Oprogramowanie KONTRAHENCI I PRACOWNICY NARZĘDZIOWNI

Oprogramowanie Programy kontrahenci i pracownicy narzędziowni

Kartoteki magazynowe w narzędziowni

Kartoteki magazynowe

Ewidencja stanów magazynowych, dokumentów obrotu magazynowego oraz wypożyczeń opiera się o zdefiniowane kartoteki magazynowe.KARTOTEKI MAGAZYNOWE W NARZĘDZIOWNI

Kartoteki magazynowe w narzędziowni

Program pozwala prowadzić ewidencje kartotek magazynowych rejestrując wiele informacji pozwalających dzielić kartoteki wg dowolnych cech, typów i rodzajów. Zakładając kartotekę magazynową wypełnia się formularz z kilkoma zakładkami. W zakładce Dane Ewidencyjne należy z listy rozwijanej wybrać typ kartoteki, grupę, podać indeks, rodzaj narzędzia również wybieramy z listy rozwijanej. Następnie należy podać.

RAPORTY PRACY HANDLOWCA

Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów. Oprogramowanie CRM pozwala rozpocząć ewidencję za pomocą modułu mobilnego w telefonie z systemem Android lub w programie z pomocą transakcji dopisywania wizyty. Podsumowanie spotkania handlowca z klientem można zakończyć opisując całość ustaleń na dokumencie typu raport. Raportowanie pracy handlowca w programie CRM to edytor tekstu pozwalający na swobodne opisywanie zdarzeń. Raporty mogą być tworzone w opraciu o przygotowane szablony raportów, które handlowiec wypełnia. Handlowiec ma do dyspozycji kilka transakcji za pomocą których może przeglądać planowane wizyt, wprowadzać notatki ze spotkać oraz wprowadzać zmiany. Moduł na urządzenia z systemem Android stanowi uzupełnienie aplikacji CRM działającej przez przeglądarkę internetową. Awizacje handlowców można rejestrować wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalna strona www, za pomocą której handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Prowadzone przy pomocy oprogramowanie dla handlowca Android transakcje handlowca są opisane szeregiem przydatnych informacji, jak przedmiot transakcji, ceny i warunki handlowe. Ponadto system CRM przypisuje takie informacje, jak treść dotyczących danej transakcji rozmów i spotkań, podłączyć wymieniane w jej ramach dokumenty, wskazuje osoby, z którymi prowadzone były dane fazy transakcji lub inne ustalenia. Dzięki systemowi wspomagającemu zarządzanie relacjami z klientami CRM w rękach firmy pozostaje coś więcej niż tylko garść dat i dokumentów sprzedażowych. Jeśli system jest dobrze wdrożony a raporty pracy handlowca odpowiednio realizowane to system CRM potrafi zbierać w bazie danych wszelkie pozyskane informacje o kliencie i relacjach z nim.

Kartoteki kontrahentów

Kartoteki kontrahentów

Ewidencja maszyn i urządzeń, obrót magazynowy wymagają przypisania (określenienia) kontrahenta z jakim powiażane jest dane zdarzenie. Kontrahentem jest zarówno dostawca, producent jak i odbiorca - pracownik.KARTOTEKI KONTRAHENTÓW

Kartoteki kontrahentów

Kartoteki kontrahentów

Kartoteki kontrahentów pozwalają na zapis informacji szczegółowych o dostawcach, producentach czy odbiorcach (pracownikach). Każda kartoteka pozwala na zapis następujących informacji w zakładce dane podstawowe: oznaczenie konta analitycznego kontrahentanazwa skróconanazwa pełnaidentyfikator NIPkraj (wybór z listy z flagą państwa)kod pocztowymiejscowośćulica W zakładce dane uzupełniające można zapisać: osoba kontaktowatelefonfaksmobile e-mailstrona wwwuwagi Ponadto do każdej kartoteki można dopsiać.

EWIDENCJA NA MAGAZYNIE WEDŁUG NUMERÓW SERYJNYCH

Aby maksymalnie upłynnić pracę oprogramowania dla magazynu wysokiego składowania realizuje się zlecenia systematycznego uzupełnienie towarów rolkami ze stref o niższej dostępności tak by żadne zlecenie nie spowodowało dłuższego przestoju np. ze względu na konieczność wykorzystania specjalistycznego wózka widłowego. System magazynowy potrzebuje oprogramowanie charakteryzujące się inną funkcjonalność niż zwykle używany w firmie księgowy program magazynowy. W firmach logistycznych pojawia się także potrzeba wyceny usług magazynowych w celu obciążenia klienta fakturą za takie usługi. Odpowiedzią na takie zapotrzebowania jest system klasy WMS obsługujący magazyny wysokiego składowania. Aplikacja dla magazynów wysokiego składowania oferuje inną funkcjonalność niż standardowy księgowy program magazynowy. W firmach logistycznych pojawia się także potrzeba wyceny usług magazynowych w celu obciążenia klienta fakturą za takie usługi. Odpowiedzią na takie zapotrzebowania jest system klasy WMS obsługujący magazyn wysokiego składowania. System magazynowy WMS to rozwiązania dedykowane dla firm logistycznych, produkcyjnych i handlowych.

Kontrahenci i pracownicy

Kontrahenci i pracownicy narzędziowni

Przeznaczona jest do ewidencji danych o firmach i osobach któe są powiązane z dokumentami rejestrowanymi przez program magazynowy.KONTRAHENCI I PRACOWNICY

Kontrahenci i pracownicy

Kontrahenci i pracownicy

.

PROGRAM DO OBSŁUGI MAGAZYNU ONLINE

Aplikacje magazynowe działać mogą w środowisku wirtualnym, np. VMWare i być udostępniane użytkownikom z dowolnego miejsca na ziemi, wystarczy dostęp do Internetu. Kolektor danych z systemem operacyjnym Android i zainstalowanym programem WMS oraz ukraińską wersją językową (po ukraińsku, język ukraiński) to sprawne narzędzie w rękach pracującego magazyniera za wschodniej granicy. Magazynowy program WMS można dostępny jest na komputery z przeglądarką Internetową. Kolektory danych z systemem Android także mogą używać programu WMS. Nowoczesny program do obsługi magazynu dostępny jest na kolektory z systemem Android oraz z dowolnego urządzenia wyposażonego w przeglądarkę Internetową. Mając na uwadze różnorodność odbiorców a co za tym idzie wielkości obsługiwanych zamówień oraz wymogów formalnych narzucanych przez odbiorcę program magazynowy musi być przygotowany do obsługi kilku alternatywnych ścieżek obiegu asortymentu. Możliwości takie zapewnia Studio Magazyn NET dostarczając procedury zarówno dla wydań detalicznych – kiedy pomijany jest np. etap pakowania towaru na palety wysyłkowe oraz dla wydań hurtowych wymagających dodatkowej dokumentacji. Prosta obsługa WMS program magazynowy jest możliwa dzięki temu, że jest to aplikacja webowa, dostępna z poziomu przeglądarki internetowej. Program można więc uruchomić na dowolnym komputerze bądź urządzeniu mobilnym – zarówno w sieci lokalnej jak i przez Internet.

Outsourcing IT Poznań

Outsourcing IT w Poznaniu

Outsourcing IT Poznań oferowany jest przez firmę SoftwareStudio. Jest to ekonomiczna i wygodna forma utrzymania systemów informatycznych. Outsourcing IT Poznań nie wymaga zatrudniania na stałe osób odpowiedzialnych za jego poprawne działanie. SoftwareStudio Poznań oferuje świadczy usługi dla firm w Poznaniu i całym kraju. OUTSOURCING IT POZNAŃ

Outsourcing IT Poznań

Outsourcing IT Poznań
Software Studio oferuje usługi doradztwa informatycznego, doradztwa IT, outsourcing IT, outsourcing informatyczny, pomoc w rozwiązywaniu problemów systemów bazodanowych. Outsourcing IT Poznań.

OUTSOURCING IT W POZNANIU - Spółka SoftwareStudio oferuje outsourcing IT Poznań, w tym usługi ekspertów IT. Outsourcing IT Poznań to dopasowanie najbardziej optymalnych rozwiązań informatycznych dla Państwa potrzeb. Doradcy pomagają rozwiązać problemy na każdym etapie użytkowania nowoczesnych technologii. Rozpoczynając od rozpoznania potrzeb i określenia rozwiązań pozwalających zredukować nadmierne koszty finansowe.

APLIKACJE WEBOWE POZNAŃ

SoftwareStudio to producent oprogramowania dostarczający rozwiązania biznesowe dla firm sektora logistyki magazynowej, firm produkcyjnych i handlowych. SoftwareStudio jest to producent aplikacji www oraz Android. Outsourcing it poznań jaki oferuje SoftwareStudio to pełen zakres wsparcia w zarządzaniu systemami tele informatycznymi, bazami danych i sieciami w przedsiębiorstwach. SoftwareStudio Sp. z o.o. jest producentem oprogramowania oraz dostawcą rozwiązań w chmurze prywatnej działającej na platformie VMware oferujemy profesjonalne usługi informatyczne poznań. Program do zarządzania magazynem skutecznie wspiera kierownika magazynu w podziale prac w magazynie. SoftwareStudio Poznań oferuje tworzenie programów dla firm. Wykorzystujemy nowoczesne technologie informatyczne, dzięki którym gwarantujemy najnowsze standardy.

System wms w firmie logistycznej

Stany magazynowe

Najczęściej myszką poruszamy się tabelach, uruchamiamy funkcję klikając odpowiednie obiekty. W pierwszym kroki pracownik skanuje numer dokumentu WZ, który będzie realizował, lub wprowadza jego numer z klawiatury. Rozwiązania przepływu informacji wspomagające procesy magazynowe wykorzystują komputery w ich realizacji. SYSTEM WMS W FIRMIE LOGISTYCZNEJ

System wms w firmie logistycznej

System wms w firmie logistycznej
W ostatnich latach coraz więcej średnich i dużych polskich przedsiębiorstw sięga po systemy klasy WMS, nie wszystkie jednak na rynku rozwiązania to programy działające online przez internet. Magazynier w programie WMS rejestruje inne informacje, interesujące go z punktu widzenia logistyki, a nie handlu czy księgowości. Program dynamicznie przelicza stany magazynowe i pozwala użytkownikowi odtworzyć stan na dowolny dzień wstecz. Niezależnie od tego czy prowadzimy prosty magazyn czy rozbudowany system gospodarki magazynowej, obrót towarem w magazynie rejestrowany jest zawsze w powiązaniu z kartotekami asortymentowymi, które stanowią bardzo ważną rolę w całym systemie ewidencji magazynowej.

Dostępne mechanizmy wymiany informacji między kontrahentami oraz moduł b2b pozwalają klientom magazynu na beżąco monitorować stany magazynowe, dostępność rotacje czy zaleganie. Właściciel towaru może przez przeglądarkę internetową sprawdzać własne stany magazynowe, kontrolować dokumenty przychodu i rozchodu oraz rejestrować polecenia wydania oraz awiza dostawy. Stany magazynowe mogą być prezentowane w sposób.

APLIKACJA DLA HANDLOWCÓW

System CRM firmy SoftwareStudio umożliwia handlowcom rejestrować spotkania z klientami i raportować efekty ich wizyt. Specjalny formularz www lub aplikacja Android służy do wprowadzania informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał, jakie poczynił ustalenia. Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów. Oprogramowanie CRM pozwala rozpocząć ewidencję za pomocą modułu mobilnego w telefonie z systemem Android lub w programie z pomocą transakcji dopisywania wizyty. Awizacje handlowców można rejestrować wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalna strona www, za pomocą której handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Prowadzone przy pomocy oprogramowanie dla handlowca Android transakcje handlowca są opisane szeregiem przydatnych informacji, jak przedmiot transakcji, ceny i warunki handlowe. Ponadto system CRM przypisuje takie informacje, jak treść dotyczących danej transakcji rozmów i spotkań, podłączyć wymieniane w jej ramach dokumenty, wskazuje osoby, z którymi prowadzone były dane fazy transakcji lub inne ustalenia. Zatwierdzone do realizacji spotkania zapisywane są w rejestrze wizyt w trakcie realizacji. Zwyczajowo planowanie spotkań handlowca jest to lista spotkań na bieżący okres np. dzień, tydzień w zależności od przyjętej w danym zakładzie pracy okresów rozliczania handlowców. Aplikacja mobilna dla handlowców pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.

Przewoźnicy

Przewoźnicy palet

Przewoźnik realizujący zlecenia transportu często przewożąc towar odpowiada za powierzone palety. Przewoźnicy są rozliczani z ilości palet im powierzonych. W programie każde wydanie i przyjęcie wpływa na saldo wskazanego przewoźnika.PRZEWOŹNICY

Przewoźnicy

Przewoźnicy
Rozliczenia palet z przewoźnikami odbywają się na podstawie kwitów przyjęcia i wydania palet. Każde wydanie lub przyjęcie zmienia stan sald przewoźnika. W celu określenia stanu rozrachunków przewoźnicy podpisują każdorazowo kwit potwierdzający pobranie lub zdanie określonej ilości palet.

Informacje o przewoźnikach zapisywane są w kartotekach. Z tego poziomu aktywne są funkcje: dopisania, edycji, podglądu kierowców, wyświetlenia zestawienia operacji magazynowych, dopisania oraz podglądu notatek oraz podglądu i dołączenia załączników.br>Dopisanie nowej kartoteki kontrahenta jest możliwe dzięki funkcji DOPISZ. Po wywołaniu funkcji zostanie wyświetlone okno dopisania nowej kartoteki kontrahenta. Okno dopisania składa się.

NARZĘDZIOWNIA MODUŁY 1

Narzędziownia to magazyn narzędzi, czyli miejsce na przechowywanie i wypożyczanie narzędzi, zwykle wraz ze wzrostem ilości narzędzi na stanie magazynu narzędzi pojawia się problem, jak tym zarządzać i kontrolować. Pomoc w tym zakresie przynieść może specjalistyczny program komputerowy dedykowany do obsługi narzędziowni. Program magazynowy w narzedziowni przygotowany został do zarządzania procesami obrotu narzędziami w przedsiębiorstwach produkcyjnych, budolanych i usługowych. Zastosowanie specjalnych etykiet kodów kreskowych lub etykiet zbliżeniowych RFID pozwala na mobilną inwentaryzacje środków trwałych i wyposażenia. StudioSystem oferuje oprogramowanie narzędziowni, czyli rozwiązanie do prowadzenia gospodarki magazynowej narzędzi, maszyn i urządzeń z uwzględnieniem ewidencji wypożyczeń. Wypożyczać można zarówno narzędzia pracownikom (wyposażenie pracowników w narzędzia pracy) . Program do wyposażenia kontrolno-pomiarowego – legalizacja i kalibracja przyrządów pomiarowych. Dane o narzędziach przypisywane są do kartoteki narzędziowej. Wypożyczania narzędzi odbywa się bezpośrednio pracownikom/wykonawcom.

Pracownicy

Pracownicy sklepu internetowego

Program SKLEP INTERNETOWY obsługiwany jest przez użytkowników wyznaczonych do takiej pracy i zdefiniowanych w rejestrze pracowników sklepu internetowego.PRACOWNICY

Pracownicy

W rejestrze dostępne są funkcje: dopisania, edycji kartoteki, podglądu oraz dopisania uwag, podglądu zamówień, podglądu zadań oraz dopisania nowego zadania. DOPISYWANIE PRACOWNIKA W pierwszym polu należy wpisać imię i nazwisko pracownika, w kolejnych nazwisko, imię, ulicę, miejscowość, kod pocztowy, nr domu, nr mieszkania, telefon, adres e-mail. W polu obsługa zamówień należy.

TRWAŁE ZNAKOWANIE

Program do ewidencji odzieży roboczej i środków ochorny osobistej BHP. Prorgam w narzędziowni posiada moduł kartoteki pracowników, narzędzi, materiałów, środków trwałych, wyposażenia pracowników. Program prowadzi ewidencję dowolnych materiałów, wyposażenia i środków trwałych oraz rozlicza odpowiedzialnych z to pracowników. Narzędzia znakowane są za pomocą tagów RFID. Tagi RFID UHF montuje się za pomocą kleju, nitów, trytytki lub przkręcane. Zarządzanie narzędziownią, wypożyczalnią elektronarzędzi, magazynami materiałów, form wtryskowych, matryc, ewidencja konstrukcji stalowych, materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do maszyn. StudioSystem oferuje oprogramowanie narzędziowni, czyli rozwiązanie do prowadzenia gospodarki magazynowej narzędzi, maszyn i urządzeń z uwzględnieniem ewidencji wypożyczeń. Wypożyczać można zarówno narzędzia pracownikom (wyposażenie pracowników w narzędzia pracy) .

Kontrahenci i pracownicy

Kontrahenci i pracownicy narzędziowni

Przeznaczona jest do ewidencji danych o firmach i osobach któe są powiązane z dokumentami rejestrowanymi przez program magazynowy.KONTRAHENCI I PRACOWNICY

Kontrahenci i pracownicy

Kontrahenci i pracownicy

.

TRWAŁE ZNAKOWANIE

Tagi RFID do znakowania sprzętu IT: laptopy, komputery, drukarki, serwery, dyski przenośne - umieszczane na powierzchni metalowej. Program przeznaczony do ewidencji sprzętu, narzędzi i materiałów eksploatacyjnych. Etykieta RFID zapewnia duży zasięg i pewność odczytu oznakowanych narzędzi i wyposażenia. Inwentaryzacja środków trwałych i wyposażenia prowadzona tradycyjnie trwa długo i jest uciążliwa z uwagi na trudności w zidentyfikowaniu i spisaniu majątku. Programu w narzędziowni pozwala w przedsiębiorstwie do monitorowania wszelkiego rodzaju transakcji o charakterze wypożyczania narzędzi pracy. Program do ewidencji odzieży roboczej i środków ochorny osobistej BHP.

Przygotowanie do wdrożenia w narzędziowni

Przygotowanie do wdrożenia systemu w narzędziowni

Złożoność rozwiązywanych za pomocą informatyki problemów charakteryzuje wielkość i struktura zbiorów danych oraz złożoność procedur przetwarzania tych informacji. PRZYGOTOWANIE DO WDROŻENIA W NARZĘDZIOWNI

Przygotowanie do wdrożenia w narzędziowni

Przygotowanie do wdrożenia w narzędziowni

Złożoność rozwiązywanych za pomocą informatyki problemów charakteryzuje wielkość i struktura zbiorów danych oraz złożoność procedur przetwarzania tych informacji. Ogólny model tworzenia systemów informatycznych powinien składać się z trzech podstawowych etapów: br/>- wstępne prace projektowe mające na celu dokonania analizy systemu i zdefiniowanie jego głównych elementów, a następnie dokonania założeń techniczno-ekonomicznych..

SYSTEM MAGAZYNOWY NA ZAMÓWIENIE

Systemy klasy WMS pozwalają na realizację celów odmienną od tej jaka dostępna jest w systemach klasy ERP. Używany system WMS w magazynie pozwala prowadzenie kontroli i bezpieczeństwa związanego z obsługą i realizacją zamówień. Programy do magazynowania towarów działają na komputerach stacjonarnych, wózkach widłowych oraz przenośnych kolektorach danych. Wdrożenie rozwiązań typu system magazynowy na zamówienie pozwala na wprowadzenie kontroli i bezpieczeństwa związanego z obsługą i realizacją zleceń (zamówień). Szczególnie ważny element w sytuacji obsługi sklepów Internetowych. Program WMS rejestruje stany magazynowe, porwadzi ewidencję ilościowo wartościową. Jednocześnie oprogramowanie WMS zapewnia kotnrolę stanów magazynowych. WMS system zarządzania magazynem wykorzystujący platformę Microsoft IIS Server, bazę danych MS SQL Server dostarcza rozwiązań dla najbardziej wymagających.

Kartoteki magazynowe w narzędziowni

Kartoteki magazynowe

Ewidencja stanów magazynowych, dokumentów obrotu magazynowego oraz wypożyczeń opiera się o zdefiniowane kartoteki magazynowe.KARTOTEKI MAGAZYNOWE W NARZĘDZIOWNI

Kartoteki magazynowe w narzędziowni

Program pozwala prowadzić ewidencje kartotek magazynowych rejestrując wiele informacji pozwalających dzielić kartoteki wg dowolnych cech, typów i rodzajów. Zakładając kartotekę magazynową wypełnia się formularz z kilkoma zakładkami. W zakładce Dane Ewidencyjne należy z listy rozwijanej wybrać typ kartoteki, grupę, podać indeks, rodzaj narzędzia również wybieramy z listy rozwijanej. Następnie należy podać.

INWENTARYZACJA ŚRODKÓW

Program posiada moduł inwentaryzacji magazynu narzędzi, sprzętu, środków trwałych i wyposażenia. Program sprawi, że przedsiębiorstwo ogranicza wydatki na narzędzia, dzięki kontroli wypożyczeń. Inwentaryzacja środków trwałych i wyposażenia prowadzona tradycyjnie trwa długo i jest uciążliwa z uwagi na trudności w zidentyfikowaniu i spisaniu majątku. Kody kreskowe stosuje się do materiałów zużywalnych, np. tarcz ściernych, wierteł, frezów, płytek skrawających, rękawic, itp. Opakowania zwykle są oznakowane kodem kreskowym producenta, który można wykorzystać w programie. StudioSystem oferuje rozwiązanie dla narzędziownia program, który wykorzystasz w magazynie narzędzi. Czytniki RFID UHF dalekiego zasięgu do identyfikacji osób i przedmiotów za pomocą fal radiowych.

Integracja systemu SAP w narzędziowni

Integracja SAP

Integracja programu do wypożyczania narzędzi z systemem SAP ERPINTEGRACJA SYSTEMU SAP W NARZĘDZIOWNI

Integracja systemu SAP w narzędziowni
Narzędziownia czyli miejsce wypożyczania narzędzi, SQL

.

TAGI RFID DO ZNAKOWANIA SPRZĘTU IT

Drukarka etykiet RFID przeznaczona do drukowania kodów kreskowych wyposażone w koder RFID UHF dalekiego zasięgu. Czytnik RFID podłączony do programu rozpoznaje jednocześnie wiele przedmiotów co przyśpeisza ewidencję wydań i zwrotów. Narzędziownia to magazyn narzędziowy, czyli miejsce na przechowywanie i wypożyczanie narzędzi, zwykle wraz ze wzrostem ilości narzędzi na stanie magazynu narzędzi pojawia się problem, jak tym zarządzać i kontrolować. Pomoc w tym zakresie przynieść może specjalistyczny program komputerowy dedykowany do obsługi narzędziowni. Oprogramowanie, które używać będziesz w magazynie z narzędziami powinno być szybkie i niezawodne. Drukarka RFID jednocześnie zadrukowuje etykietę samoprzylepną oraz odczyta lub zapisze bank pamięci EPC umieszczony w chipie RFID. Program prowadzi ewidencję dowolnych materiałów, wyposażenia i środków trwałych oraz rozlicza odpowiedzialnych z to pracowników.