na platformie chmury w DataCenter Beyond znajdującego się w Poznaniu.  .

PROFESJONALNE USŁUGI INFORMATYCZNE POZNAŃ

SoftwareStudio to producent programów komputerowych dostarczający rozwiązania biznesowe oraz aplikacje na zamówienie. SoftwareStudio to producent oprogramowania dostarczający rozwiązania biznesowe dla firm sektora logistyki magazynowej, firm produkcyjnych i handlowych. SoftwareStudio Sp. z o.o. jest producentem oprogramowania oraz dostawcą rozwiązań w chmurze prywatnej działającej na platformie VMware. SoftwareStudio Sp. z o.o. jest producentem oprogramowania oraz dostawcą rozwiązań w chmurze prywatnej działającej na platformie VMware oferujemy profesjonalne usługi informatyczne poznań. Firma programistyczna Poznań oferuje tworzenie programów na zamówienie, aplikacje na telefony i tablety z systemem Android oraz oprogramowanie Internetowe. Outsourcing it poznań jaki oferuje SoftwareStudio to pełen zakres wsparcia w zarządzaniu systemami tele informatycznymi, bazami danych i sieciami w przedsiębiorstwach.

Wdrożenie Helpdesk OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

OTRS Helpdesk to wiodący system typu helpdesk oferowany w ramach licencji AGPL. Helpdesk OTRS został zaprojektowany w celu wsparcia procesu kontaktu klienta z firmą, zwiększenia szybkości oraz sprawności obsługi zgłoszeń. WDROŻENIE HELPDESK OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

HelpDesk OTRS sprawdza się w firmach, które posiadają w swojej strukturze działy: obsługi klienta, IT, helpdesk sprzedaży i marketingu. FUNKCJE Helpdesk OTRS: Automatyczna numeracja zgłoszeń poprzez nadawanie numerów Ticet'ów (biletów). Każde zgłoszenie ma swoją historię, priorytet oraz osobę która odpowiada za jego realizację;Zarządzanie czasem realizacji zgłoszeń;Wyszukiwarka zgłoszeń klientów (rozbudowane kryteria);Możliwe łączenia użytkowników.

NARZĘDZIA CZAS ŻYCIA

Oprogramowanie, które używać będziesz w magazynie z narzędziami powinno być szybkie i niezawodne. StudioSystem oferuje rozwiązanie dla narzędziownia program, który wykorzystasz w magazynie narzędzi. Program do ewidencji odzieży roboczej i środków ochorny osobistej BHP. Aplikacja wspomagająca pracę magazynu narzędzi, działu utrzymania ruchu, magazyn BHP, środków ochrony osobistej, materiałów eksploatacyjnych i opakowań. Rozwiązania działające przez przeglądarkę internetową zarządzanie narzędziownia. Drukarka etykiet RFID przeznaczona do drukowania kodów kreskowych wyposażone w koder RFID UHF dalekiego zasięgu. Narzędzia wypożyczone pracownikom lub kontrahentom podlegają zwrotowi do magazynu, skąd zostały pobrane - wypożyczone.

System Helpdesk OTRS

Helpdesk OTRS

Helpdesk (z ang. – biuro pomocy) – część organizacji (dział, sekcja, zespół lub wyznaczona grupa osób) odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz kontrolę ich rozwiązania.SYSTEM HELPDESK OTRS

System Helpdesk OTRS

Początkowo programy klasy helpdesk służyły rozwiązywaniu jedynie problemów związanych z IT. Obecnie rozwiązania helpdesk służą również do przyjmowania zgłoszeń na temat problemów z innych dziedzin, np. sprawy kadrowe, porządkowe. Przedsiębiorstwa często udostępniają klientom wsparcie typu helpdesk przez darmowe linie telefoniczne lub przez stronę internetową. Istnieją również wewnętrzne helpdeski, które mają.

PROGRAM MAGAZYNOWY

Program WMS wspomaga magazyniera w procesie rozmieszczanie towaru w magazynie. Wskazuje także miejsca pobrania podczas zbiórki, kompletacji. Kolektor danych z systemem Android i zainstalowanym programem WMS to sprawne narzędzie w rękach każdego magazyniera. Program WMS przejmuje od kierownika magazynu rolę zarządzania rozmieszczeniem towarów. Dzięki cyklicznej analizie rotacji towarów, program samodzielnie generuje zlecenia przesunięcia towarów we właściwe lokacje. Program magazynowy proponuje rozmieszczenie towaru w magazynie poprzez przydzielanie lokacji po przyjęciu towaru na jak i bieżące uzupełnianie lokacji magazynowych. Producent programów komputerowych oferuje oprogramowanie magazyn, które może być zintegrowane z systemem ERP w zakresie kartotek magazynowych oraz dokumentów magazynowych. Program magazynowy na Androida dostępny jest w ofercie SoftwareStudio od 2014 roku, a od 2017 zastąpił całkowicie program magazynowy Windows CE/Windows Mobile. Kolektor danych z systemem operacyjnym Android i zainstalowanym programem WMS oraz angielską wersją językową (po angielsku, język angielski) to sprawne narzędzie w rękach obcojęzycznego magazyniera.