Oprogramowanie PROCEDURY SKŁADOWANE

Oprogramowanie Programy procedury składowane

Procedury składowane

Procedury składowane

Procedura składowana (ang. stored procedure) jest nazwanym zbiorem poleceń w języku SQL, który jest przechowywany na serwerze baz danych i jest kompilowany przy pierwszym wykonaniu.PROCEDURY SKŁADOWANE

Procedury składowane

W systemie zarządzania bazami danych wykonanie dowolnego fragmentu kodu języka SQL wiąże się z pewnym ciągiem czynności – począwszy od sprawdzenia składni, aż po kompilację i wykonanie. Procedury składowane wnoszą do środowiska bazodanowego przetwarzanie warunkowe i możliwości programistyczne. Wykonywanie procedur składowanych odbywa się inaczej niż wykonywanie pojedyncz zapytania SQL. Proces wykonania.

REKLAMACJE ONLINE

Zarządzanie procesami jakie daje oprogramowanie reklamacyjne, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą system do reklamacji formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Zarządzanie procesami jakie daje program reklamacje, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu. Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny i czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu - system RMA.

Procedury składowane

Procedury składowane

Procedura składowana (ang. stored procedure) jest nazwanym zbiorem poleceń w języku SQL, który jest przechowywany na serwerze baz danych i jest kompilowany przy pierwszym wykonaniu.PROCEDURY SKŁADOWANE

Procedury składowane

W systemie zarządzania bazami danych wykonanie dowolnego fragmentu kodu języka SQL wiąże się z pewnym ciągiem czynności – począwszy od sprawdzenia składni, aż po kompilację i wykonanie. Procedury składowane wnoszą do środowiska bazodanowego przetwarzanie warunkowe i możliwości programistyczne. Wykonywanie procedur składowanych odbywa się inaczej niż wykonywanie pojedyncz zapytania SQL. Proces wykonania.

OPROGRAMOWANIE DLA HANDLOWCA

Nowo zatrudniony handlowiec szybko jest w stanie podjąć pracę poprzedniego przedstawiciela handlowego, wystarczy mu bowiem tylko przestudiowanie historii zaszłej pomiędzy firmą a kontrahentem. Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów. Oprogramowanie CRM pozwala rozpocząć ewidencję za pomocą modułu mobilnego w telefonie z systemem Android lub w programie z pomocą transakcji dopisywania wizyty. Edycja raportu jest elementem zarządzanie pracą handlowców poprzez wpisanie uzupełniajacych informacji dotyczących raportu, dane te pozwalają sortować i filtrować raportów zapisanych w bazie danych programu CRM. Zatwierdzone do realizacji spotkania zapisywane są w rejestrze wizyt w trakcie realizacji. Zwyczajowo planowanie spotkań handlowca jest to lista spotkań na bieżący okres np. dzień, tydzień w zależności od przyjętej w danym zakładzie pracy okresów rozliczania handlowców. Dzięki systemowi wspomagającemu zarządzanie relacjami z klientami CRM w rękach firmy pozostaje coś więcej niż tylko garść dat i dokumentów sprzedażowych. Jeśli system jest dobrze wdrożony a raporty pracy handlowca odpowiednio realizowane to system CRM potrafi zbierać w bazie danych wszelkie pozyskane informacje o kliencie i relacjach z nim. Standardowo wprowadzanie nowej wizyty skutkuje umieszczeniem dokumentu w rejestrze oznaczonym jako wizyty planowane. Planowanie wizyt handlowca opiera się więc na pracy w jego osobistym kalendarzu.