Oprogramowanie TICKETS, SYSTEM BILETOWY, ZGŁOSZENIA HELPDESK

Oprogramowanie Programy tickets, system biletowy, zgłoszenia helpdesk

Tickets - System biletowy

System biletowy OTRS

Każde zgłoszenie rejestrowane przez system HelpDeskt OTRS ma przydzielany unikalny identyfikator (ticket) za pomocą którego wszystkie spływające wiadomości mailowe są grupowane.TICKETS - SYSTEM BILETOWY

Tickets - System biletowy

Tickets - System biletowy

Systemy biletowe (tickets) w systemie Helpdesk OTRS rozwiązują kłopoty występujace w ewidencji za pomocą zwykłej poczty elektronicznej. Wiadomości e-mail są zapisywane w systemie. Gdy klient systemu HelpDesk wysyła żądanie, nowy ticket (bilet) jest generowany przez system i do tej wiadomości przypisywany. Odpowiedź na taką wiadomość rejestrowana jest w systemie jako zdarzenia.

MAGAZYN W CHMURZE

Moduł konfiguracji programu StudioSystem posiada funkcjonalność pozwalającą na ustawienie parametrów do uniwersalnego importu danych do bazy SQL z plików w formacie XLS (Microsoft Excel). Import realizowany jest za pomocą dedykowanej transakcji. Aby import został wykonany należy odpowiednio skonfigurować schemat za pomocą którego dane będą pobierane. Można wgrywać dowolne dane do dowolnych tabel na podstawie dowolnej liczby schematów importu danych z plików XLS. Program magazynowy Android stanowi element rozwiązania do obsługi magazynów logistycznych. Programy magazynowe można uruchamiać na urządzeniach za pomocą przeglądarki Internetowej oraz jako aplikacja na systemie Android. Program WMS przejmuje od kierownika magazynu rolę zarządzania rozmieszczeniem towarów. Dzięki cyklicznej analizie rotacji towarów, program samodzielnie generuje zlecenia przesunięcia towarów we właściwe lokacje. Program magazynowy proponuje rozmieszczenie towaru w magazynie poprzez przydzielanie lokacji po przyjęciu towaru na jak i bieżące uzupełnianie lokacji magazynowych. Program magazynowy na Androida dostępny jest w ofercie SoftwareStudio od 2014 roku, a od 2017 zastąpił całkowicie program magazynowy Windows CE/Windows Mobile. Program magazynowy można uruchamiać na urządzeniach za pomocą przeglądarki Internetowej oraz jako aplikacja na systemie Android.

Oprogramowanie WMS

Wizualizacja magazynu

Zarejestrowany wewnętrzny dokument systemu wms może zostać wydrukowany jako szczegółowa lista (picking list) albo jako dokument zagregowany - te same pozycje towarowe są zgrupowane i sumowane. Dokumenty pz i wz rejestrowane w systemie erp są traktowane przez oprogramowanie wms jako dokumenty zlecenia przyjęcia lub zlecenia wydania. Integracja pozwala na eliminację dodatkowych prac związnaych z zakąłdaniem bazy towarowej i kontrahentów oraz tworzeniem dokumentów zleceń przyjęcia i wydania. OPROGRAMOWANIE WMS

Oprogramowanie WMS

Oprogramowanie WMS
Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.

Dokumenty pz i wz rejestrowane w systemie erp są traktowane przez oprogramowanie wms jako dokumenty zlecenia przyjęcia lub zlecenia wydania..

CRM DLA HANDLOWCA

Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów. Oprogramowanie CRM pozwala rozpocząć ewidencję za pomocą modułu mobilnego w telefonie z systemem Android lub w programie z pomocą transakcji dopisywania wizyty. System CRM firmy SoftwareStudio umożliwia handlowcom rejestrować spotkania z klientami i raportować efekty ich wizyt. Specjalny formularz www lub aplikacja Android służy do wprowadzania informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał, jakie poczynił ustalenia. Wizyty handlowca powiązane są zwykle z ponoszeniem określonych kosztów, które mogą być rejestrowane za pomocą program dla handlowca. Wydatki związane z daną wizytą handlowiec wprowadza w zakładce koszty delegacji. Dzięki systemowi wspomagającemu zarządzanie relacjami z klientami CRM w rękach firmy pozostaje coś więcej niż tylko garść dat i dokumentów sprzedażowych. Jeśli system jest dobrze wdrożony a raporty pracy handlowca odpowiednio realizowane to system CRM potrafi zbierać w bazie danych wszelkie pozyskane informacje o kliencie i relacjach z nim. Oferowany przez SoftwareStudio program CRM pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Handlowiec ma do dyspozycji kilka transakcji za pomocą których może przeglądać planowane wizyt, wprowadzać notatki ze spotkać oraz wprowadzać zmiany. Moduł na urządzenia z systemem Android stanowi uzupełnienie aplikacji CRM działającej przez przeglądarkę internetową.

Oprogramowanie logistyczne

Oprogramowanie WMS

W kartotece asortymentowej nie są modyfikowane pola indeks i ilość. Ponadto optymalizując pracę magazynierów zwiększa się ilość operacji magazynowych, co za tym idzie można wyposażyć ich przenośne urządzenia z czytnikami kodów kreskowych. Międzynarodowy przełom w dziedzinie ważenia oraz światowe uznanie przyniosła waga “triple-beam”, która przez następne lata była nieustannie modyfikowana i ulepszana. OPROGRAMOWANIE LOGISTYCZNE

Oprogramowanie logistyczne

Oprogramowanie logistyczne
Zarejestrowany wewnętrzny dokument systemu wms może zostać wydrukowany jako szczegółowa lista (picking list) albo jako dokument zagregowany - te same pozycje towarowe są zgrupowane i sumowane. Integracja pozwala na eliminację dodatkowych prac związnaych z zakąłdaniem bazy towarowej i kontrahentów oraz tworzeniem dokumentów zleceń przyjęcia i wydania. Dokumenty pz i wz rejestrowane w systemie erp są traktowane przez oprogramowanie wms jako dokumenty zlecenia przyjęcia lub zlecenia wydania. System do obsługi magazynu wysokiego składowania może funkcjonować autonomicznie lub może zostać zintegrowany z systemem nadrzędnym klasy erp.

Dokumenty pz i wz rejestrowane w systemie erp są traktowane przez oprogramowanie wms jako dokumenty zlecenia przyjęcia lub zlecenia wydania..

PROGRAM DO OBSŁUGI REKLAMACJI

Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Zarządzanie procesami jakie daje oprogramowanie reklamacyjne, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą system do reklamacji formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Zarządzanie procesami jakie daje program reklamacje, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu. Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji takie jak Studio Reklamacje.net to nowoczesne rozwiązanie, które znajduje zastosowanie w dużych i średnich firmach, rejestrujących nawet kilka tysięcy dokumentów reklamacyjnych dziennie. Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny i czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji.

System magazynowy online

Magazynowy system informatyczny

Nowoczesny system magazynowy obejmuje rozwiązania działające nie tylko bezpośrednio w magazynie, ale dostarcza informacji przez internet wszystkim współpracującym kontrahentom. Bezpieczny i stabilny system do zarządzania magazynem oferuje aplikacje na terminale radiowe (kolektory) działające w sieci lokalnej wifi lub przez internet. Sieci handlowe potrzebują mieć szybki i pewny dostęp do informacji o dostępnych stanach magazynowych, a to zapewnić może zintegrowany system magazynowy online. SYSTEM MAGAZYNOWY ONLINE

System magazynowy online

System magazynowy online
Magazynowy system informatyczny jest to wysoce wyspecjalizowane system usprawniający kluczowe procesy zachodzące w magazynach. System magazynowy ma duże znaczenie dla operatorów (usługodawców) logistycznych, obsługujących w swoich magazynach i terminalach codziennie dużą liczbę zróżnicowanych przesyłek, pochodzących od wielu nadawców i kierowanych do wielu odbiorców. System wms służy koordynowaniu prac magazynowych.

Sieci handlowe potrzebują mieć szybki i pewny dostęp do informacji o dostępnych stanach magazynowych, a to zapewnić może zintegrowany system magazynowy online. Magazynowy system informatyczny jest to wysoce wyspecjalizowane system usprawniający kluczowe procesy zachodzące w magazynach..

APLIKACJA DLA MAGAZYNÓW WYSOKIEGO SKŁADOWANIA

Dla magazynu tkanin będą to np. informacje o identyfikatorze produkcyjnym pozwalające realizować zlecenia z jednakowych partii nie różniących się parametrami barw. Niezmiennie ważnym aspektem jest odpowiednie rozmieszczenie towaru na powierzchni magazynowej, na płaszczyźnie poziomej – uwzględniając odległość od strefy kompletacji jak i pionowej – poziom składowania. Oprogramowanie dla magazynów wysokiego składowania oferuje funkcjonalność typu ewidencja na magazynie według numerów seryjnych (SN). Magazyn wysokiego składu potrzebuje oprogramowanie charakteryzujące się inną funkcjonalność niż standardowy księgowy program magazynowy. Aplikacja dla magazynów wysokiego składowania oferuje inną funkcjonalność niż standardowy księgowy program magazynowy. W firmach logistycznych pojawia się także potrzeba wyceny usług magazynowych w celu obciążenia klienta fakturą za takie usługi. Odpowiedzią na takie zapotrzebowania jest system klasy WMS obsługujący magazyny wysokiego składowania. Decyzje o doborze parametrów rozmieszczenia zapasów w strefie składowania na podstawie zmiennej rotacji danego towaru oraz aktualnie przechowywanych zapasach asortymentu automatycznie podejmuje system WMS.

Tickets - System biletowy

System biletowy OTRS

Każde zgłoszenie rejestrowane przez system HelpDeskt OTRS ma przydzielany unikalny identyfikator (ticket) za pomocą którego wszystkie spływające wiadomości mailowe są grupowane.TICKETS - SYSTEM BILETOWY

Tickets - System biletowy

Tickets - System biletowy

Systemy biletowe (tickets) w systemie Helpdesk OTRS rozwiązują kłopoty występujace w ewidencji za pomocą zwykłej poczty elektronicznej. Wiadomości e-mail są zapisywane w systemie. Gdy klient systemu HelpDesk wysyła żądanie, nowy ticket (bilet) jest generowany przez system i do tej wiadomości przypisywany. Odpowiedź na taką wiadomość rejestrowana jest w systemie jako zdarzenia.

SYSTEM RMA

Program do rejestracji reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej. Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny i czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji. Zarządzanie procesami jakie daje oprogramowanie reklamacyjne, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu. Zarządzanie procesami jakie daje program reklamacje, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą system do reklamacji formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu - system RMA.

Tickets - System biletowy

System biletowy OTRS

Każde zgłoszenie rejestrowane przez system HelpDeskt OTRS ma przydzielany unikalny identyfikator (ticket) za pomocą którego wszystkie spływające wiadomości mailowe są grupowane.TICKETS - SYSTEM BILETOWY

Tickets - System biletowy

Tickets - System biletowy

Systemy biletowe (tickets) w systemie Helpdesk OTRS rozwiązują kłopoty występujace w ewidencji za pomocą zwykłej poczty elektronicznej. Wiadomości e-mail są zapisywane w systemie. Gdy klient systemu HelpDesk wysyła żądanie, nowy ticket (bilet) jest generowany przez system i do tej wiadomości przypisywany. Odpowiedź na taką wiadomość rejestrowana jest w systemie jako zdarzenia.

OPROGRAMOWANIE REKLAMACYJNE

Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny i czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu - system RMA. Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji takie jak Studio Reklamacje.net to nowoczesne rozwiązanie, które znajduje zastosowanie w dużych i średnich firmach, rejestrujących nawet kilka tysięcy dokumentów reklamacyjnych dziennie. Zarządzanie procesami jakie daje program reklamacje, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu.

Zgłoszenia reklamacyjne

Zgłoszenia reklamacyjne

Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet. ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNE

Zgłoszenia reklamacyjne

Zgłoszenia reklamacyjne

Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego. W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego lub wskazany pracownik rejestruje dane z otrzymanego zgłoszenia w formularzu, tworząc nowe zgłoszenie reklamacyjne. Wzbogacone o opis procesu obsługi reklamacji skierowane zostaje ono do osoby odbierającej reklamacje. Opracowanie problemów - osoba.

PLANOWANIE AWIZACJI

Program do awizacji to rozwiązanie typu VSS (Vehicle Scheduler Solution), czyli system informatyczny do zarządzania procesami logistycznymi związanymi z harmonogramowaniem transportów i wizyt oraz ruchu na terenie zakładu. Moduł programu Awizacja Transportu umożliwia nam dopisanie nowego awizo oraz zawiera rejestry awiza w buforze i awiza zatwierdzone. System informatyczny do zarządzania procesami logistycznymi związanymi z harmonogramowaniem transportów - awizacja dostaw i wizyt oraz ruchu na terenie zakładu. Moduł programu Awizacja Transportu umożliwia nam dopisanie nowego awizo oraz zawiera rejestry awiza w buforze i awiza zatwierdzone. Zastosowanie programu system awizacji transportu przez przedsiębiorstwa zapewnienia lepszą obsługę kontrahentów i firm transportowych oraz przyczynia się do ograniczania wąskich gardeł związanych z rozładunkiem i załadunkiem towarów. Aplikacja do awizowania dostaw, czyli system informatyczny do zarządzania procesami logistycznymi związanymi z harmonogramowaniem transportów. System awizacji dostaw w magazynach wejściowych i wyjściowych pozwala na zewnętrzne awizacje firm (przewoźników/dostawców). Planowanie wizyt (awizacja) wspomaga optymalizację wykorzystania posiadanej infrastruktury (bram i doków) wraz z personelem. Awizacja dostaw umożliwia logowanie się dostawców lub przewoźników za pomocą przeglądarki internetowej (przez www) i rezerwację wolnego terminu w wybranym doku magazynu poprzez system awizacyjny. O wdrożeniu systemu planowanie awizacji warto pomyśleć w momencie wzmożonej ilości operacji związanej z dostawami i odbiorami z magazynów.

Tickets - System biletowy

System biletowy OTRS

Każde zgłoszenie rejestrowane przez system HelpDeskt OTRS ma przydzielany unikalny identyfikator (ticket) za pomocą którego wszystkie spływające wiadomości mailowe są grupowane.TICKETS - SYSTEM BILETOWY

Tickets - System biletowy

Tickets - System biletowy

Systemy biletowe (tickets) w systemie Helpdesk OTRS rozwiązują kłopoty występujace w ewidencji za pomocą zwykłej poczty elektronicznej. Wiadomości e-mail są zapisywane w systemie. Gdy klient systemu HelpDesk wysyła żądanie, nowy ticket (bilet) jest generowany przez system i do tej wiadomości przypisywany. Odpowiedź na taką wiadomość rejestrowana jest w systemie jako zdarzenia.

MAGAZYN W CHMURZE

Aplikacja magazynowa może działać w środowisku wirtualnym, np. VMWare i być udostępniane użytkownikom z dowolnego miejsca na ziemi, wystarczy dostęp do Internetu. Program Studio Magazyn posiada wiele sprawdzonych w działaniu konfiguracji dla różnych scenariuszy użytkowania. Standardowy program do obsługi magazynu najczęściej nie jest w wystarczający sposób przystosowany do wsparcia indywidualnej specyfiki pracy każdej firmy. Chcąc sprostać tym realiom trzeba dysponować elastycznymi rozwiązaniami, które pozwalają korzystając z solidnej i sprawdzonej bazy przygotować oprogramowanie w stu procentach spełniające wymogi klienta. Magazyn w chmurze działa w środowisku wirtualnym, np. VMWare i udostępniany jest użytkownikom z dowolnego miejsca na ziemi, wystarczy dostęp do Internetu. Program magazynowy na Androida dostępny jest w ofercie SoftwareStudio od 2014 roku, a od 2017 zastąpił całkowicie program magazynowy Windows CE/Windows Mobile. Program WMS przejmuje od kierownika magazynu rolę zarządzania rozmieszczeniem towarów. Dzięki cyklicznej analizie rotacji towarów, program samodzielnie generuje zlecenia przesunięcia towarów we właściwe lokacje. Program magazynowy proponuje rozmieszczenie towaru w magazynie poprzez przydzielanie lokacji po przyjęciu towaru na jak i bieżące uzupełnianie lokacji magazynowych.

Wdrożenie Helpdesk OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

OTRS Helpdesk to wiodący system typu helpdesk oferowany w ramach licencji AGPL. Helpdesk OTRS został zaprojektowany w celu wsparcia procesu kontaktu klienta z firmą, zwiększenia szybkości oraz sprawności obsługi zgłoszeń. WDROŻENIE HELPDESK OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

HelpDesk OTRS sprawdza się w firmach, które posiadają w swojej strukturze działy: obsługi klienta, IT, helpdesk sprzedaży i marketingu. FUNKCJE Helpdesk OTRS: Automatyczna numeracja zgłoszeń poprzez nadawanie numerów Ticet'ów (biletów). Każde zgłoszenie ma swoją historię, priorytet oraz osobę która odpowiada za jego realizację;Zarządzanie czasem realizacji zgłoszeń;Wyszukiwarka zgłoszeń klientów (rozbudowane kryteria);Możliwe łączenia użytkowników.

OPROGRAMOWANIE DLA HANDLOWCA

Standardowo wprowadzanie nowej wizyty skutkuje umieszczeniem dokumentu w rejestrze oznaczonym jako wizyty planowane. Planowanie wizyt handlowca opiera się więc na pracy w jego osobistym kalendarzu. Wizyty handlowca powiązane są zwykle z ponoszeniem określonych kosztów, które mogą być rejestrowane za pomocą program dla handlowca. Wydatki związane z daną wizytą handlowiec wprowadza w zakładce koszty delegacji. Awizacje handlowców można rejestrować wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalna strona www, za pomocą której handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Aplikacja mobilna dla handlowców pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Prowadzone przy pomocy oprogramowanie dla handlowca Android transakcje handlowca są opisane szeregiem przydatnych informacji, jak przedmiot transakcji, ceny i warunki handlowe. Ponadto system CRM przypisuje takie informacje, jak treść dotyczących danej transakcji rozmów i spotkań, podłączyć wymieniane w jej ramach dokumenty, wskazuje osoby, z którymi prowadzone były dane fazy transakcji lub inne ustalenia. Zatwierdzone do realizacji spotkania zapisywane są w rejestrze wizyt w trakcie realizacji. Zwyczajowo planowanie spotkań handlowca jest to lista spotkań na bieżący okres np. dzień, tydzień w zależności od przyjętej w danym zakładzie pracy okresów rozliczania handlowców.

System Helpdesk OTRS

Helpdesk OTRS

Helpdesk (z ang. – biuro pomocy) – część organizacji (dział, sekcja, zespół lub wyznaczona grupa osób) odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz kontrolę ich rozwiązania.SYSTEM HELPDESK OTRS

System Helpdesk OTRS

Początkowo programy klasy helpdesk służyły rozwiązywaniu jedynie problemów związanych z IT. Obecnie rozwiązania helpdesk służą również do przyjmowania zgłoszeń na temat problemów z innych dziedzin, np. sprawy kadrowe, porządkowe. Przedsiębiorstwa często udostępniają klientom wsparcie typu helpdesk przez darmowe linie telefoniczne lub przez stronę internetową. Istnieją również wewnętrzne helpdeski, które mają.

OPROGRAMOWANIE MAGAZYNOWE

Program daje możliwość zarządzanie magazynem w sytuacji lokowania przyjmowanych towarów w zależności od objętości, wagi, rozmiaru palety, rodzaju lokalizacji. Studio WMS .net to aplikacja przeznaczona jest do ewidencji ilościowo wartościowej w magazynie wydzielonym jako magazyn wysokiego składowania. Oprogramowanie magazynowe online firmy SoftwareStudio zgodne jest ze standardem HTML5, CSS3 i JQuery. Aplikacja magazynowa może działać w środowisku wirtualnym, np. VMWare i być udostępniane użytkownikom z dowolnego miejsca na ziemi, wystarczy dostęp do Internetu. Program Studio Magazyn posiada wiele sprawdzonych w działaniu konfiguracji dla różnych scenariuszy użytkowania. Transakcja importu danych z pliku XLS pozwala na pobieranie danych z arkusza kalkulacyjnego Microsoft Excel (format pliku XLS) i zapis danych w tabelach bazy danych SQL programu StudioSystem. Transakcja działa w oparciu o konfigurację schematów importu danych. Bogatą funkcjonalność oprogramowania magazynowego uzupełniają standardowe funkcje platformy takie jak np. zapis danych do plików Excel, automatyczna wysyłka raportów oraz powiadomień droga mailową.