Oprogramowanie KLIENTÓW

Oprogramowanie Programy klientów

Pomoc techniczna

Systemy tms

Warehouse management system dostarcza informacji dotyczących stanu magazynowego według wielu różnych kryteriów oraz umożliwia sprawną lokalizację każdej partii towaru i każdej pojedynczej przesyłki. Podgląd wybranych stron wydruku umożliwiają polecenia:przejście do pierwszej strony wydruku, przejście do strony poprzedniej, informacja o aktualnie wyświetlanej stroni i sumie wszystkich stron wydruku, przejście do strony kolejnej przejście do strony ostatniej. Programy posiadają elastyczną konfigurację pozwalającą na zdefiniowanie w jaki sposób i na podstawie jakich informacji mają być tworzone kody. POMOC TECHNICZNA

Pomoc techniczna

Pomoc techniczna
Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.

Po zaakceptowaniu automatycznie w programie zostanie dokonane przeniesienie palety. Komisjonowanie - order picking. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Wykonanie filtrowania wymaga potwierdzenia polecenia uruchom filtrowanie. Brak określonego kontrahenta..

KOLEKTOR DANYCH WMS

Mobilny komputer używane w magazynach nazywane jest KOLEKTOREM DANYCH. Kolektor danych to wytrzymałe urządzenia działające OnLine poprzez sieć WiFi lub LTE. Obrót towarowy w magazynie rejestrowany jest zawsze w powiązaniu z kartotekami towarowymi. Kartoteki pełnią podstawową rolę przy ewidencji magazynowej. Dla wielu firm Internet stał się błyskawicznie podstawowym środkiem komunikacji z klientami. Do obsługi klientów niezbędnym narzędziem staje się program do obsługi magazynu online. Nowoczesny program do magazynu można uruchamiać na urządzeniach z systemem Android lub w przeglądarce Internetowej. Magazyn w chmurze działa w środowisku wirtualnym, np. VMWare i udostępniany jest użytkownikom z dowolnego miejsca na ziemi, wystarczy dostęp do Internetu. Kolektor danych z systemem operacyjnym Android i zainstalowanym programem WMS oraz angielską wersją językową (po angielsku, język angielski) to sprawne narzędzie w rękach obcojęzycznego magazyniera.

System mobilnej obsługi magazynu

Weryfikacja stanów magazynowych

Klient logując się do dedykowanego portalu internetowego firmy logistycznej ma wgląd w swoje stany magazynowe, dokumentu i operacje. Dokumenty magazynowe w systemie wms net - dokumenty magazynowe rejestrują obrót magazynowy związany z zakupami, sprzedażą (dokumenty zewnętrzne) oraz obrotem wewnątrz firmy wynikające z przyjęciem, wydaniem lub zmianą magazynu. Dokument soap składa się z trzech części: koperty (envelope) która określa szkielet opisujący, co znajduje się w komunikacie i jak go przetwarzać, zbioru reguł kodujących potrzebnych do rozszyfrowania typów danych (również złożonych) zdefiniowanych wewnątrz aplikacji, reguł dotyczących wywoływania zdalnych metod i odczytu odpowiedzi. SYSTEM MOBILNEJ OBSŁUGI MAGAZYNU

System mobilnej obsługi magazynu

System mobilnej obsługi magazynu
Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.

Pozwalają na wybór rozdzielczości druku 200, 300 lub 600 dpi, różnych języków programowania, opcje drukowania z obsługą języka xml i możliwość obsługi przyszłościowej technologii rfid. Raport tabeli przestawnej oferuje interakcyjny sposób szybkiego podsumowywania dużych ilości danych. Aplikacja do zarządzania magazynem działała szybko i sprawnie dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii microsoft.

PLANOWANIE SPOTKAŃ HANDLOWCA

Handlowcy będący w trasie mogą korzystać z modułu dostępnego na urządzenia mobilne z systemem operacyjnym Android. Udostępniamy aplikacje CRM Android pracujące w na telefony lub tablety z Androidem w wersji 4.x lub nowszej. Program Studio CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Oferowany przez SoftwareStudio program CRM pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Edycja raportu jest elementem zarządzanie pracą handlowców poprzez wpisanie uzupełniajacych informacji dotyczących raportu, dane te pozwalają sortować i filtrować raportów zapisanych w bazie danych programu CRM. Zatwierdzone do realizacji spotkania zapisywane są w rejestrze wizyt w trakcie realizacji. Zwyczajowo planowanie spotkań handlowca jest to lista spotkań na bieżący okres np. dzień, tydzień w zależności od przyjętej w danym zakładzie pracy okresów rozliczania handlowców. Prowadzone przy pomocy oprogramowanie dla handlowca Android transakcje handlowca są opisane szeregiem przydatnych informacji, jak przedmiot transakcji, ceny i warunki handlowe. Ponadto system CRM przypisuje takie informacje, jak treść dotyczących danej transakcji rozmów i spotkań, podłączyć wymieniane w jej ramach dokumenty, wskazuje osoby, z którymi prowadzone były dane fazy transakcji lub inne ustalenia.

Awizacja dostaw

Awizacja dostaw

W programie Studio Magazyn WMS.net dostępna jest funkcjonalność umożliwiająca awizację dostaw do magazynu wraz z ewidencją rezerwacji ramp w magazynie powiązanych z transportem (dostawy i wysyłki) oraz tworzenie harmonogramów dla magazynu i rampy załadunkowej.AWIZACJA DOSTAW

Awizacja dostaw

Awizacja dostaw

Sekcja Awizacja transportu umożliwia nam dopisanie nowego awizo oraz zawiera rejestry awiza w buforze i awiza zatwierdzone. Aby dopisać nowe awizo należy wybrać pozycję menu DOPISZ NOWE AWIZO. Pojawi się Okno dopisania awiza W oknie dopisania należy uzupełnić następujące dane: magazyn – należy wybrać ze skorowidza magazyn,kontrahent – należy wskazać nazwę kontrahenta.

PROGRAM DO REJESTRACJI REKLAMACJI

Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą system do reklamacji formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Program do rejestracji reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu - system RMA. Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji takie jak Studio Reklamacje.net to nowoczesne rozwiązanie, które znajduje zastosowanie w dużych i średnich firmach, rejestrujących nawet kilka tysięcy dokumentów reklamacyjnych dziennie. Zarządzanie procesami jakie daje program reklamacje, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu.