Oprogramowanie VISUAL STUDIO 2010

Oprogramowanie Programy visual studio 2010

Programy do magazynowania

Autoryzacja

System wms może składać się z wielu modułów mających zastosowanie w określonych branżach czy rozwiązaniach. Moduł magazynowy dla kontrahentów dostępny przez internet wdrażany jest w firmach logistycznych, gdzie istnieje potrzeba udostępniania informacji o stanach magazynowych wielu różnym kontrahentom ( właścicielom przechowywanego towaru) wraz z możliwością wystawiania dokumentów poleceń wydań, kontrolą operacji magazynowych (wgląd w dokumenty magazynowe przyjęć, wydań, kompletacji itp. Z poziomu rejestru miejsc składowania dostępna jest funkcja wyświetlająca historię obrotów związaną z danym miejscem składowania. PROGRAMY DO MAGAZYNOWANIA

Programy do magazynowania

Programy do magazynowania
Zasadniczą kwestią bezpieczeństwa w asp jest ograniczenie dostępu do określonych zasobów witryny internetowej, a osiągnąć to można za pomocą: uwierzytelniania - czyli weryfikacji pozwalająca na określenie czy dany użytkownik jest faktycznie osobą, za którą się podaje autoryzacja - określenie czy dany użytkownik jest uprawniony do uzyskania dostępu do określonych zasobów (stron, danych) z których chce skorzystać. Bezpieczeństwo można by opisać w skrócie za pomocą słów: uwierzytelnienie , autoryzacja i bezpieczna komunikacja. W przypadku zastosowań aplikacji w sieci lokalnej (intranet) lub lokalnie pojedynczego komputera oraz pewności, że że wszyscy użytkownicy w sieci używają windows oraz przeglądarki internet explorer wówczas można zastosować rozwiązania oparte o autentykację przez windows. Rozwiązania pozwalają na łatwe zarządzanie kontami użytkowników i ról, wykorzystywanych podczas uwierzytelniania i autoryzacji.

Autoryzacja (authorization) jest kolejnym krokiem w którym następuje sprawdzenie do jakich zasobów ma dostęp uwierzytelniony użytkownik. Zasadniczą kwestią bezpieczeństwa w asp jest ograniczenie dostępu do określonych zasobów witryny internetowej, a osiągnąć to można za pomocą: uwierzytelniania - czyli weryfikacji pozwalająca na określenie czy dany użytkownik jest faktycznie osobą, za którą.

ZARZĄDZANIE PRACĄ HANDLOWCÓW

Zatwierdzone do realizacji spotkania zapisywane są w rejestrze wizyt w trakcie realizacji. Zwyczajowo planowanie spotkań handlowca jest to lista spotkań na bieżący okres np. dzień, tydzień w zależności od przyjętej w danym zakładzie pracy okresów rozliczania handlowców. Standardowo wprowadzanie nowej wizyty skutkuje umieszczeniem dokumentu w rejestrze oznaczonym jako wizyty planowane. Planowanie wizyt handlowca opiera się więc na pracy w jego osobistym kalendarzu. Program Studio CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Wizyty handlowca powiązane są zwykle z ponoszeniem określonych kosztów, które mogą być rejestrowane za pomocą program dla handlowca. Wydatki związane z daną wizytą handlowiec wprowadza w zakładce koszty delegacji. Oferowany przez SoftwareStudio program CRM pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Aplikacje CRM pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.

Gospodarka narzędziowa

Magazyn wysokiego składowania

Szybki procesor, ogólnie znany interfejs programowy, system operacyjny microsoft windows ce 5. Wyświetlona tabela pozwala na dopsiwyanie oraz edycję listy transakcji. Podstawowym aktem prawnym regulującym zasady dokumentowania obrotu magazynowego jest ustawa z 29 września 1994 o rachunkowości. GOSPODARKA NARZĘDZIOWA

Gospodarka narzędziowa

Gospodarka narzędziowa
Magazyn wysokiego składowania dla systemu wapro pozwala ponadto na dostęp przez przeglądarkę internetową użytkownikom nie tylko w sieci lokalnej, ale także klientom i partnerom. Jednostka taka ułatwia operowanie w łańcuchu dostaw - w procesie magazynowania i transportu. Nowoczesny magazyn wysokiego składowania trudno sobie wyobrazić zarządzanie nowoczesnym magazynem wysokiego składowania bez wdrożonego programu do jego obsługi. Program pozwala również na przyporządkowanie zapasów na bramie wyjazdowej do odpowiednich paczek, które są przypisywane do wybranej trasy i transportu.

Magazyn wysokiego składowania wymaga dedykowanego oprogramowania do używania na komputerach i urządzeniach mobilnych z windows ce lub android. Program magazynowy studio magazyn wms net przeznaczony jest do ewidencji ilościowo wartościowej w magazynie wydzielonym jako magazyn wysokiego składowania. Specjalistyczne firmy logistyczne posiadające magazyn wysokiego składowania prowadzą gospodarkę magazynową dla swoich.

SYSTEM MAGAZYNOWY

Wdrożenie system wms w magazynie pozwala na wprowadzenie kontroli i bezpieczeństwa związanego z obsługą i realizacją zleceń (zamówień). Szczególnie ważny element w sytuacji obsługi sklepów Internetowych. Wdrożenie rozwiązań typu system magazynowy na zamówienie pozwala na wprowadzenie kontroli i bezpieczeństwa związanego z obsługą i realizacją zleceń (zamówień). Szczególnie ważny element w sytuacji obsługi sklepów Internetowych. Rozważamy wdrożenie rozwiązań typu systemy magazynowe na zamówienie w sytuacji, gdy standardowe dostępne na rynku aplikacje nie zdają egzaminu. Najczęściej nie posiadają odpowiedniej funkcjonalności wymaganej w danej organizacji. Systemy WMS to rozwiązania dedykowane dla firm logistycznych, produkcyjnych i handlowych, które mają duże wymagania w zakresie sprawnej logistyki magazynowej. Systemy zarządzania magazynem znajdują zastosowanie w nowoczesnych magazynach wysokiego składowania. Nowoczesny system magazynowy obejmuje rozwiązania działające nie tylko bezpośrednio w magazynie, ale dostarcza informacji przez Internet wszystkim współpracującym kontrahentom.

Tworzenie raportów

Tworzenie wydajnych raportów

Tworzenie raportów stanowi w wielu przedsiębiorstwach istotną sferę działalności. Skuteczność pracy zarządu, analityków biznesowych, menadżerów i coraz popularniejszych pracowników informacji w całej korporacji, zależy w dużym stopniu od dostępu do aktualnych i właściwych danych, dostarczanych w postaci czytelnych raportów. TWORZENIE RAPORTÓW

Tworzenie raportów

SQL Server 2008 Reporting Services, oferują wszechstronne narzędzia do tworzenia raportów oraz szeroki zakres innowacyjnych formatów raportów, które ułatwiają wydobywanie danych na światło dzienne oraz dostarczanie pracownikom potrzebnych im informacji w formacie najlepiej dostosowanym do potrzeb danej organizacji.

Zatrudnienie programistów zajmujących się tworzeniem zaawansowanych raportów na potrzeby tysięcy użytkowników jest finansowo.

PROGRAM DO OBSŁUGI MAGAZYNU

Prosta obsługa programu magazynowego jest możliwa dzięki temu, że jest to aplikacja webowa, dostępna z poziomu przeglądarki internetowej. Program można więc uruchomić na dowolnym komputerze bądź urządzeniu mobilnym – zarówno w sieci lokalnej jak i przez Internet. Moduł konfiguracji programu StudioSystem posiada funkcjonalność pozwalającą na ustawienie parametrów do uniwersalnego importu danych do bazy SQL z plików w formacie XLS (Microsoft Excel). Import realizowany jest za pomocą dedykowanej transakcji. Aby import został wykonany należy odpowiednio skonfigurować schemat za pomocą którego dane będą pobierane. Można wgrywać dowolne dane do dowolnych tabel na podstawie dowolnej liczby schematów importu danych z plików XLS. Nowoczesny program do magazynowania dostępny jest na kolektory z systemem Android oraz z dowolnego urządzenia wyposażonego w przeglądarkę Internetową. Programy magazynowe można uruchamiać na urządzeniach za pomocą przeglądarki Internetowej oraz jako aplikacja na systemie Android. Oprogramowanie magazynowe online firmy SoftwareStudio zgodne jest ze standardem HTML5, CSS3 i JQuery. Program Studio Magazyn posiada wiele sprawdzonych w działaniu konfiguracji dla różnych scenariuszy użytkowania.

Programy do magazynowania

Autoryzacja

System wms może składać się z wielu modułów mających zastosowanie w określonych branżach czy rozwiązaniach. Moduł magazynowy dla kontrahentów dostępny przez internet wdrażany jest w firmach logistycznych, gdzie istnieje potrzeba udostępniania informacji o stanach magazynowych wielu różnym kontrahentom ( właścicielom przechowywanego towaru) wraz z możliwością wystawiania dokumentów poleceń wydań, kontrolą operacji magazynowych (wgląd w dokumenty magazynowe przyjęć, wydań, kompletacji itp. Z poziomu rejestru miejsc składowania dostępna jest funkcja wyświetlająca historię obrotów związaną z danym miejscem składowania. PROGRAMY DO MAGAZYNOWANIA

Programy do magazynowania

Programy do magazynowania
Zasadniczą kwestią bezpieczeństwa w asp jest ograniczenie dostępu do określonych zasobów witryny internetowej, a osiągnąć to można za pomocą: uwierzytelniania - czyli weryfikacji pozwalająca na określenie czy dany użytkownik jest faktycznie osobą, za którą się podaje autoryzacja - określenie czy dany użytkownik jest uprawniony do uzyskania dostępu do określonych zasobów (stron, danych) z których chce skorzystać. Bezpieczeństwo można by opisać w skrócie za pomocą słów: uwierzytelnienie , autoryzacja i bezpieczna komunikacja. W przypadku zastosowań aplikacji w sieci lokalnej (intranet) lub lokalnie pojedynczego komputera oraz pewności, że że wszyscy użytkownicy w sieci używają windows oraz przeglądarki internet explorer wówczas można zastosować rozwiązania oparte o autentykację przez windows. Rozwiązania pozwalają na łatwe zarządzanie kontami użytkowników i ról, wykorzystywanych podczas uwierzytelniania i autoryzacji.

Autoryzacja (authorization) jest kolejnym krokiem w którym następuje sprawdzenie do jakich zasobów ma dostęp uwierzytelniony użytkownik. Zasadniczą kwestią bezpieczeństwa w asp jest ograniczenie dostępu do określonych zasobów witryny internetowej, a osiągnąć to można za pomocą: uwierzytelniania - czyli weryfikacji pozwalająca na określenie czy dany użytkownik jest faktycznie osobą, za którą.

PROGRAM REKLAMACJE

Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą system do reklamacji formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Program do rejestracji reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej. Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji takie jak Studio Reklamacje.net to nowoczesne rozwiązanie, które znajduje zastosowanie w dużych i średnich firmach, rejestrujących nawet kilka tysięcy dokumentów reklamacyjnych dziennie. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Zarządzanie procesami jakie daje oprogramowanie reklamacyjne, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu - system RMA.

SoftwareStudio Kerio

Kerio

SOFTWARESTUDIO KERIO

SoftwareStudio Kerio

.

PROGRAM DO AWIZACJI TRANSPORTU

Awizacja dostaw umożliwia logowanie się dostawców lub przewoźników za pomocą przeglądarki internetowej (przez www) i rezerwację wolnego terminu w wybranym doku magazynu poprzez system awizacyjny. Aplikacja do awizowania dostaw, czyli system informatyczny do zarządzania procesami logistycznymi związanymi z harmonogramowaniem transportów. System awizacji dostaw w magazynach wejściowych i wyjściowych pozwala na zewnętrzne awizacje firm (przewoźników/dostawców). Planowanie wizyt (awizacja) wspomaga optymalizację wykorzystania posiadanej infrastruktury (bram i doków) wraz z personelem. System informatyczny do zarządzania procesami logistycznymi związanymi z harmonogramowaniem transportów - awizacja dostawy i wizyt oraz ruchu na terenie zakładu. Moduł programu Awizacja Transportu umożliwia nam dopisanie nowego awizo oraz zawiera rejestry awiza w buforze i awiza zatwierdzone. System do awizacji oparty o platformę StudioSystem rejestruje wszystkie wizyty, kontroluje ich cel, czas i przebieg oraz koordynuje dostęp do zasobów (doków, parkingów, wag). Oprogramowanie Studio VSS.net to system zarządzania awizacjami, czyli rozwiązanie typu VSS (Vehicle Scheduler Solution), czyli system informatyczny do zarządzania procesami logistycznymi związanymi z harmonogramowaniem transportów i wizyt oraz ruchu na terenie zakładu. Moduł programu Awizacja Transportu umożliwia nam dopisanie nowego awizo oraz zawiera rejestry awiza w buforze i awiza zatwierdzone. Sekcja Transport dla magazynu (program do awizacji aut) pozwala nam na bezpośrednie dopisanie transportu do wybranego magazynu, wybranej rampy i wybranej godzinie.

SoftwareStudio Safetica

Safetica

Safetica Endpoint Security jest dostarczana przez Safetica Technologies. Safetica Technologies jest pionierem w zakresie produkcji oprogramowania zabezpieczającego przed zagrożeniami wewnętrznymi, skupionym na rozwoju głównego produktu Safetica Endpoint Security. Partnerami dystrybucyjnymi Safetica Technologies są m.in. ogólnoświatowi producenci oprogramowania antywirusowego, partnerami technologicznymi są dostawcy systemów operacyjnych Microsoft, uniwersytety itd. Safetica Technologies blisko współpracuje z wydziałami badawczymi uniwersytetów.SOFTWARESTUDIO SAFETICA

SoftwareStudio Safetica

Safetica Technologies jest pionierem w zakresie produkcji oprogramowania zabezpieczającego przed zagrożeniami wewnętrznymi, skupionym na rozwoju głównego produktu Safetica Endpoint Security..

SYSTEM RMA

Program do rejestracji reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej. Zarządzanie procesami jakie daje program reklamacje, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji takie jak Studio Reklamacje.net to nowoczesne rozwiązanie, które znajduje zastosowanie w dużych i średnich firmach, rejestrujących nawet kilka tysięcy dokumentów reklamacyjnych dziennie. Zarządzanie reklamacjami za pomocą oprogramowania SoftwareStudio uporządkowuje procesu związane z obsługą zgłoszeń reklamacyjnych. Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny i czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji.

SharePoint 2010

SharePoint Portal Server

SharePoint wersja 2010 jeszcze lepiej integruje się z aplikacjami Office, od MS Word, aż po MS Project, oferuje nowe funkcje i jest bardziej intuicyjna dla użytkownika. SHAREPOINT 2010

SharePoint 2010

Program Microsoft SharePoint 2010 ułatwia współpracę. Pozwala on pracownikom konfigurować witryny sieci Web służące do wymiany informacji z innymi osobami, zarządzać całym cyklem życia dokumentów oraz publikować raporty, dzięki którym wszyscy będą podejmować trafniejsze decyzje. SharePoint stał się w ostatnich latach standardem do budowy wewnątrzfirmowych portali wspierających pracę grupową, komunikację, zarządzanie.

ZARZĄDZANIU POWIERZCHNIĄ MAGAZYNOWĄ

Oprogramowanie dla magazynów wysokiego składowania oferuje funkcjonalność typu ewidencja na magazynie według numerów seryjnych (SN). W firmach logistycznych pojawia się także potrzeba wyceny usług magazynowych w celu obciążenia klienta fakturą za takie usługi. Odpowiedzią na takie zapotrzebowania jest system klasy WMS obsługujący magazyn wysokiego składowania. Aby maksymalnie upłynnić pracę oprogramowania dla magazynu wysokiego składowania realizuje się zlecenia systematycznego uzupełnienie towarów rolkami ze stref o niższej dostępności tak by żadne zlecenie nie spowodowało dłuższego przestoju np. ze względu na konieczność wykorzystania specjalistycznego wózka widłowego. Magazyny przechowywujące towar w zwojach, rolkach czy balach rządzą się nieco zmienionymi procesami, które nie są powszechne w przypadku standardowych rozwiązań magazynowych. Ewidencja zasobów w studio magazyn wysokiego składowania jest prowadzona na podwójnej płaszczyźnie, zarówno ilości nośników oraz długości materiałów na nich przechowywanych. Dla magazynu tkanin będą to np. informacje o identyfikatorze produkcyjnym pozwalające realizować zlecenia z jednakowych partii nie różniących się parametrami barw. Niezmiennie ważnym aspektem jest odpowiednie rozmieszczenie towaru na powierzchni magazynowej, na płaszczyźnie poziomej – uwzględniając odległość od strefy kompletacji jak i pionowej – poziom składowania. Aplikacja dla magazynów wysokiego składowania oferuje inną funkcjonalność niż standardowy księgowy program magazynowy.

Lync 2010

Komunikator Lync

Program klasy komunikator Lync 2010 udostępnia interfejs do nawiązywania i odbierania połączeń. W trakcie połączenia można nadal odbierać wiadomości błyskawiczne.LYNC 2010

Lync 2010

Komunikator internetowy (ang. Instant Messenger) to program komputerowy pozwalający na przesyłanie natychmiastowych komunikatów pomiędzy dwoma lub więcej komputerami, poprzez sieć komputerową, zazwyczaj Internet, stąd nazwa komunikatory internetowe. Od poczty elektronicznej różnią się tym, że oprócz samej wiadomości, przesyłane są także informacje o obecności użytkowników, co zwiększa znacznie szansę na prowadzenie.

PLANOWANIE WIZYT HANDLOWCA

Oferowany przez SoftwareStudio program CRM pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów. Oprogramowanie CRM pozwala rozpocząć ewidencję za pomocą modułu mobilnego w telefonie z systemem Android lub w programie z pomocą transakcji dopisywania wizyty. Nowo zatrudniony handlowiec szybko jest w stanie podjąć pracę poprzedniego przedstawiciela handlowego, wystarczy mu bowiem tylko przestudiowanie historii zaszłej pomiędzy firmą a kontrahentem. Prowadzone przy pomocy oprogramowanie dla handlowca Android transakcje handlowca są opisane szeregiem przydatnych informacji, jak przedmiot transakcji, ceny i warunki handlowe. Ponadto system CRM przypisuje takie informacje, jak treść dotyczących danej transakcji rozmów i spotkań, podłączyć wymieniane w jej ramach dokumenty, wskazuje osoby, z którymi prowadzone były dane fazy transakcji lub inne ustalenia. Aplikacje CRM pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Handlowiec ma do dyspozycji kilka transakcji za pomocą których może przeglądać planowane wizyt, wprowadzać notatki ze spotkać oraz wprowadzać zmiany. Moduł na urządzenia z systemem Android stanowi uzupełnienie aplikacji CRM działającej przez przeglądarkę internetową.

Microsoft Office Professional PLUS 2010

Microsoft Office Professional PLUS 2010

Pakiet Microsoft Office Professional Plus 2010 udostępnia pracownikom szeroki zakres nowych, zaawansowanych możliwości efektywnego wykonywania pracy w dowolnym miejscu — niezależnie od tego, czy używają komputera, telefonu smartphone, czy przeglądarki sieci Web.MICROSOFT OFFICE PROFESSIONAL PLUS 2010

Microsoft Office Professional PLUS 2010

Pakiet Office Professional Plus 2010 oferuje znane i intuicyjne narzędzia, sugerowane przez użytkowników aktualizacje programów Excel, PowerPoint, Word i Outlook, a także nowe możliwości integracji z serwerem, ułatwiające śledzenie, raportowanie i udostępnianie ważnych informacji. Programy Microsoft Office Professional Plus 2010 umożliwiają korzystanie z pakietu Office w większej liczbie miejsc i przy.

AWIZACJA DOSTAW

System informatyczny do zarządzania procesami logistycznymi związanymi z harmonogramowaniem transportów - awizacja dostawy i wizyt oraz ruchu na terenie zakładu. Moduł programu Awizacja Transportu umożliwia nam dopisanie nowego awizo oraz zawiera rejestry awiza w buforze i awiza zatwierdzone. Aplikacja do awizowania dostaw, czyli system informatyczny do zarządzania procesami logistycznymi związanymi z harmonogramowaniem transportów. System awizacji dostaw w magazynach wejściowych i wyjściowych pozwala na zewnętrzne awizacje firm (przewoźników/dostawców). Planowanie wizyt (awizacja) wspomaga optymalizację wykorzystania posiadanej infrastruktury (bram i doków) wraz z personelem. System awizacji dostaw w magazynach wejściowych i wyjściowych pozwala na zewnętrzne awizacje firm (przewoźników/dostawców). Planowanie wizyt (awizacja) wspomaga optymalizację wykorzystania posiadanej infrastruktury (bram i doków) wraz z personelem. Podstawowe funkcjonalności oprogramowania system awizacji dostaw: prowadzenie rejestru awizacji dostaw/rozładunków; graficzna interpretacja w kalendarzu; awizacje cykliczne, jednorazowe; definiowanie miejsc załadunków i rozładunków (doków); podział czasu na okna czasowe w określonych przedziałach np. co 20 minut; – powiązanie awizacji z innymi dokumentami systemu magazynowego; wysłanie potwierdzenia awizacji przez email lub SMS. Program do awizacji to rozwiązanie typu VSS (Vehicle Scheduler Solution), czyli system informatyczny do zarządzania procesami logistycznymi związanymi z harmonogramowaniem transportów i wizyt oraz ruchu na terenie zakładu. Moduł programu Awizacja Transportu umożliwia nam dopisanie nowego awizo oraz zawiera rejestry awiza w buforze i awiza zatwierdzone. System informatyczny do zarządzania procesami logistycznymi związanymi z harmonogramowaniem transportów - awizacja dostaw i wizyt oraz ruchu na terenie zakładu. Moduł programu Awizacja Transportu umożliwia nam dopisanie nowego awizo oraz zawiera rejestry awiza w buforze i awiza zatwierdzone.