Oprogramowanie HELPDESK

Oprogramowanie Programy helpdesk

Tickets - System biletowy

System biletowy OTRS

Każde zgłoszenie rejestrowane przez system HelpDeskt OTRS ma przydzielany unikalny identyfikator (ticket) za pomocą którego wszystkie spływające wiadomości mailowe są grupowane.TICKETS - SYSTEM BILETOWY

Tickets - System biletowy

Tickets - System biletowy

Systemy biletowe (tickets) w systemie Helpdesk OTRS rozwiązują kłopoty występujace w ewidencji za pomocą zwykłej poczty elektronicznej. Wiadomości e-mail są zapisywane w systemie. Gdy klient systemu HelpDesk wysyła żądanie, nowy ticket (bilet) jest generowany przez system i do tej wiadomości przypisywany. Odpowiedź na taką wiadomość rejestrowana jest w systemie jako zdarzenia.

MAGAZYN W NARZĘDZIOWNI

Narzędziownia to magazyn narzędzi, czyli miejsce na przechowywanie i wypożyczanie narzędzi, zwykle wraz ze wzrostem ilości narzędzi na stanie magazynu narzędzi pojawia się problem, jak tym zarządzać i kontrolować. Pomoc w tym zakresie przynieść może specjalistyczny program komputerowy dedykowany do obsługi narzędziowni. Oprogramowanie uzupełnia inne funkcjonalności systemu w narzędziowni. Wspomagając realizację produkcji np. w obszarze odzieży roboczej, wyposażenia pracownika czy kontroli jakości. Tagi RFID do znakowania sprzętu IT: laptopy, komputery, drukarki, serwery, dyski przenośne - umieszczane na powierzchni metalowej. Etykiety RFID UHF dalekiego zasięgu są najtańszym i bardzo dobrym sposobem znakowania przedmiotów w systemach zbliżeniowych RFID. Program sprawi, że przedsiębiorstwo ogranicza wydatki na narzędzia, dzięki kontroli wypożyczeń. Program prowadzi ewidencję dowolnych materiałów, wyposażenia i środków trwałych oraz rozlicza odpowiedzialnych z to pracowników.

Wdrożenie Helpdesk OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

OTRS Helpdesk to wiodący system typu helpdesk oferowany w ramach licencji AGPL. Helpdesk OTRS został zaprojektowany w celu wsparcia procesu kontaktu klienta z firmą, zwiększenia szybkości oraz sprawności obsługi zgłoszeń. WDROŻENIE HELPDESK OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

Wdrożenie Helpdesk OTRS

HelpDesk OTRS sprawdza się w firmach, które posiadają w swojej strukturze działy: obsługi klienta, IT, helpdesk sprzedaży i marketingu. FUNKCJE Helpdesk OTRS: Automatyczna numeracja zgłoszeń poprzez nadawanie numerów Ticet'ów (biletów). Każde zgłoszenie ma swoją historię, priorytet oraz osobę która odpowiada za jego realizację;Zarządzanie czasem realizacji zgłoszeń;Wyszukiwarka zgłoszeń klientów (rozbudowane kryteria);Możliwe łączenia użytkowników.

MAGAZYN W NARZĘDZIOWNI

Narzędziownia to magazyn narzędzi, czyli miejsce na przechowywanie i wypożyczanie narzędzi, zwykle wraz ze wzrostem ilości narzędzi na stanie magazynu narzędzi pojawia się problem, jak tym zarządzać i kontrolować. Pomoc w tym zakresie przynieść może specjalistyczny program komputerowy dedykowany do obsługi narzędziowni. Drukarka RFID jednocześnie zadrukowuje etykietę samoprzylepną oraz odczyta lub zapisze bank pamięci EPC umieszczony w chipie RFID. Programu w narzędziowni pozwala w przedsiębiorstwie do monitorowania wszelkiego rodzaju transakcji o charakterze wypożyczania narzędzi pracy. Tagi RFID na metal są specjalnie dostosowane do pracy na powierzchniach metalowych. Części metalowe mogą być wykorzytsywane jako dodatkowa antena. Inwentaryzacja środków trwałych i wyposażenia prowadzona tradycyjnie trwa długo i jest uciążliwa z uwagi na trudności w zidentyfikowaniu i spisaniu majątku. Oznkowanie narzędzi za pomocą chipów lub etykiet zbliżeniowych RFID. Oznakowanie dla narzędzi do pracy w ciężkich warunkach. Są znacznie bardziej wytrzymałe niż tradycyjne kody kreskowe.

System Helpdesk OTRS

Helpdesk OTRS

Helpdesk (z ang. – biuro pomocy) – część organizacji (dział, sekcja, zespół lub wyznaczona grupa osób) odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz kontrolę ich rozwiązania.SYSTEM HELPDESK OTRS

System Helpdesk OTRS

Początkowo programy klasy helpdesk służyły rozwiązywaniu jedynie problemów związanych z IT. Obecnie rozwiązania helpdesk służą również do przyjmowania zgłoszeń na temat problemów z innych dziedzin, np. sprawy kadrowe, porządkowe. Przedsiębiorstwa często udostępniają klientom wsparcie typu helpdesk przez darmowe linie telefoniczne lub przez stronę internetową. Istnieją również wewnętrzne helpdeski, które mają.

SYSTEM ZARZĄDZANIA MAGAZYNEM

Magazynowe systemy informatyczne rozwiązują wiele problemów związanych z ewidencją dużych ilości towarów przewijających się przez magazyny logistyczne. System magazynowy SQL dzięki instalacji na serwerze może udostępniać wybrane dane dla kontrahentów. Oprogramowanie daje również spore możliwości integracji z innymi systemami np. księgowymi, a sama instalacja nie wymaga posiadania serwera przez klienta, gdyż może ono działać w chmurze obliczeniowej. Systemy WMS to rozwiązania dedykowane dla firm logistycznych, produkcyjnych i handlowych, które mają duże wymagania w zakresie sprawnej logistyki magazynowej. Nowoczesny system magazynowy obejmuje rozwiązania działające nie tylko bezpośrednio w magazynie, ale dostarcza informacji przez Internet wszystkim współpracującym kontrahentom. Bezpieczny i stabilny system do magazynu oferuje aplikacje na terminale radiowe (kolektory) działające w sieci lokalnej WiFi lub przez Internet. System magazynowy WMS pozwala na ciągłą pracę magazynu związane z szybkim przyjmowaniem i wydawaniem towarów.