Oprogramowanie HELPDESK OTRS ZARZĎŻ˝ĎŻ˝DZANIE CZASEM PRACY KONTROLA PRACOWNIKĎŻ˝ĎŻ˝W CRM WDROĎŻ˝ĎŻ˝ENIE OTRS WDROĎŻ˝ĎŻ˝ENIE HELPDESK

Oprogramowanie Programy helpdesk otrs zarz��dzanie czasem pracy kontrola pracownik��w crm wdro��enie otrs wdro��enie helpdesk

Tickets - System biletowy

System biletowy OTRS

Każde zgłoszenie rejestrowane przez system HelpDeskt OTRS ma przydzielany unikalny identyfikator (ticket) za pomocą którego wszystkie spływające wiadomości mailowe są grupowane.TICKETS - SYSTEM BILETOWY

Tickets - System biletowy

Tickets - System biletowy

Systemy biletowe (tickets) w systemie Helpdesk OTRS rozwiązują kłopoty występujace w ewidencji za pomocą zwykłej poczty elektronicznej. Wiadomości e-mail są zapisywane w systemie. Gdy klient systemu HelpDesk wysyła żądanie, nowy ticket (bilet) jest generowany przez system i do tej wiadomości przypisywany. Odpowiedź na taką wiadomość rejestrowana jest w systemie jako zdarzenia.

OPROGRAMOWANIE WMS

Zamówienia Internetowe składane przez klientów za pomocą specjalnej strony www określane są jako Webordering. System WMS prezentacja oprogramowania wykonwyana jest za pomocą strony Internetowej oraz zaintsalowanej aplikacji na skanerach Android. Program magazynowy WMS wybierasz, gdy ilość operacji wykonywanych w magazynie nie może być już rejestrowana w pliku excel. Oprogramowanie klasy WMS do sprawnego działania wymaga oznakowanie regałów w magazynie. Aplikacja dla magazynów wysokiego oraz wyposażenie stanowią podstawę nowoczesnego magazynu. W Polsce dostępne są systemy magazynowe WMS zarówno rodzimych producentów oraz firm zachodnich.

Wdrożenie Helpdesk OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

OTRS Helpdesk to wiodący system typu helpdesk oferowany w ramach licencji AGPL. Helpdesk OTRS został zaprojektowany w celu wsparcia procesu kontaktu klienta z firmą, zwiększenia szybkości oraz sprawności obsługi zgłoszeń. WDROŻENIE HELPDESK OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

HelpDesk OTRS sprawdza się w firmach, które posiadają w swojej strukturze działy: obsługi klienta, IT, helpdesk sprzedaży i marketingu. FUNKCJE Helpdesk OTRS: Automatyczna numeracja zgłoszeń poprzez nadawanie numerów Ticet'ów (biletów). Każde zgłoszenie ma swoją historię, priorytet oraz osobę która odpowiada za jego realizację;Zarządzanie czasem realizacji zgłoszeń;Wyszukiwarka zgłoszeń klientów (rozbudowane kryteria);Możliwe łączenia użytkowników.

ZARZĄDZANIE GOSPODARKĄ NARZĘDZIOWĄ

StudioSystem oferuje rozwiązanie dla narzędziownia program, który wykorzystasz w magazynie narzędzi. Drukarka etykiet RFID przeznaczona do drukowania kodów kreskowych wyposażone w koder RFID UHF dalekiego zasięgu. Program umożliwia ewidencję narzędzi określając ich atrybuty oraz definiując ich dowolny podział zarówno ze względu na grupy, lokalizację w magazynie czy przypisanie osobom odpowiedzialnym za ich użytkowanie lub nadzór. Narzędziownia to magazyn narzędzi, czyli miejsce na przechowywanie i wypożyczanie narzędzi, zwykle wraz ze wzrostem ilości narzędzi na stanie magazynu narzędzi pojawia się problem, jak tym zarządzać i kontrolować. Pomoc w tym zakresie przynieść może specjalistyczny program komputerowy dedykowany do obsługi narzędziowni. Czytniki RFID UHF dalekiego zasięgu do identyfikacji osób i przedmiotów za pomocą fal radiowych. Narzędziownia ma zarządzać narzędziami od procesu zakupów, właściwym użytkowniem, serwisem, aż po ich likwidację.

System Helpdesk OTRS

Helpdesk OTRS

Helpdesk (z ang. – biuro pomocy) – część organizacji (dział, sekcja, zespół lub wyznaczona grupa osób) odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz kontrolę ich rozwiązania.SYSTEM HELPDESK OTRS

System Helpdesk OTRS

Początkowo programy klasy helpdesk służyły rozwiązywaniu jedynie problemów związanych z IT. Obecnie rozwiązania helpdesk służą również do przyjmowania zgłoszeń na temat problemów z innych dziedzin, np. sprawy kadrowe, porządkowe. Przedsiębiorstwa często udostępniają klientom wsparcie typu helpdesk przez darmowe linie telefoniczne lub przez stronę internetową. Istnieją również wewnętrzne helpdeski, które mają.

KOLEKTOR DANYCH ANGIELSKI

Program magazynowy można uruchamiać na urządzeniach za pomocą przeglądarki Internetowej oraz jako aplikacja na systemie Android. Prosty program magazynowy - to zwykle synonim taniego rozwiąznia, gdy nie stać nas na profesjonalne, zaawansowane rozwiązanie. Jakość kosztuje, ale się opłaca. Aplikacje magazynowe działać mogą w środowisku wirtualnym, np. VMWare i być udostępniane użytkownikom z dowolnego miejsca na ziemi, wystarczy dostęp do Internetu. Program Studio Magazyn posiada wiele sprawdzonych w działaniu konfiguracji dla różnych scenariuszy użytkowania. Programy magazynowe można uruchamiać na urządzeniach za pomocą przeglądarki Internetowej oraz jako aplikacja na systemie Android. Nowoczesny program do magazynowania dostępny jest na kolektory z systemem Android oraz z dowolnego urządzenia wyposażonego w przeglądarkę Internetową.

OTRS SaaS

OTRS SaaS

OTRS jest dostępnym rozwiązaniem na zasadzie SaaS (software-as-a-service). Możesz wynająć pulę dla siebie w chmurze jaką oferuje SoftwareStudio do prowadzenia HelpDesk.OTRS SAAS

OTRS SaaS

Aby używać systemu HelDesk OTRS nie musisz inwestować w sprzęt, dokonywać instalacji i konfiguracji systemu i bazy danych. Rozwiążanie można po porstu wynająć na zasadzie usługi. Oferujemy dzierżawę z zapewnieniem obsługi całego systemu na platformie chmury w DataCenter Beyond znajdującego się w Poznaniu.  .

PROGRAM MAGAZYNOWY WMS

Oferta SoftwareStudio obejmuje zarządzanie magazynem program klasy WMS. SoftwareStudio wdraża program do magazynowania towaru. Bezkompromisowe oprogramowanie WMS nie będzie tanie, ale zapewni funkcjonalność na poziomie jakiego potrzebują firmy na wysokim poziomie działalności i organizacji pracy. Zamówienia Internetowe składane przez klientów za pomocą specjalnej strony www określane są jako Webordering. System WMS prezentacja oprogramowania wykonwyana jest za pomocą strony Internetowej oraz zaintsalowanej aplikacji na skanerach Android. W ofercie SoftwareStudio znajduje się program do magazynowania towaru.

Wdrożenie Helpdesk OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

OTRS Helpdesk to wiodący system typu helpdesk oferowany w ramach licencji AGPL. Helpdesk OTRS został zaprojektowany w celu wsparcia procesu kontaktu klienta z firmą, zwiększenia szybkości oraz sprawności obsługi zgłoszeń. WDROŻENIE HELPDESK OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

HelpDesk OTRS sprawdza się w firmach, które posiadają w swojej strukturze działy: obsługi klienta, IT, helpdesk sprzedaży i marketingu. FUNKCJE Helpdesk OTRS: Automatyczna numeracja zgłoszeń poprzez nadawanie numerów Ticet'ów (biletów). Każde zgłoszenie ma swoją historię, priorytet oraz osobę która odpowiada za jego realizację;Zarządzanie czasem realizacji zgłoszeń;Wyszukiwarka zgłoszeń klientów (rozbudowane kryteria);Możliwe łączenia użytkowników.

SYSTEM ZARZĄDZAJĄCY MAGAZYNEM

Bezpieczny i stabilny system do magazynu oferuje aplikacje na terminale radiowe (kolektory) działające w sieci lokalnej WiFi lub przez Internet. Programy do magazynowania towarów działają na komputerach stacjonarnych, wózkach widłowych oraz przenośnych kolektorach danych. Oferowane przez SoftwareStudio rozwiązania WMS system przeznaczone są dla wymagających przedsiębiorstw, którym standardowe aplikacje magazynowe nie zapewniają odpowiednich rozwiązań. Magazynowy system informatyczny pozwala na analizowanie i raportowanie nie tylko stanów magazynowych, ale także operacji wykonywanych przez magazynierów i wykonywanych przez nich prace. Magazynowe systemy informatyczne rozwiązują wiele problemów związanych z ewidencją dużych ilości towarów przewijających się przez magazyny logistyczne. Oprogramowanie WMS wraz ze sprzętem stanowiący wyposażenie nowoczesnego magazynu tworzą system zarządzający magazynem.

System Helpdesk OTRS

Helpdesk OTRS

Helpdesk (z ang. – biuro pomocy) – część organizacji (dział, sekcja, zespół lub wyznaczona grupa osób) odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz kontrolę ich rozwiązania.SYSTEM HELPDESK OTRS

System Helpdesk OTRS

Początkowo programy klasy helpdesk służyły rozwiązywaniu jedynie problemów związanych z IT. Obecnie rozwiązania helpdesk służą również do przyjmowania zgłoszeń na temat problemów z innych dziedzin, np. sprawy kadrowe, porządkowe. Przedsiębiorstwa często udostępniają klientom wsparcie typu helpdesk przez darmowe linie telefoniczne lub przez stronę internetową. Istnieją również wewnętrzne helpdeski, które mają.

SYSTEM ZARZĄDZANIA AWIZACJAMI

Program do awizacji transportu wdrażany przez przedsiębiorstwa zapewnienia lepszą obsługę kontrahentów i firm transportowych oraz przyczynia się do ograniczania wąskich gardeł związanych z rozładunkiem i załadunkiem towarów. System informatyczny do zarządzania procesami logistycznymi związanymi z harmonogramowaniem transportów - awizacja dostaw i wizyt oraz ruchu na terenie zakładu. Moduł programu Awizacja Transportu umożliwia nam dopisanie nowego awizo oraz zawiera rejestry awiza w buforze i awiza zatwierdzone. Rozwiązanie typu program do awizacji dostaw znajduje zastosowanie w przedsiębiorstwach, które wymagają zapewnienia lepszej obsługi kontrahentów i firm transportowych oraz przyczynia się do ograniczania wąskich gardeł związanych z rozładunkiem i załadunkiem towarów. Zarządzanie awizacjami za pomocą platformy StudioSystem pozwala na rejestrowanie wizyt, kontrolowanie ich cel, czas oraz przebieg na terenie zakładu przemysłowego. Aplikacja do awizowania dostaw, czyli system informatyczny do zarządzania procesami logistycznymi związanymi z harmonogramowaniem transportów. System awizacji dostaw w magazynach wejściowych i wyjściowych pozwala na zewnętrzne awizacje firm (przewoźników/dostawców). Planowanie wizyt (awizacja) wspomaga optymalizację wykorzystania posiadanej infrastruktury (bram i doków) wraz z personelem. Kolektory danych z systemem Android także mogą używać WMS program magazynowy.

Wdrożenie Helpdesk OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

OTRS Helpdesk to wiodący system typu helpdesk oferowany w ramach licencji AGPL. Helpdesk OTRS został zaprojektowany w celu wsparcia procesu kontaktu klienta z firmą, zwiększenia szybkości oraz sprawności obsługi zgłoszeń. WDROŻENIE HELPDESK OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

HelpDesk OTRS sprawdza się w firmach, które posiadają w swojej strukturze działy: obsługi klienta, IT, helpdesk sprzedaży i marketingu. FUNKCJE Helpdesk OTRS: Automatyczna numeracja zgłoszeń poprzez nadawanie numerów Ticet'ów (biletów). Każde zgłoszenie ma swoją historię, priorytet oraz osobę która odpowiada za jego realizację;Zarządzanie czasem realizacji zgłoszeń;Wyszukiwarka zgłoszeń klientów (rozbudowane kryteria);Możliwe łączenia użytkowników.

SYSTEM MAGAZYNOWY SQL

Rozważamy wdrożenie rozwiązań typu systemy magazynowe na zamówienie w sytuacji, gdy standardowe dostępne na rynku aplikacje nie zdają egzaminu. Najczęściej nie posiadają odpowiedniej funkcjonalności wymaganej w danej organizacji. Sieci handlowe potrzebują mieć szybki i pewny dostęp do informacji o dostępnych stanach magazynowych, a to zapewnić może zintegrowany system magazynowy online. SoftwareStudio oferuje systemy informatyczne w magazynie wysokiego składowania, które pozwalają na łatwe i szybkie wdrożenia. Nowoczesny system magazynowy obejmuje rozwiązania działające nie tylko bezpośrednio w magazynie, ale dostarcza informacji przez Internet wszystkim współpracującym kontrahentom. Oczekuje wdrożenia magazynowego systemu na zamówienie w sytuacji, gdy standardowe dostępne na rynku aplikacje nie zdają egzaminu. Oferowane przez SoftwareStudio rozwiązania WMS system przeznaczone są dla wymagających przedsiębiorstw, którym standardowe aplikacje magazynowe nie zapewniają odpowiednich rozwiązań.

System Helpdesk OTRS

Helpdesk OTRS

Helpdesk (z ang. – biuro pomocy) – część organizacji (dział, sekcja, zespół lub wyznaczona grupa osób) odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz kontrolę ich rozwiązania.SYSTEM HELPDESK OTRS

System Helpdesk OTRS

Początkowo programy klasy helpdesk służyły rozwiązywaniu jedynie problemów związanych z IT. Obecnie rozwiązania helpdesk służą również do przyjmowania zgłoszeń na temat problemów z innych dziedzin, np. sprawy kadrowe, porządkowe. Przedsiębiorstwa często udostępniają klientom wsparcie typu helpdesk przez darmowe linie telefoniczne lub przez stronę internetową. Istnieją również wewnętrzne helpdeski, które mają.

SYSTEM ZARZĄDZANIA MAGAZYNEM WMS

System magazynowy WMS pozwala na ciągłą pracę magazynu związane z szybkim przyjmowaniem i wydawaniem towarów. Systemy klasy WMS pozwalają na realizację celów odmienną od tej jaka dostępna jest w systemach klasy ERP. Sieci handlowe potrzebują mieć szybki i pewny dostęp do informacji o dostępnych stanach magazynowych, a to zapewnić może zintegrowany system magazynowy online. Magazynowy system informatyczny pozwala na analizowanie i raportowanie nie tylko stanów magazynowych, ale także operacji wykonywanych przez magazynierów i wykonywanych przez nich prace. Bezpieczny i stabilny system do zarządzania magazynem oferuje aplikacje na terminale radiowe (kolektory) działające w sieci lokalnej WiFi lub przez Internet. WMS system zarządzania magazynem wykorzystujący platformę Microsoft IIS Server, bazę danych MS SQL Server dostarcza rozwiązań dla najbardziej wymagających.

Wdrożenie Helpdesk OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

OTRS Helpdesk to wiodący system typu helpdesk oferowany w ramach licencji AGPL. Helpdesk OTRS został zaprojektowany w celu wsparcia procesu kontaktu klienta z firmą, zwiększenia szybkości oraz sprawności obsługi zgłoszeń. WDROŻENIE HELPDESK OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

HelpDesk OTRS sprawdza się w firmach, które posiadają w swojej strukturze działy: obsługi klienta, IT, helpdesk sprzedaży i marketingu. FUNKCJE Helpdesk OTRS: Automatyczna numeracja zgłoszeń poprzez nadawanie numerów Ticet'ów (biletów). Każde zgłoszenie ma swoją historię, priorytet oraz osobę która odpowiada za jego realizację;Zarządzanie czasem realizacji zgłoszeń;Wyszukiwarka zgłoszeń klientów (rozbudowane kryteria);Możliwe łączenia użytkowników.

APLIKACJA DLA HANDLOWCÓW

Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów. Oprogramowanie CRM pozwala rozpocząć ewidencję za pomocą modułu mobilnego w telefonie z systemem Android lub w programie z pomocą transakcji dopisywania wizyty. Program Studio CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Aplikacje CRM pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Edycja raportu jest elementem zarządzanie pracą handlowców poprzez wpisanie uzupełniajacych informacji dotyczących raportu, dane te pozwalają sortować i filtrować raportów zapisanych w bazie danych programu CRM. CRM dla handlowca przeznaczony jest do rejestrowania spotkań z klientami. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Nowo zatrudniony handlowiec szybko jest w stanie podjąć pracę poprzedniego przedstawiciela handlowego, wystarczy mu bowiem tylko przestudiowanie historii zaszłej pomiędzy firmą a kontrahentem.

Ewidencja na magazynie według numerów seryjnych

Informacje w postaci zestawu instrukcji

Rocie w gospodarce magazynowej, w szczególności zwrotom do dostawców. W kartotece aktywne są funkcje dopisania użytkownika, modyfikacji danych użytkownika usunięcia kartoteki użytkownika oraz parametry deklarujące dostęp do pozycji menu. Integracja z istniejącymi systemami. EWIDENCJA NA MAGAZYNIE WEDŁUG NUMERÓW SERYJNYCH

Ewidencja na magazynie według numerów seryjnych

Ewidencja na magazynie według numerów seryjnych
Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.

Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach pracy magazynu jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego, do której realizacji wykorzystywane jest magazyn program. Proces pakowania jest zoptymalizowany za sprawą automatycznych wyliczeń najlepszych dróg transportu na podstawie warunków, budowy i zagospodarowania magazynu. Najczęściej myszką poruszamy się tabelach, uruchamiamy funkcję.

APLIKACJA MAGAZYNOWA

Producent programów komputerowych oferuje oprogramowanie magazyn, które może być zintegrowane z systemem ERP w zakresie kartotek magazynowych oraz dokumentów magazynowych. Dla wielu firm Internet stał się błyskawicznie podstawowym środkiem komunikacji z klientami. Do obsługi klientów niezbędnym narzędziem staje się program do obsługi magazynu online. Kolektor danych z systemem operacyjnym Android i zainstalowanym programem WMS oraz ukraińską wersją językową (po ukraińsku, język ukraiński) to sprawne narzędzie w rękach pracującego magazyniera za wschodniej granicy. Program WMS przejmuje od kierownika magazynu rolę zarządzania rozmieszczeniem towarów. Dzięki cyklicznej analizie rotacji towarów, program samodzielnie generuje zlecenia przesunięcia towarów we właściwe lokacje. Program magazynowy proponuje rozmieszczenie towaru w magazynie poprzez przydzielanie lokacji po przyjęciu towaru na jak i bieżące uzupełnianie lokacji magazynowych. Dostępny jest w ofercie SoftwareStudio Androidowy program magazynowy. Bogatą funkcjonalność oprogramowania magazynowego uzupełniają standardowe funkcje platformy takie jak np. zapis danych do plików Excel, automatyczna wysyłka raportów oraz powiadomień droga mailową.

System Helpdesk OTRS

Helpdesk OTRS

Helpdesk (z ang. – biuro pomocy) – część organizacji (dział, sekcja, zespół lub wyznaczona grupa osób) odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz kontrolę ich rozwiązania.SYSTEM HELPDESK OTRS

System Helpdesk OTRS

Początkowo programy klasy helpdesk służyły rozwiązywaniu jedynie problemów związanych z IT. Obecnie rozwiązania helpdesk służą również do przyjmowania zgłoszeń na temat problemów z innych dziedzin, np. sprawy kadrowe, porządkowe. Przedsiębiorstwa często udostępniają klientom wsparcie typu helpdesk przez darmowe linie telefoniczne lub przez stronę internetową. Istnieją również wewnętrzne helpdeski, które mają.

SYSTEM MAGAZYNOWY WMS

Używany system WMS w magazynie pozwala prowadzenie kontroli i bezpieczeństwa związanego z obsługą i realizacją zamówień. System magazynowy WMS pozwala na ciągłą pracę magazynu związane z szybkim przyjmowaniem i wydawaniem towarów. Sieci handlowe potrzebują mieć szybki i pewny dostęp do informacji o dostępnych stanach magazynowych, a to zapewnić może zintegrowany system magazynowy online. System magazynowy SQL dzięki instalacji na serwerze może udostępniać wybrane dane dla kontrahentów. Oprogramowanie daje również spore możliwości integracji z innymi systemami np. księgowymi, a sama instalacja nie wymaga posiadania serwera przez klienta, gdyż może ono działać w chmurze obliczeniowej. Bezpieczny i stabilny system do zarządzania magazynem oferuje aplikacje na terminale radiowe (kolektory) działające w sieci lokalnej WiFi lub przez Internet. Oprogramowanie oraz sprzęt stanowiący wyposażenie nowoczesnego magazynu tworzą system zarządzający magazynem.

Wdrożenie Helpdesk OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

OTRS Helpdesk to wiodący system typu helpdesk oferowany w ramach licencji AGPL. Helpdesk OTRS został zaprojektowany w celu wsparcia procesu kontaktu klienta z firmą, zwiększenia szybkości oraz sprawności obsługi zgłoszeń. WDROŻENIE HELPDESK OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

HelpDesk OTRS sprawdza się w firmach, które posiadają w swojej strukturze działy: obsługi klienta, IT, helpdesk sprzedaży i marketingu. FUNKCJE Helpdesk OTRS: Automatyczna numeracja zgłoszeń poprzez nadawanie numerów Ticet'ów (biletów). Każde zgłoszenie ma swoją historię, priorytet oraz osobę która odpowiada za jego realizację;Zarządzanie czasem realizacji zgłoszeń;Wyszukiwarka zgłoszeń klientów (rozbudowane kryteria);Możliwe łączenia użytkowników.

APLIKACJE DLA MAGAZYNÓW WYSOKIEGO SKŁADOWANIA

Oprogramowanie klasy WMS do sprawnego działania wymaga oznakowanie regałów w magazynie. Magazynowy program WMS firmy SoftwareStudio to bezkompromisowe rozwiązania dla użytkowników wymagających nowoczesnego systemu działającego zgodnie z ich indywidualnymi potrzebami. System magazynowy WMS oferuje poziomy cenowe dopasowane do polskiego rynku i polskich przedsiębiorców. Funkcje standardowe w programie WMS obejmują spójny sposób poruszania się po programie, przeglądanie i przetwarzanie danych. Program WMS możesz wybrać kierując się kryterium cenowym, jeżeli tak to szukaj bezpłatnego programu do zarządzania magazynem, ale wówczas raczej musisz iść na kompromis co do funkcjonalności. Program magazynowy WMS wybierasz, gdy ilość operacji wykonywanych w magazynie nie może być już rejestrowana w pliku excel.

Kontrola ilościowa

Kolektor danych intermec ck3

Program warehouse management system wspiera zarządzanie funkcjonowaniem magazynu od przyjęcia towaru i jego lokalizacji na magazynie, przez odwzorowanie ruchów w ramach procesów handlowych i/lub produkcyjnych i wydań, aż po dostarczenie szczegółowych, aktualnych danych biznesowych dla osób zarządzających magazynem i logistyką. Niektórzy dostawcy systemów erp oferują funkcjonalność warehouse management system wms jako jeden z modułów integralnie wbudowanych w pakiet erp lub obsługują ją częściowo w ramach modułów gospodarki magazynowej. Oznacza to, że system wms można odpowiednio zintegrować z innymi systemami wykorzystanymi przez przedsiębiorstwa w sferze logistyki. KONTROLA ILOŚCIOWA

Kontrola ilościowa

Kontrola ilościowa
Uniwersalność ta redukuje koszty szkolenia, wsparcia it, utrzymania oraz obniża złożoność systemu przekładając się na niższe koszty operacyjne. Podstawą przenośnego kolektora danych intermec ck3 jest szeroki zakres funkcji zbierania danych i komunikacji, pozwalających na dostosowanie się do różnych zastosowań w przedsiębiorstwie, poczynając od operacji magazynowych, poprzez inwentaryzację do aplikacji stosowanych przez sieci handlu detalicznego. Kolektor danych intermec ck3 dostępny jest z trzema rodzajami głowic skanujących do wyboru - w tym rewelacyjna ex25, umożliwiającą odczyty zarówno z bliska jak i daleka (15cm - 15m) kodów jedno i dwuwymiarowych. Kolektor danych intermec ck3 ma możliwość podłączenia czytnika rfid oraz rączki typu gun.

Za pomocą systemu wms możliwa jest również kontrola ilościowa i asortymentowa przyjmowanego do magazynu towaru, pod kątem zgodności dostawy z dokonanym wcześniej zamówieniem. Kolektor danych intermec ck3 ma możliwość podłączenia czytnika rfid oraz rączki typu gun. Kolektor danych intermec ck3 dostępny jest z trzema rodzajami głowic skanujących do.

CRM ANDROID

Aplikacja mobilna dla handlowców pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Standardowo wprowadzanie nowej wizyty skutkuje umieszczeniem dokumentu w rejestrze oznaczonym jako wizyty planowane. Planowanie wizyt handlowca opiera się więc na pracy w jego osobistym kalendarzu. Handlowcy będący w trasie mogą korzystać z modułu dostępnego na urządzenia mobilne z systemem operacyjnym Android. Udostępniamy aplikacje CRM Android pracujące w na telefony lub tablety z Androidem w wersji 4.x lub nowszej. Awizacje handlowców można rejestrować wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalna strona www, za pomocą której handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Aplikacje CRM pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Program Studio CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.

Kontrola przebiegu obrotu magazynowego

Program magazynowy android

Pomiędzy tymi systemami powinna funkcjonować sprawna wymiana danych, oparta na ujednoliconych standardach przekazywania informacji. Przyjęcie i wydanie jest dokumentowane jako operacja gospodarcza dowodami księgowymi (źródłowymi). Cechą charakterystyczną nowoczesnych programów magazynowych jest wykorzystywanie nowoczesnych technologii informatycznych, a w szczególności rozwiązań internetowych do pracy online, oraz radiowych terminali mobilnych. KONTROLA PRZEBIEGU OBROTU MAGAZYNOWEGO

Kontrola przebiegu obrotu magazynowego

Kontrola przebiegu obrotu magazynowego
Program magazynowy Android WMS przeznaczony jest do ewidencji ilościowej w magazynie wydzielonym jako magazyn wysokiego składowania. Istotą programu jest możliwość prowadzenia w nim ewidencji operacji: przyjmowania, magazynowania, konfekcjonowania, komisjonowania oraz wydania towarów z dokładnością do miejsca składowania i/lub numeru partii dostawy. Oferujemy rozwiązania do obsługi magazynu własnego lub dla firm świadczących usługi magazynowania na zasadzie outsourcingu. Obsługa magazynu wysokiego składowania wymaga innego podejścia niż za pomocą zwykłego programu magazynowego.

Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach systemów wms jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach magazynowych systemów wms jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. Program magazynowy Android WMS przeznaczony jest do ewidencji ilościowej w magazynie wydzielonym jako.

PLANOWANIE WIZYT HANDLOWCA

Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów. Oprogramowanie CRM pozwala rozpocząć ewidencję za pomocą modułu mobilnego w telefonie z systemem Android lub w programie z pomocą transakcji dopisywania wizyty. Aplikacje CRM pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Handlowcy będący w trasie mogą korzystać z modułu dostępnego na urządzenia mobilne z systemem operacyjnym Android. Udostępniamy aplikacje CRM Android pracujące w na telefony lub tablety z Androidem w wersji 4.x lub nowszej. Nowo zatrudniony handlowiec szybko jest w stanie podjąć pracę poprzedniego przedstawiciela handlowego, wystarczy mu bowiem tylko przestudiowanie historii zaszłej pomiędzy firmą a kontrahentem. Oferowany przez SoftwareStudio program CRM pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Zatwierdzone do realizacji spotkania zapisywane są w rejestrze wizyt w trakcie realizacji. Zwyczajowo planowanie spotkań handlowca jest to lista spotkań na bieżący okres np. dzień, tydzień w zależności od przyjętej w danym zakładzie pracy okresów rozliczania handlowców.

Wdrożenie Helpdesk OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

OTRS Helpdesk to wiodący system typu helpdesk oferowany w ramach licencji AGPL. Helpdesk OTRS został zaprojektowany w celu wsparcia procesu kontaktu klienta z firmą, zwiększenia szybkości oraz sprawności obsługi zgłoszeń. WDROŻENIE HELPDESK OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

HelpDesk OTRS sprawdza się w firmach, które posiadają w swojej strukturze działy: obsługi klienta, IT, helpdesk sprzedaży i marketingu. FUNKCJE Helpdesk OTRS: Automatyczna numeracja zgłoszeń poprzez nadawanie numerów Ticet'ów (biletów). Każde zgłoszenie ma swoją historię, priorytet oraz osobę która odpowiada za jego realizację;Zarządzanie czasem realizacji zgłoszeń;Wyszukiwarka zgłoszeń klientów (rozbudowane kryteria);Możliwe łączenia użytkowników.

PROGRAMY WMS 1801

Program magazynowy online działa na urządzeniach za pomocą przeglądarki Internetowej oraz jako aplikacja na systemie Android. System magazynowy WMS oferuje poziomy cenowe dopasowane do polskiego rynku i polskich przedsiębiorców. SoftwareStudio wdraża program do magazynowania towaru. System do zarządzania magazynem nie może być tani. Koszt jego zakupu, wdrożenia i utrzymania powinien być adekwatny do funkcji jaką spełnia. W ofercie SoftwareStudio znajduje się program do magazynowania towaru. Program WMS możesz wybrać kierując się kryterium cenowym, jeżeli tak to szukaj bezpłatnego programu do zarządzania magazynem, ale wówczas raczej musisz iść na kompromis co do funkcjonalności.

Magazyny wysokiego składowania logistyka

Wykorzystanie zasobów

Urządzenie można śmiało stosować w wielu dziedzinach: inwentaryzacja w magazynach, handel, automatyzacja pracy w terenie. Niestety sama technologia oprogramowania nie gwarantuje dużej wydajności, gdyż nieumiejętne programowanie lub niewłaściwa konfiguracja serwera może spowodować znaczny spadek wydajności aplikacji. Integracja obejmować może połączenia z aplikacjami klienckimi, terminale przenośne. MAGAZYNY WYSOKIEGO SKŁADOWANIA LOGISTYKA

Magazyny wysokiego składowania logistyka

Magazyny wysokiego składowania logistyka
Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.

Dokumenty przyjęcia towaru do magazynu wysokiego składowania (wms net) oznaczone są symbolem pz, czyli dokument magazynowy potwierdzający przyjęcie do magazynu od kontrahenta z zewnątrz, czyli innego podmiotu gospodarczego. Strategiczne cele firmy są silnie związane ze zrównoważonym rozwojem i odpowiedzialnym biznesem. Menu inwentaryzacja wyświetla rejestr dokumentów inwentaryzacji zapisanych w programie. Oprogramowanie.

SYSTEM WMS W MAGAZYNIE

System zarządzania magazynem obejmuje wszystkie istotne z punktu widzenia kierownika magazynu operacje i ich ewidencję. Rozważamy wdrożenie rozwiązań typu systemy magazynowe na zamówienie w sytuacji, gdy standardowe dostępne na rynku aplikacje nie zdają egzaminu. Najczęściej nie posiadają odpowiedniej funkcjonalności wymaganej w danej organizacji. WMS system zarządzania magazynem wykorzystujący platformę Microsoft IIS Server, bazę danych MS SQL Server dostarcza rozwiązań dla najbardziej wymagających. Systemy WMS to rozwiązania dedykowane dla firm logistycznych, produkcyjnych i handlowych, które mają duże wymagania w zakresie sprawnej logistyki magazynowej. SoftwareStudio oferuje systemy informatyczne w magazynie wysokiego składowania, które pozwalają na łatwe i szybkie wdrożenia. Systemy klasy WMS pozwalają na realizację celów odmienną od tej jaka dostępna jest w systemach klasy ERP.

Sortowanie CRM

Sortowanie

Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumnSORTOWANIE CRM

Sortowanie CRM

Sortowanie CRM

Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn. Każde kolejne kliknięcie zmienia warunek sortowania.br/> Dostępne warunki sortowania: br/>- Sortowanie rosnące, br/>- Sortowanie malejące, br/>- Usunięcie warunku sortowania..

SYSTEMY INFORMATYCZNE W MAGAZYNIE 1641

Oprogramowanie oraz sprzęt stanowiący wyposażenie nowoczesnego magazynu tworzą system zarządzający magazynem. Magazynowe systemy informatyczne rozwiązują wiele problemów związanych z ewidencją dużych ilości towarów przewijających się przez magazyny logistyczne. Używany system WMS w magazynie pozwala prowadzenie kontroli i bezpieczeństwa związanego z obsługą i realizacją zamówień. System magazynowy WMS pozwala na ciągłą pracę magazynu związane z szybkim przyjmowaniem i wydawaniem towarów. SoftwareStudio oferuje systemy informatyczne w magazynie wysokiego składowania, które pozwalają na łatwe i szybkie wdrożenia. Nowoczesny system magazynowy obejmuje rozwiązania działające nie tylko bezpośrednio w magazynie, ale dostarcza informacji przez Internet wszystkim współpracującym kontrahentom.

OTRS SaaS

OTRS SaaS

OTRS jest dostępnym rozwiązaniem na zasadzie SaaS (software-as-a-service). Możesz wynająć pulę dla siebie w chmurze jaką oferuje SoftwareStudio do prowadzenia HelpDesk.OTRS SAAS

OTRS SaaS

Aby używać systemu HelDesk OTRS nie musisz inwestować w sprzęt, dokonywać instalacji i konfiguracji systemu i bazy danych. Rozwiążanie można po porstu wynająć na zasadzie usługi. Oferujemy dzierżawę z zapewnieniem obsługi całego systemu na platformie chmury w DataCenter Beyond znajdującego się w Poznaniu.  .

EWIDENCJA NA MAGAZYNIE WEDŁUG NUMERÓW SERYJNYCH

Aplikacja dla magazynów wysokiego składowania oferuje inną funkcjonalność niż standardowy księgowy program magazynowy. Dla magazynu tkanin będą to np. informacje o identyfikatorze produkcyjnym pozwalające realizować zlecenia z jednakowych partii nie różniących się parametrami barw. Niezmiennie ważnym aspektem jest odpowiednie rozmieszczenie towaru na powierzchni magazynowej, na płaszczyźnie poziomej – uwzględniając odległość od strefy kompletacji jak i pionowej – poziom składowania. Oprogramowanie dla magazynów wysokiego składowania oferuje funkcjonalność typu ewidencja na magazynie według numerów seryjnych (SN). W firmach logistycznych pojawia się także potrzeba wyceny usług magazynowych w celu obciążenia klienta fakturą za takie usługi. Odpowiedzią na takie zapotrzebowania jest system klasy WMS obsługujący magazyn wysokiego składowania. System magazynowy WMS to rozwiązania dedykowane dla firm logistycznych, produkcyjnych i handlowych. W firmach logistycznych pojawia się także potrzeba wyceny usług magazynowych w celu obciążenia klienta fakturą za takie usługi. Odpowiedzią na takie zapotrzebowania jest system klasy WMS obsługujący magazyny wysokiego składowania.

Wdrożenie Helpdesk OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

OTRS Helpdesk to wiodący system typu helpdesk oferowany w ramach licencji AGPL. Helpdesk OTRS został zaprojektowany w celu wsparcia procesu kontaktu klienta z firmą, zwiększenia szybkości oraz sprawności obsługi zgłoszeń. WDROŻENIE HELPDESK OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

HelpDesk OTRS sprawdza się w firmach, które posiadają w swojej strukturze działy: obsługi klienta, IT, helpdesk sprzedaży i marketingu. FUNKCJE Helpdesk OTRS: Automatyczna numeracja zgłoszeń poprzez nadawanie numerów Ticet'ów (biletów). Każde zgłoszenie ma swoją historię, priorytet oraz osobę która odpowiada za jego realizację;Zarządzanie czasem realizacji zgłoszeń;Wyszukiwarka zgłoszeń klientów (rozbudowane kryteria);Możliwe łączenia użytkowników.

PROGRAM MAGAZYNOWY ONLINE

Program do zarządzania magazynem możesz wybrać kierując się różnymi kryteriami. Jeżeli ważna jest dla Ciebie cena to szukaj bezpłatnego programu do zarządzania magazynem, ale wówczas raczej musisz iść na kompromis co do funkcjonalności. WMS aplikacja magazynowa wspiera kierownika magazynu w zarządzaniu magazynem poprzez osiąganie jego najważniejszych celów: zwiększanie wydajności pracy magazynu i poprawę jakości świadczonych usług logistycznych. Program magazynowy WMS skutecznie wspiera kierownika magazynu w podziale prac w magazynie. Ważnym elementem wsparcia w zakresie określenia preferencji pracowników odnośnie pełnionych tam działań. Oprogramowanie klasy WMS do sprawnego działania wymaga oznakowanie regałów w magazynie. Aplikacje WMS dostępne są zróżnicowane cenowo. Prosty programu WMS wybierasz, gdy masz mały budżet i musisz iść na kompromis co do funkcjonalności. Program WMS możesz wybrać kierując się kryterium cenowym, jeżeli tak to szukaj bezpłatnego programu do zarządzania magazynem, ale wówczas raczej musisz iść na kompromis co do funkcjonalności. Aplikacja dla magazynów wysokiego oraz wyposażenie stanowią podstawę nowoczesnego magazynu.

System Helpdesk OTRS

Helpdesk OTRS

Helpdesk (z ang. – biuro pomocy) – część organizacji (dział, sekcja, zespół lub wyznaczona grupa osób) odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz kontrolę ich rozwiązania.SYSTEM HELPDESK OTRS

System Helpdesk OTRS

Początkowo programy klasy helpdesk służyły rozwiązywaniu jedynie problemów związanych z IT. Obecnie rozwiązania helpdesk służą również do przyjmowania zgłoszeń na temat problemów z innych dziedzin, np. sprawy kadrowe, porządkowe. Przedsiębiorstwa często udostępniają klientom wsparcie typu helpdesk przez darmowe linie telefoniczne lub przez stronę internetową. Istnieją również wewnętrzne helpdeski, które mają.

NARZĘDZIA INWENTARYZACJA

Narzędziownia to magazyn narzędzi, czyli miejsce na przechowywanie i wypożyczanie narzędzi, zwykle wraz ze wzrostem ilości narzędzi na stanie magazynu narzędzi pojawia się problem, jak tym zarządzać i kontrolować. Systemy zarządzania gospodarką narzędziową to rozwiązania do obsługi narzędziowni. Oprogramowanie, które używać będziesz w magazynie z narzędziami powinno być szybkie i niezawodne. Program wspiera rozliczanie kosztów eksploatacji narzędzi, maszyn i pojazdów. Dzięki programowi i jego ewidencji sprzęt znajdujący się na wyposażeniu będzie dostępny na czas. Dane o narzędziach przypisywane są do kartoteki narzędziowej. Wypożyczania narzędzi odbywa się bezpośrednio pracownikom/wykonawcom. Trwałe znakowanie zapewnia szybką inwentaryzację i dokładną ewidencję komputerów. Komu są przydzielane do użytkowania i gdzie się znajdują.

Tickets - System biletowy

System biletowy OTRS

Każde zgłoszenie rejestrowane przez system HelpDeskt OTRS ma przydzielany unikalny identyfikator (ticket) za pomocą którego wszystkie spływające wiadomości mailowe są grupowane.TICKETS - SYSTEM BILETOWY

Tickets - System biletowy

Tickets - System biletowy

Systemy biletowe (tickets) w systemie Helpdesk OTRS rozwiązują kłopoty występujace w ewidencji za pomocą zwykłej poczty elektronicznej. Wiadomości e-mail są zapisywane w systemie. Gdy klient systemu HelpDesk wysyła żądanie, nowy ticket (bilet) jest generowany przez system i do tej wiadomości przypisywany. Odpowiedź na taką wiadomość rejestrowana jest w systemie jako zdarzenia.

MOBILNA OBSŁUGA MAGAZYNU

Producent programów komputerowych oferuje oprogramowanie zarządzające magazynem, które może być zintegrowane z systemem ERP w zakresie kartotek magazynowych oraz dokumentów magazynowych. SoftwareStudio wdraża program do magazynowania towaru. Aplikacja dla magazynów wysokiego oraz wyposażenie stanowią podstawę nowoczesnego magazynu. W Polsce dostępne są systemy magazynowe WMS zarówno rodzimych producentów oraz firm zachodnich. Bezkompromisowe oprogramowanie WMS nie będzie tanie, ale zapewni funkcjonalność na poziomie jakiego potrzebują firmy na wysokim poziomie działalności i organizacji pracy. W ofercie SoftwareStudio znajduje się program do magazynowania towaru.

Wdrożenie Helpdesk OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

OTRS Helpdesk to wiodący system typu helpdesk oferowany w ramach licencji AGPL. Helpdesk OTRS został zaprojektowany w celu wsparcia procesu kontaktu klienta z firmą, zwiększenia szybkości oraz sprawności obsługi zgłoszeń. WDROŻENIE HELPDESK OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

HelpDesk OTRS sprawdza się w firmach, które posiadają w swojej strukturze działy: obsługi klienta, IT, helpdesk sprzedaży i marketingu. FUNKCJE Helpdesk OTRS: Automatyczna numeracja zgłoszeń poprzez nadawanie numerów Ticet'ów (biletów). Każde zgłoszenie ma swoją historię, priorytet oraz osobę która odpowiada za jego realizację;Zarządzanie czasem realizacji zgłoszeń;Wyszukiwarka zgłoszeń klientów (rozbudowane kryteria);Możliwe łączenia użytkowników.

APLIKACJA MOBILNA DLA HANDLOWCÓW

Prowadzone przy pomocy oprogramowanie dla handlowca Android transakcje handlowca są opisane szeregiem przydatnych informacji, jak przedmiot transakcji, ceny i warunki handlowe. Ponadto system CRM przypisuje takie informacje, jak treść dotyczących danej transakcji rozmów i spotkań, podłączyć wymieniane w jej ramach dokumenty, wskazuje osoby, z którymi prowadzone były dane fazy transakcji lub inne ustalenia. Dzięki systemowi wspomagającemu zarządzanie relacjami z klientami CRM w rękach firmy pozostaje coś więcej niż tylko garść dat i dokumentów sprzedażowych. Jeśli system jest dobrze wdrożony a raporty pracy handlowca odpowiednio realizowane to system CRM potrafi zbierać w bazie danych wszelkie pozyskane informacje o kliencie i relacjach z nim. Handlowiec ma do dyspozycji kilka transakcji za pomocą których może przeglądać planowane wizyt, wprowadzać notatki ze spotkać oraz wprowadzać zmiany. Moduł na urządzenia z systemem Android stanowi uzupełnienie aplikacji CRM działającej przez przeglądarkę internetową. Oferowany przez SoftwareStudio program CRM pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Wizyty handlowca powiązane są zwykle z ponoszeniem określonych kosztów, które mogą być rejestrowane za pomocą program dla handlowca. Wydatki związane z daną wizytą handlowiec wprowadza w zakładce koszty delegacji. Awizacje handlowców można rejestrować wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalna strona www, za pomocą której handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.

System Helpdesk OTRS

Helpdesk OTRS

Helpdesk (z ang. – biuro pomocy) – część organizacji (dział, sekcja, zespół lub wyznaczona grupa osób) odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz kontrolę ich rozwiązania.SYSTEM HELPDESK OTRS

System Helpdesk OTRS

Początkowo programy klasy helpdesk służyły rozwiązywaniu jedynie problemów związanych z IT. Obecnie rozwiązania helpdesk służą również do przyjmowania zgłoszeń na temat problemów z innych dziedzin, np. sprawy kadrowe, porządkowe. Przedsiębiorstwa często udostępniają klientom wsparcie typu helpdesk przez darmowe linie telefoniczne lub przez stronę internetową. Istnieją również wewnętrzne helpdeski, które mają.

ZARZĄDZANIE NARZĘDZIOWNIA

Program do wyposażenia kontrolno-pomiarowego – legalizacja i kalibracja przyrządów pomiarowych. Tagi RFID do znakowania sprzętu IT: laptopy, komputery, drukarki, serwery, dyski przenośne - umieszczane na powierzchni metalowej. Określany jest termin zwrotu narzędzia do narzędziowni. Przy przyjęciu narzędzia z badań zapisywana jest informacja o legalizacji, istnieje możliwość załącznika (skanu oryginalnego dokumentu legalizacji) Rejestrują dokumenty obrotu narzędziami dotyczących wydań narzędzi do badań i legalizacji oraz przyjęć wraz możliwością adnotacji o wynikach badań. Jako załącznik można zapisać zeskanowany dokument oryginalny. Informacje o ilościach zamówionych pozycji oraz o planowanych terminach dostaw są dostępne z poziomu kartotek magazynowych. Rejestracja wykonanych pomiarów, które są ewidencjonowane i przechowywanew specjalnych rejestarch, po wykonaniu badania analizowane są wyniki i porównywane przez system ze wzorcem, wynik jest wyświetlany na ekranie i zapisywany w bazie danych, Operator określa zalecenia związane z przeznaczeniem przyrządu w przypadku niespełnienia norm wzorca. Każdy pomiar posiada informację kiedy i przez kogo został dokonany jakie są zalecenia i wyniki poszczególnych badań, czy urządzenie zostało zalegalizowane i jaki jest termin następnego badania, informacje te są dostępne dla pracowników wypożyczalni, rejestracja wykonanych pomiarów – wszystkie pomiary są ewidencjonowane i przechowywane, po wykonaniu badania analizowane są wyniki i porównywane przez system ze wzorcem, wynik jest wyświetlany na ekranie i zapisywany w bazie danych, Operator określa zalecenia związane z przeznaczeniem przyrządu w przypadku niespełnienia norm wzorca, każdy pomiar posiada informację kiedy i przez kogo został dokonany jakie są zalecenia i wyniki poszczególnych badań, czy urządzenie zostało zalegalizowane i jaki jest termin następnego badania, informacje te są dostępne dla pracowników wypożyczalni. Prorgam w narzędziowni posiada moduł kartoteki pracowników, narzędzi, materiałów, środków trwałych, wyposażenia pracowników. Program umożliwia ewidencję narzędzi określając ich atrybuty oraz definiując ich dowolny podział zarówno ze względu na grupy, lokalizację w magazynie czy przypisanie osobom odpowiedzialnym za ich użytkowanie lub nadzór. Czytniki RFID UHF dalekiego zasięgu do identyfikacji osób i przedmiotów za pomocą fal radiowych.