Oprogramowanie WEB SERVICE

Oprogramowanie Programy web service

Kerio Connect

Kerio Connect

Kerio Connect pozwala na dostęp do poczty email, kontaktów i kalendarzy przez desktopowych klientów, przeglądarki internetowe oraz smartphony. KERIO CONNECT

Kerio Connect

Za pomocą Kerio Connect współdziel wiadomości, kalendarze i kontakty, planuj spotkania na każdej platformie. Połącz w jedno użytkowników Mac, Windows, Linux i urządzeń mobilnych. Korzystaj z Globalnej Listy Adresowej (GAL) i bądź w posiadaniu całościowej, spójnej bazy firmowych kontaktów. Zbierz wszystkie dane w jednym miejscu. WebMail w Kerio Connect W nowym webmailu.

WMS PROGRAM MAGAZYNOWY 2

Nowoczesny program do magazynowania dostępny jest na kolektory z systemem Android oraz z dowolnego urządzenia wyposażonego w przeglądarkę Internetową. Systemy magazynowe można uruchamiać na kolektorach danych Android oraz za pomocą przeglądarki Internetowej. Obrót towarowy w magazynie rejestrowany jest zawsze w powiązaniu z kartotekami towarowymi. Kartoteki pełnią podstawową rolę przy ewidencji magazynowej. Producent programów komputerowych oferuje oprogramowanie magazynowe, które może być zintegrowane z systemem ERP w zakresie kartotek magazynowych oraz dokumentów magazynowych. Programy do magazynowania towarów oferują moduły są terminale z czytnikami kodów kreskowych z systemem Android. Kolektor danych z systemem operacyjnym Android i zainstalowanym programem WMS oraz angielską wersją językową (po angielsku, język angielski) to sprawne narzędzie w rękach obcojęzycznego magazyniera.

Web Service

Web Service

Web Service określane jako usługi sieciowe, umożliwiają budowę prostych, rozproszonych aplikacji, niezależnych od platformy. W swoim działaniu wykorzystują one powszechnie znany standard XMLWEB SERVICE

Web Service
Web Service określane jako usługi sieciowe, umożliwiają budowę prostych, rozproszonych aplikacji, niezależnych od platformy. W swoim działaniu wykorzystują one powszechnie znany standard XML

Dostęp do usług sieciowych jest również niezwykle prosty, dzięki zastosowaniu standardowych protokołów, takich jak HTTP czy SOAP. Web Servicey mogą być wykorzystywane do integracji aplikacji tworzonych w rozmaitych językach programowania, na różnych platformach deweloperskich. Jedną z ich najważniejszych zalet jest fakt, że aplikacja kliencka, która chce skorzystać z udostępnianej usługi,.

ZARZĄDZANIE PRACĄ HANDLOWCÓW

Program Studio CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Awizacje handlowców można rejestrować wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalna strona www, za pomocą której handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Standardowo wprowadzanie nowej wizyty skutkuje umieszczeniem dokumentu w rejestrze oznaczonym jako wizyty planowane. Planowanie wizyt handlowca opiera się więc na pracy w jego osobistym kalendarzu. Wizyty handlowca powiązane są zwykle z ponoszeniem określonych kosztów, które mogą być rejestrowane za pomocą program dla handlowca. Wydatki związane z daną wizytą handlowiec wprowadza w zakładce koszty delegacji. Podsumowanie spotkania handlowca z klientem można zakończyć opisując całość ustaleń na dokumencie typu raport. Raportowanie pracy handlowca w programie CRM to edytor tekstu pozwalający na swobodne opisywanie zdarzeń. Raporty mogą być tworzone w opraciu o przygotowane szablony raportów, które handlowiec wypełnia. Aplikacja mobilna dla handlowców pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.

Aplikcja webowa

Zarządzanie pojmowane jako działanie kierownicze

Ilość optymalna jest to ta, która najlepiej wypełni miejsce składowania. Brak zapisu w polu ilość_magazynowa traktowany jest jak zapisanie ilości 0. Komisjonowanie - order picking. APLIKCJA WEBOWA

Aplikcja webowa

Aplikcja webowa
Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.

Na podstawie dokumentu elektronicznego przysłanego przez kontrahenta. Wyświetlana jest tabela z listą zdefiniowanych użytkowników systemu. Iz informuje, co to są za dane, jaki jest ich format i długość kodu, który je zapisuje. Ponadto ewidnecja magazynowa wg dat przydatności do spożycia pozwala na bieżąco monitorować terminy i w określonym czasie informować.

REKLAMACJE ONLINE

Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny i czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą system do reklamacji formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Zarządzanie procesami jakie daje program reklamacje, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu. Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji takie jak Studio Reklamacje.net to nowoczesne rozwiązanie, które znajduje zastosowanie w dużych i średnich firmach, rejestrujących nawet kilka tysięcy dokumentów reklamacyjnych dziennie. Zarządzanie reklamacjami za pomocą oprogramowania SoftwareStudio uporządkowuje procesu związane z obsługą zgłoszeń reklamacyjnych.

Web Service

Web Service

Web Service określane jako usługi sieciowe, umożliwiają budowę prostych, rozproszonych aplikacji, niezależnych od platformy. W swoim działaniu wykorzystują one powszechnie znany standard XMLWEB SERVICE

Web Service
Web Service określane jako usługi sieciowe, umożliwiają budowę prostych, rozproszonych aplikacji, niezależnych od platformy. W swoim działaniu wykorzystują one powszechnie znany standard XML

Dostęp do usług sieciowych jest również niezwykle prosty, dzięki zastosowaniu standardowych protokołów, takich jak HTTP czy SOAP. Web Servicey mogą być wykorzystywane do integracji aplikacji tworzonych w rozmaitych językach programowania, na różnych platformach deweloperskich. Jedną z ich najważniejszych zalet jest fakt, że aplikacja kliencka, która chce skorzystać z udostępnianej usługi,.

SYSTEM WMS PREZENTACJA 2

W Polsce dostępne są systemy magazynowe WMS zarówno rodzimych producentów oraz firm zachodnich. W ofercie SoftwareStudio znajduje się program do magazynowania towaru. Program magazynowy online działa na urządzeniach za pomocą przeglądarki Internetowej oraz jako aplikacja na systemie Android. SoftwareStudio wdraża program do magazynowania towaru. Bezkompromisowe oprogramowanie WMS nie będzie tanie, ale zapewni funkcjonalność na poziomie jakiego potrzebują firmy na wysokim poziomie działalności i organizacji pracy. SoftwareStudio od 2008 roku oferuje oprogramowanie do magazynu.

ASP.net

ASP.net

Tworzenie stron ASP.NET związane jest z pisaniem kodu w języku Visual Basic lub w języku C#.ASP.NET

ASP.net

Każdy programista aplikacji WWW lub twórca serwisów internetowych zastanawia się nad wyborem środowiska programistycznego. ASP.net – rozwiązanie stworzone przez Microsoft, służący do budowania dynamicznych stron internetowych, aplikacji internetowych i XML-owych usług sieciowych. ASP.net jest częścią platformy .NET i następcą technologii ASP. Jest oparte na CLR, pozwalając programistom na używanie dowolnego języka.

PROGRAM DO ZARZĄDZANIA MAGAZYNEM 2

Oprogramowanie Studio VSS.net to system zarządzania awizacjami, czyli rozwiązanie typu VSS (Vehicle Scheduler Solution), czyli system informatyczny do zarządzania procesami logistycznymi związanymi z harmonogramowaniem transportów i wizyt oraz ruchu na terenie zakładu. Moduł programu Awizacja Transportu umożliwia nam dopisanie nowego awizo oraz zawiera rejestry awiza w buforze i awiza zatwierdzone. Sekcja Transport dla magazynu (program do awizacji aut) pozwala nam na bezpośrednie dopisanie transportu do wybranego magazynu, wybranej rampy i wybranej godzinie. System awizacji dostaw w magazynach wejściowych i wyjściowych pozwala na zewnętrzne awizacje firm (przewoźników/dostawców). Planowanie wizyt (awizacja) wspomaga optymalizację wykorzystania posiadanej infrastruktury (bram i doków) wraz z personelem. Program do awizacji to rozwiązanie typu VSS (Vehicle Scheduler Solution), czyli system informatyczny do zarządzania procesami logistycznymi związanymi z harmonogramowaniem transportów i wizyt oraz ruchu na terenie zakładu. Moduł programu Awizacja Transportu umożliwia nam dopisanie nowego awizo oraz zawiera rejestry awiza w buforze i awiza zatwierdzone. System do awizacji oparty o platformę StudioSystem rejestruje wszystkie wizyty, kontroluje ich cel, czas i przebieg oraz koordynuje dostęp do zasobów (doków, parkingów, wag). Oprogramowanie Studio VSS.net to system zarządzania awizacjami, czyli rozwiązanie typu VSS (Vehicle Scheduler Solution), czyli system informatyczny do zarządzania procesami logistycznymi związanymi z harmonogramowa-niem transportów i wizyt oraz ruchu na terenie zakładu. Moduł programu Awizacja Transportu umożliwia nam dopisanie nowego awizo oraz zawiera rejestry awiza w buforze i awiza zatwierdzone.

IIS - Internet Information Services

IIS - Internet Information Services

Usługi internetowe Internet Information Services 7 (IIS 7.0) w systemie Windows Server® 2008 dostarczają bezpieczną, łatwą w zarządzaniu, podzieloną na moduły i rozszerzalną platformę do niezawodnego przechowywania stron, serwisów i aplikacji internetowych.IIS - INTERNET INFORMATION SERVICES

IIS - Internet Information Services

IIS 7.0 dają Ci możliwość wyboru i kontrolę, bez szkody dla niezawodności i bezpieczeństwa. Dostosuj IIS 7.0 do swoich potrzeb i dodawaj nowe funkcje, takie jak usługa Intelligent Media Streaming, będącą bezpłatnym dodatkiem do IIS. Maksymalizuj bezpieczeństwo stron poprzez ograniczenie użycia serwera i automatyczne izolowanie aplikacji. Ponadto możesz używać aplikacji.

PROGRAM REKLAMACJE

Zarządzanie procesami jakie daje program reklamacje, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu. Zarządzanie reklamacjami za pomocą oprogramowania SoftwareStudio uporządkowuje procesu związane z obsługą zgłoszeń reklamacyjnych. Program do rejestracji reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu - system RMA. Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny i czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji.