Oprogramowanie USŁUGI IT POZNAŃ

Oprogramowanie Programy usługi it poznań

Usługi w chmurze

cloud computing

Platforma chmury klasy korporacyjnej. Tworzenie wysoko dostępnych, skalowalnych aplikacji i usług przy użyciu rozbudowanego środowiska Windows Azure lub VMware.USŁUGI W CHMURZE

Usługi w chmurze

Usługi w chmurze

Usługi w chmurze systemu Windows Azure umożliwiają szybkie wdrażanie zaawansowanych aplikacji i usług oraz zarządzanie nimi. Wystarczy przekazać aplikację, a system Windows Azure obsłuży proces wdrażania, od zainicjowania obsługi i włączenia równoważenia obciążenia po monitorowanie kondycji w celu zapewnienia ciągłej dostępności. Aplikacja jest objęta najlepszą w branży umową SLA na.

NARZĘDZIA CZAS ŻYCIA

Programu w narzędziowni pozwala w przedsiębiorstwie do monitorowania wszelkiego rodzaju transakcji o charakterze wypożyczania narzędzi pracy. Za pomocą programu Magazyn Narzędzi wspierane są działania związane ze sprawdzaniem narzędzi pomiarowych. Wykonywane są pomiary wymiarów wewnętrznych i zewnętrznych; pomiary pośrednie, błędy pomiarów pośrednich. Zarządzanie narzędziownią, wypożyczalnią elektronarzędzi, magazynami materiałów, form wtryskowych, matryc, ewidencja konstrukcji stalowych, materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do maszyn. Narzędziownia to magazyn narzędzi, czyli miejsce na przechowywanie i wypożyczanie narzędzi, zwykle wraz ze wzrostem ilości narzędzi na stanie magazynu narzędzi pojawia się problem, jak tym zarządzać i kontrolować. Pomoc w tym zakresie przynieść może specjalistyczny program komputerowy dedykowany do obsługi narzędziowni. Program wystawia dokumenty magazynowe Wz, Pz, Pw, Rw, OT i LT oraz inne zdefiniowane. Ponadto w programie można prowadzić proces zakupowy, zamówienia. Narzędziownia to magazyn narzędzi, czyli miejsce na przechowywanie i wypożyczanie narzędzi, zwykle wraz ze wzrostem ilości narzędzi na stanie magazynu narzędzi pojawia się problem, jak tym zarządzać i kontrolować. Systemy zarządzania gospodarką narzędziową to rozwiązania do obsługi narzędziowni.

Web Service

Web Service

Web Service określane jako usługi sieciowe, umożliwiają budowę prostych, rozproszonych aplikacji, niezależnych od platformy. W swoim działaniu wykorzystują one powszechnie znany standard XMLWEB SERVICE

Web Service
Web Service określane jako usługi sieciowe, umożliwiają budowę prostych, rozproszonych aplikacji, niezależnych od platformy. W swoim działaniu wykorzystują one powszechnie znany standard XML

Dostęp do usług sieciowych jest również niezwykle prosty, dzięki zastosowaniu standardowych protokołów, takich jak HTTP czy SOAP. Web Servicey mogą być wykorzystywane do integracji aplikacji tworzonych w rozmaitych językach programowania, na różnych platformach deweloperskich. Jedną z ich najważniejszych zalet jest fakt, że aplikacja kliencka, która chce skorzystać z udostępnianej usługi,.

SYSTEM DO MAGAZYNU

Systemy WMS to rozwiązania dedykowane dla firm logistycznych, produkcyjnych i handlowych, które mają duże wymagania w zakresie sprawnej logistyki magazynowej. Oczekuje wdrożenia magazynowego systemu na zamówienie w sytuacji, gdy standardowe dostępne na rynku aplikacje nie zdają egzaminu. Systemy zarządzania magazynem znajdują zastosowanie w nowoczesnych magazynach wysokiego składowania. Bezpieczny i stabilny system do magazynu oferuje aplikacje na terminale radiowe (kolektory) działające w sieci lokalnej WiFi lub przez Internet. SoftwareStudio oferuje systemy informatyczne w magazynie wysokiego składowania, które pozwalają na łatwe i szybkie wdrożenia. Program WMS rejestruje stany magazynowe, porwadzi ewidencję ilościowo wartościową. Jednocześnie oprogramowanie WMS zapewnia kotnrolę stanów magazynowych.

Usługi informatyczne

Usługi programowania Poznań

Usługi informatyczne oraz programowanie i dostarczanie rozwiązań biznesowych stanowią rdzeń działań spółki SoftwareStudio.USŁUGI INFORMATYCZNE

Usługi informatyczne

Usługi informatyczne

Dostarczamy indywidualne rozwiązania wspierające procesy biznesowe, stawiając nacisk na przygotowanie innowacyjnego produktu o wysokiej jakości. Wybierając najnowsze technologie pomagamy naszym klientom osiągnąć najlepsze rezultaty i przewagę nad konkurencją. Oferujemy usługi w zakresie: - tworzenia indywidualnego oprogramowania na zamówienie. Aplikacje dostosowane są do potrzeb Zamawiającego, tak by zapewnić maksymalną wydajność która.

PROGRAM DO OBSŁUGI REKLAMACJI

Zarządzanie procesami jakie daje oprogramowanie reklamacyjne, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu. Zarządzanie reklamacjami za pomocą oprogramowania SoftwareStudio uporządkowuje procesu związane z obsługą zgłoszeń reklamacyjnych. Zarządzanie procesami jakie daje program reklamacje, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą system do reklamacji formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu - system RMA.

Program do obsługi magazynu

Artur szmidt

Jeśli usługa sieciowa jest płatna, można dołączyć procedurę wnoszenia płatności. Oferuje nowoczesne, świetnie wyposażone magazyny przystosowane również do przechowywania wymagających szczególnych warunków zapasów. Rozwój tego narzędzia stawia coraz trudniejsze zadania przed twórcami rozwiązań internetowych. PROGRAM DO OBSŁUGI MAGAZYNU

Program do obsługi magazynu

Program do obsługi magazynu
Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.

Z punktu widzenia pracowników w magazynie oferujemy dostawę, montaż i uruchomienie drukarek kodów kreskowych, skanerów oraz terminali radiowych. Microsoft sql server (ms sql) to system zarządzania bazą danych, wspierany i rozpowszechniany przez korporację microsoft. Automatycznie zostają nadane numery nośników (palet). Dokumenty pz i wz rejestrowane w systemie erp są traktowane.

NARZĘDZIA MAGAZYN

Program wspiera rozliczanie kosztów eksploatacji narzędzi, maszyn i pojazdów. Aplikacja wspomagająca pracę magazynu narzędzi, działu utrzymania ruchu, magazyn BHP, środków ochrony osobistej, materiałów eksploatacyjnych i opakowań. Rozwiązania działające przez przeglądarkę internetową zarządzanie narzędziownia. StudioSystem oferuje oprogramowanie narzędziowni, czyli rozwiązanie do prowadzenia gospodarki magazynowej narzędzi, maszyn i urządzeń z uwzględnieniem ewidencji wypożyczeń. Wypożyczać można zarówno narzędzia pracownikom (wyposażenie pracowników w narzędzia pracy) . Drukarka RFID jednocześnie zadrukowuje etykietę samoprzylepną oraz odczyta lub zapisze bank pamięci EPC umieszczony w chipie RFID. Najwytrzymalsze kody kreskowe z uwagi na łatwość uszkodzenia, nie nadają się do trwałego oznakowania pracujących w ciężkich warunkach narzędzi. Dane o narzędziach przypisywane są do kartoteki narzędziowej. Wypożyczania narzędzi odbywa się bezpośrednio pracownikom/wykonawcom.

Safetica Endpoint Auditor

Safetica Endpoint Auditor

Safetica Endpoint Auditor automatycznie wykrywa jakiekolwiek ryzykowne zachowania pracowników. Analizuje ich aktywność i ostrzega zarządzających o nadchodzących zagrożeniach.SAFETICA ENDPOINT AUDITOR

Safetica Endpoint Auditor

Safetica Endpoint Auditor automatycznie wykrywa jakiekolwiek ryzykowne zachowania pracowników. Analizuje ich aktywność i ostrzega zarządzających o nadchodzących zagrożeniach. Dostarcza synoptycznych informacji na prawdziwą produktywność pracowników i odkrywa zmiany w ich zachowaniu, spowodowane np. utratą motywacji lub lepszą ofertą pracy od konkurencji. W przypadku wątpliwości dostarcza szczegółowych informacji o każdej aktywności.

AWIZACJE HANDLOWCÓW

Handlowiec ma do dyspozycji kilka transakcji za pomocą których może przeglądać planowane wizyt, wprowadzać notatki ze spotkać oraz wprowadzać zmiany. Moduł na urządzenia z systemem Android stanowi uzupełnienie aplikacji CRM działającej przez przeglądarkę internetową. Zatwierdzone do realizacji spotkania zapisywane są w rejestrze wizyt w trakcie realizacji. Zwyczajowo planowanie spotkań handlowca jest to lista spotkań na bieżący okres np. dzień, tydzień w zależności od przyjętej w danym zakładzie pracy okresów rozliczania handlowców. Program Studio CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Awizacje handlowców można rejestrować wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalna strona www, za pomocą której handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Standardowo wprowadzanie nowej wizyty skutkuje umieszczeniem dokumentu w rejestrze oznaczonym jako wizyty planowane. Planowanie wizyt handlowca opiera się więc na pracy w jego osobistym kalendarzu. Dzięki systemowi wspomagającemu zarządzanie relacjami z klientami CRM w rękach firmy pozostaje coś więcej niż tylko garść dat i dokumentów sprzedażowych. Jeśli system jest dobrze wdrożony a raporty pracy handlowca odpowiednio realizowane to system CRM potrafi zbierać w bazie danych wszelkie pozyskane informacje o kliencie i relacjach z nim.

Rozwiązania dla wymagających

Rozwiązania dla wymagających

Aplikacje i serwery w chmurze to kolejny etap w rozwoju firmy, bezpieczeństwa i możliwości systemów informatycznych. Rozwiązania dla wymagających udostępniane na platformie VMware należą do jednych z droższych profesjonalnych systemów IT. ROZWIĄZANIA DLA WYMAGAJĄCYCH

Rozwiązania dla wymagających

Rozwiązania dla wymagających

Rozwiązania dla wymagających opierają się o najnowsze i najlepsze technologie informatyczne. VMware od wielu lat jest liderem rozwiązań wirtualizacji oraz systemów chmur..

APLIKACJA MOBILNA DLA HANDLOWCÓW

Podsumowanie spotkania handlowca z klientem można zakończyć opisując całość ustaleń na dokumencie typu raport. Raportowanie pracy handlowca w programie CRM to edytor tekstu pozwalający na swobodne opisywanie zdarzeń. Raporty mogą być tworzone w opraciu o przygotowane szablony raportów, które handlowiec wypełnia. Handlowcy będący w trasie mogą korzystać z modułu dostępnego na urządzenia mobilne z systemem operacyjnym Android. Udostępniamy aplikacje CRM Android pracujące w na telefony lub tablety z Androidem w wersji 4.x lub nowszej. Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów. Oprogramowanie CRM pozwala rozpocząć ewidencję za pomocą modułu mobilnego w telefonie z systemem Android lub w programie z pomocą transakcji dopisywania wizyty. System CRM firmy SoftwareStudio umożliwia handlowcom rejestrować spotkania z klientami i raportować efekty ich wizyt. Specjalny formularz www lub aplikacja Android służy do wprowadzania informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał, jakie poczynił ustalenia. Prowadzone przy pomocy oprogramowanie dla handlowca Android transakcje handlowca są opisane szeregiem przydatnych informacji, jak przedmiot transakcji, ceny i warunki handlowe. Ponadto system CRM przypisuje takie informacje, jak treść dotyczących danej transakcji rozmów i spotkań, podłączyć wymieniane w jej ramach dokumenty, wskazuje osoby, z którymi prowadzone były dane fazy transakcji lub inne ustalenia. Aplikacja mobilna dla handlowców pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.

Program do prowadzenia magazynu

Dopisanie nowego miejsca składowania

Potwierdzenie odbioru towaru wymaga wprowadzenia do dokumentu wz kodu autoryzacji generowanego w programie przy zatwierdzeniu awizo wydania przez kontrahenta lub dokumentu wz bufor, jeśli dokument ten nie jest zapisywany na podstawie awizo. Dokument przyjęcia towaru do magazynu pz jest dokumentem magazynowym potwierdzającym przyjęcie do magazynu materiałów czy towarów od kontrahenta z zewnątrz, czyli innego podmiotu gospodarczego. Ogólnie testem motoroli et1 jesteśmy dosyć mocno zawiedzeni, gdyż wygląda urządzenie jak tablet za 300 zł w pancernej obudowie za 4 tysiące. PROGRAM DO PROWADZENIA MAGAZYNU

Program do prowadzenia magazynu

Program do prowadzenia magazynu
Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.

Data nie jest modyfikowana, rodzaj towaru, ilość przyjmowanego towaru, ilość towaru na palecie, ilość towaru w kartonie, rodzaj palety – domyślnie proponowana jest paleta euro o wymiarach 80x120x170, użytkownik może ze skorowidza wybrać inny rodzaj palety. Integracja oprogramowania magazynowego z wewnętrznym systemem erp firm może jednak poszczerzyć go o dodatkowe.

AWIZACJE HANDLOWCÓW

Aplikacje CRM pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Prowadzone przy pomocy oprogramowanie dla handlowca Android transakcje handlowca są opisane szeregiem przydatnych informacji, jak przedmiot transakcji, ceny i warunki handlowe. Ponadto system CRM przypisuje takie informacje, jak treść dotyczących danej transakcji rozmów i spotkań, podłączyć wymieniane w jej ramach dokumenty, wskazuje osoby, z którymi prowadzone były dane fazy transakcji lub inne ustalenia. Aplikacja mobilna dla handlowców pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Edycja raportu jest elementem zarządzanie pracą handlowców poprzez wpisanie uzupełniajacych informacji dotyczących raportu, dane te pozwalają sortować i filtrować raportów zapisanych w bazie danych programu CRM. Standardowo wprowadzanie nowej wizyty skutkuje umieszczeniem dokumentu w rejestrze oznaczonym jako wizyty planowane. Planowanie wizyt handlowca opiera się więc na pracy w jego osobistym kalendarzu. Zatwierdzone do realizacji spotkania zapisywane są w rejestrze wizyt w trakcie realizacji. Zwyczajowo planowanie spotkań handlowca jest to lista spotkań na bieżący okres np. dzień, tydzień w zależności od przyjętej w danym zakładzie pracy okresów rozliczania handlowców.

Systemy informatyczne w magazynie

Systemy wms

Raport tabeli przestawnej oferuje interakcyjny sposób szybkiego podsumowywania dużych ilości danych. Oprogramowanie magazynowe studio magazyn wms net dedykowane jest do zarządzania przestrzenią magazynową, a jedną z jego funkcjonalności jest możliwość prezentacji zajętości magazynu lub wyświetlanie lokalizacji wybranych indeksów magazynowych z pomocą graficznych tabel. Dla pozycji dokumentu (palet) drukowane są etykiety nośników. SYSTEMY INFORMATYCZNE W MAGAZYNIE

Systemy informatyczne w magazynie

Systemy informatyczne w magazynie
To z kolei pozwala na całkowite automatyzowanie ruchu produktów w magazynach z wykorzystaniem oprogramowania wms. To z kolei pozwala na całkowite automatyzowanie ruchu produktów w magazynach z wykorzystaniem oprogramowania wms. Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach systemów wms jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. W systemie wms operator może wygenerować odpowiednią etykietę i oznaczyć nią jednostki towarowe lub w momencie przyjmowania towaru do magazynu przyjąć do systemu informacje zawarte na etykiecie nadanej jej wcześniej przez inny podmiot.

Systemy wms posiadają kluczowe znaczenie dla operatorów logistycznych, obsługujących znaczną liczbę zróżnicowanych przesyłek, pochodzących od wielu nadawców i kierowanych do wielu odbiorców. Systemy wms doskonale sprawdzają się w centrach logistycznych, gdzie ruch towarów jest intensywny, w jednym czasie następuje zarówno przyjęcie towaru, jak i wysyłka – skoordynowanie ruchu towarów wymaga.

OPROGRAMOWANIE DO MAGAZYNU

Program do gospodarki magazynowej nalezy wybrać odpowiednio do potrzeb przedsiębiorstwa. Innego programu potrzebuje firma produkcyjna, handlowca czy operator logistyczny. W Polsce dostępne są systemy magazynowe WMS zarówno rodzimych producentów oraz firm zachodnich. System WMS prezentacja oprogramowania wykonwyana jest za pomocą strony Internetowej oraz zaintsalowanej aplikacji na skanerach Android. Program magazynowy online działa na urządzeniach za pomocą przeglądarki Internetowej oraz jako aplikacja na systemie Android. WMS program możesz wybrać kierując się kryterium jakościowym lub cenowym. Jeżeli cena jest ważna to szukaj bezpłatnego programu do zarządzania magazynem, ale wówczas raczej musisz iść na kompromis co do funkcjonalności. W ofercie SoftwareStudio znajduje się program do magazynowania towaru.

Outsourcing informatyczny Poznań

Outsourcing informatyczny Poznań

Outsourcing informatyczny oferowany przez SoftwareStudio jest wygodną i ekonomiczną formą utrzymania systemów informatycznych. Outsourcing informatyczny nie wymaga zatrudniania na stałe osób odpowiedzialnych za jego poprawne działanie. SoftwareStudio Poznań oferuje świadczy usługi dla firm w Poznaniu i całym kraju. OUTSOURCING INFORMATYCZNY POZNAŃ

Outsourcing informatyczny Poznań

Outsourcing informatyczny realizowany przez SoftwareStudio POZNAŃ polega na zarządzaniu systemami informatycznymi i obejmuje dziedziny, takie jak zarządzanie ryzykiem, zarządzanie informatyką, kontrola wewnętrzna oraz audyt wewnętrzny. Ponadto SoftwareStudio posiada własną chmurę prywatną znajdującą się w największym Data Center w Polsce w Warszawie. Zasoby chmury są udostępniane przedsiębiorcom do prowadzenia działaności OnLine wraz.

PROGRAM DO MAGAZYNOWANIA

Program WMS wspomaga magazyniera w procesie rozmieszczanie towaru w magazynie. Wskazuje także miejsca pobrania podczas zbiórki, kompletacji. Kolektor danych z systemem operacyjnym Android i zainstalowanym programem WMS oraz rosyjską wersją językową (po rosyjsku, język rosyjski) to sprawne narzędzie w rękach każdego magazyniera. Nowoczesny program do magazynowania dostępny jest na kolektory z systemem Android oraz z dowolnego urządzenia wyposażonego w przeglądarkę Internetową. Standardowy program do obsługi magazynu najczęściej nie jest w wystarczający sposób przystosowany do wsparcia indywidualnej specyfiki pracy każdej firmy. Chcąc sprostać tym realiom trzeba dysponować elastycznymi rozwiązaniami, które pozwalają korzystając z solidnej i sprawdzonej bazy przygotować oprogramowanie w stu procentach spełniające wymogi klienta. Mobilny komputer używane w magazynach nazywane jest KOLEKTOREM DANYCH. Kolektor danych to wytrzymałe urządzenia działające OnLine poprzez sieć WiFi lub LTE. Producent programów komputerowych oferuje oprogramowanie magazynowe, które może być zintegrowane z systemem ERP w zakresie kartotek magazynowych oraz dokumentów magazynowych.