program do obsługi reklamacji

Magazyn części zamiennych

Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach systemów WMS jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. System dostarcza informacji dotyczących stanu magazynowego według wielu różnych kryteriów oraz umożliwia sprawną lokalizację każdej partii towaru i każdej pojedynczej przesyłki. W systemie WMS Operator może wygenerować odpowiednią etykietę i oznaczyć nią jednostki towarowe lub w momencie przyjmowania towaru do magazynu przyjąć do systemu informacje zawarte na etykiecie nadanej jej wcześniej przez inny podmiot.

Części zamienne

Magazyn części zamiennych pozwala na ewidencję przyjęć i wydań części (artykułów) wykorzystywanych do wykonywania napraw.

Magazyn części

Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach systemów WMS jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. System dostarcza informacji dotyczących stanu magazynowego według wielu różnych kryteriów oraz umożliwia sprawną lokalizację każdej partii towaru i każdej pojedynczej przesyłki. W systemie WMS Operator może wygenerować odpowiednią etykietę i oznaczyć nią jednostki towarowe lub w momencie przyjmowania towaru do magazynu przyjąć do systemu informacje zawarte na etykiecie nadanej jej wcześniej przez inny podmiot.

Spedycja

Moduł dedykowany do obsługi magazynu w zakresie spedycji w oparciu o firmy kurierskie. Praca z programem Spedycja .net polega na rejestracji numerów listów przewozowych, która kojarzone są z dokumentami wydania z magazynu Wz wraz z możliwością wydrukowania dokumentów na zwykłej drukarce laserowej lub atramentowej oraz opcją drukowania etykiet z kodem kreskowym do naklejenia na przesyłce za pomocą drukarki kodów kreskowych.

Dokumenty

Klasyczne metody przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu. Podstawowym problemem jest długi czas dotarcia do żądanego dokumentu, oraz przeszukiwanie zbioru dokumentów. Dodatkowo, w przypadku dużej ilości dokumentów, ich składowanie staje się problematyczne i wymaga przestrzeni biurowej. Zmianą w sposobie gromadzenia i wyszukiwania dokumentów jest wdrożenie programu do elektronicznej archiwizacji dokumentów Studio Dokumenty. net Informatyczny system elektronicznego składowania dokumentów i archiwizacji.


Części zamienne

  1. System do reklamacji. System do reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. Ponadto ważna jest analiza wszystkich zgłoszeń. Pozwala ona na rozwój firmy i naprawienie dotychczas niezauważanych usterek, które są zgłaszane najczęściej.
  2. System do obsługi reklamacji. Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA w programie do reklamacji. Program do obsługi reklamacji (program do reklamacji) skieruje na podany we wniosku adres kuriera w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA. Numer RMA należy umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji. Program do reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych, ale również do monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej.
  3. Aplikacja reklamacje. Systemy do obsługi reklamacji mają różne warianty ze względu na rodzaj oprogramowania. Programiści od SoftwareStudio stworzyli program, który będzie dostosowany do każdej firmy. Można go obsługiwać jako aplikację na urządzeniu z systemem Windows, Android, IOS. Jednak nie ma problemu w tym, aby zarządzać reklamacjami z poziomu przeglądarki internetowej. Wystarczy odwiedzić odpowiednią witrynę, zalogować się i można od razu obsługiwać wszystkie zgłoszenia reklamacyjne. Program (system reklamacji) pozwala na przypisanie innych uprawnień różnym użytkownikom. Dzięki temu dostęp do konkretnych opcji mają wyłącznie osoby za nie odpowiedzialne. Zupełnie inne uprawnienia mogą posiadać pracownicy obsługi klienta, osoby zajmujące się serwisem, czy kierownicy działów.
  4. System do zarządzania reklamacjami. Oprogramowanie pozwalające na ścisłą kontrolę wszystkich etapów reklamacyjnych jest bezcennym narzędziem w każdej branży związanej ze sprzedażą. Reklamacje.net od SoftwareStudio to oprogramowanie, w którym można nadawać różne uprawnienia pracownikom z innego działu. To sprawia, że działy mogą się komunikować i uzupełniać informacje i dane, za które są odpowiedzialne, ale będą w stanie edytować treści dotyczących procesów, za które nie są odpowiedzialne. Reklamacje.net to system, który jest obsługiwany przez przeglądarkę internetową. Pracownicy logują się w bezpiecznym panelu. Klienci mogą jedynie dodawać zgłoszenia reklamacyjne w specjalnym formularzu, a później sprawdzać ich status za pomocą nadawanego automatycznie numeru RMA. Jest to odpowiedź na pytanie czy szukam programu do nadzorowania reklamacji.
  5. Program do rejestracji reklamacji. Oprogramowanie od SoftwareStudio pozwala na szybką rejestrację nowych reklamacji, jak również segregowanie ich według wybranych przez pracowników kategorii. Zgłoszenia reklamacyjne tworzy się z wykorzystaniem przeglądarki internetowej. Po wpisaniu odpowiedniego adresu WWW wypełnia się puste pola dotyczące opisu wady, rodzaju produktu i innych. Następnie wystarczy zatwierdzić zgłoszenie. Generuje się potwierdzenie zgłoszenia wraz z numerem reklamacji. To oprogramowanie umożliwia samodzielne zgłoszenie i sprawdzanie reklamacji przez Internet.

  • Rzeczoznawca
  • Części zamienne Magazyn części zamiennych pozwala na ewidencję przyjęć i wydań części (artykułów) wykorzystywanych do wykonywania napraw. W pracy serwisu jednak często zdarza się że naprawy wykonywane są nie tylko z dostępnych części zamiennych dostarczanych przez gwaranta, ale także z części uzyskiwanych w wyniku demontażu sprawnego urządzenia. Zdemontowane części z wyrobu gotowego można ewidencjonować przyjmując je na stan magazynu części zamiennych, skąd mogą być wydawane do konkretnych zleceń napraw. Magazyn części zamiennych składa się z rejestrów dokumentów przyjęć artykułów do magazynu oraz dokumentów wydań. Ponadto na podstawie dokumentów automatycznie prowadzone są zapisy w kartotece magazynowej części zamiennych.
  • Program reklamacje Reklamacje dotyczą każdej firmy, która zajmuje się sprzedażą. Im większa firma, tym więcej zgłoszeń reklamacyjnych od klientów. Dlatego tak ważne jest, aby zainwestować w odpowiedni program reklamacyjny. Oprogramowanie od SoftwareStudio pomaga w terminowym, a także dokładnym zarządzaniem reklamacjami. Pracownik może w szybki sposób wyszukać konkretne zlecenie po numerze RMA, albo dzięki innym danym. Ponadto wygodne jest monitorowanie tego, jaki procent reklamacji jest rozpatrzonych i zakończonych, ile zostało dodanych nowych zgłoszeń, a także jak wiele z nich jest w realizacji. Oprogramowanie (system reklamacji) to szybkie analizowanie danych według wybranych kategorii i opcji.
  • System Utrzymania Ruchu Na rynku jest wiele systemów CMMS w szerokim zakresie cen i możliwości, jednak większość z nich to rozwiązania działające na pojedynczych komputerach z Windows. Cechą charakterystyczną rozwiązań SoftwareStudio jest nowoczesna technologia (architektura client server, baza MS SQL 2008 server, ASP.net) pozwalająca na pracę zarówno na komputerze (aplikacja Windows, wersja Framework) jak i przez przeglądarkę internetową IE w wersji 7 lub nowszej. Podstawowe zadania oprogramowania Studio CMMS.net:
    • ewidencja maszyn i urządzeń
    • osprzęt i narzędzia
    • magazyn części zamiennych
    • awarie
    • przeglądy
    • historia zdarzeń
    • harmonogramy
    • ewidencja pracowników
    • obliczanie kosztów oraz ilości roboczogodzin
    • dokumentacja, zasoby w formie załączników
    • statystyki, wskaźniki średniego czasu awarii, średniego czasu między awariami, wskaźnik wykorzystania wyposażenia ; ; ;<

Podsumowanie magazyn części

  • Klasyczne metody przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu. Podstawowym problemem jest długi czas dotarcia do żądanego dokumentu, oraz przeszukiwanie zbioru dokumentów. Dodatkowo, w przypadku dużej ilości dokumentów, ich składowanie staje się problematyczne i wymaga przestrzeni biurowej. Zmianą w sposobie gromadzenia i wyszukiwania dokumentów jest wdrożenie programu do elektrnicznej archiwizacji dokuemntów Studio Dokumenty. net Informatyczny system elektronicznego składowania dokumentów i archiwizacji. <
  • Moduł dedykowany do obsługi magazynu w zakresie spedycji w oparciu o firmy kurierskie. Praca z programem Spedycja .net polega na rejestracji numerów listów przewozowych, która kojarzone są z dokumentami wydania z magazynu Wz wraz z możliwością wydrukowania dokumentów na zwykłej drukarce laserowej lub atramentowej oraz opcją drukowania etykiet z kodem kreskowym do naklejenia na przesyłce za pomocą drukarki kodów kreskowych.<
  • program do reklamacji Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami.

    Program magazynowy WMS.net

  • zlecenia przyjęć

    System magazynowy WMS.net – WebOrdering

    Systemy magazynowe WMS a WebOrdering. W Polsce dostępne są Systemy magazynowe WMS zarówno rodzimych producentów oraz firm zachodnich. Systemy magazynowe WMS. W firmach logistycznych pojawia się także potrzeba wyceny usług magazynowych w celu obciążenia klienta fakturą za takie usługi. Odpowiedzią na takie zapotrzebowania jest system klasy WMS obsługujący magazyn wysokiego składowania.  WMS.net to system magazynowy, który wspiera kierownika magazynu w jego zarządzaniu.
  • Szczegółowe stany magazynowe

    Oprogramowanie magazynu wysokiego składowania „Studio Magazyn WMS.net” to system obsługi magazynu wyposażony w wiele przydatnych funkcji i modułów.  Stany magazynowe System obsługi magazynu pozwala na szczegółową ewidencję ilościową i oblicza stany magazynowe z dokładnością do miejsc składowania, wg numerów partii (numerów seryjnych) oraz dat produkcji i dat przydatności. Program można uruchamiać w postaci modułów magazynu wysokiego.
  • Programy

  • awizacja aut

    Program do awizacji aut

    W programie do awizacji aut możemy tworzyć i kierować harmonogramem rozładunków i załadunków w magazynach. Za pomocą okien czasowych łatwo zarządza się transportami i koordynuje prace magazynu. Przedsiębiorstwa za pomocą okien czasowych kontrolują pracę swoich magazynów i koordynują transporty przewoźników. Automatyczne obliczanie czasu załadunku/rozładunku przez system w oparciu o rodzaj transportu, ilość palet czy rodzaj.
  • Programy SoftwareStudioReklamacje

  • Wdrożenie programu reklamacyjnego

    Wdrożenie programu Reklamacje wymaga dostosowania aplikacji w zależności do zastosowania. Technologia Microsoft ASP.net oraz program Studio Reklamacje działające na bazie plików konfiguracyjnych (ASPX, XML). Pliki te pozwoliły na przygotowanie predefiniowanych szablonów związanych z wybraną branżą w której jest wykorzystywany program. Studio Reklamacje.net Aplikacja Studio Reklamacje umożliwia sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji i koordynację działań mających na celu usunięcie skutków.
  • Reklamacje

  • Program-do-obsługi-reklamacji

    Aplikacja reklamacje

    Aplikacja reklamacje czyli, program do obsługi reklamacji. Systemy do obsługi reklamacji mają różne warianty ze względu na rodzaj oprogramowania. Programiści od SoftwareStudio stworzyli program, który będzie dostosowany do każdej firmy. Można go obsługiwać jako aplikację na urządzeniu z systemem Windows, Android, IOS. Jednak nie ma problemu w tym, aby zarządzać reklamacjami z poziomu przeglądarki internetowej..
  • Program-do-obsługi-reklamacji

    Proces reklamacyjny

    Proces reklamacyjny czyli, program do obsługi reklamacji. Reklamacje są istotnym elementem funkcjonowania każdej firmy, której produkty są objęte gwarancją. Organizacja procesu obsługi reklamacji, który wiąże się z przyjęciem zgłoszenia, wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji, ustaleniem przyczyn i wreszcie rozwiązaniem problemu w sposób zapewniający sprawną obsługę przyjmowania i rozpatrywania gwarancji może stanowić element niezwykle istotny.
  • System do reklamacji

    System do reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. Ponadto ważna jest analiza wszystkich zgłoszeń. Pozwala ona na rozwój firmy i naprawienie dotychczas niezauważanych usterek, które są zgłaszane najczęściej. System do reklamacji System do reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku.
  • Zgłszenie

    Zgłoszenia internetowe

    Program Studio Reklamacje.net może udostępniać formularz zgłoszenia reklamacji przez internet wybranej grupie użytkowników: partnerom, dystrybutorom, marketomużytkownikom końcowym (konsumentom) Wypełnione zgłoszenie wysyłane jest na podany w formularzu adres konta mailowego. Wiadomość przesłana prócz w celu weryfikacji użytkownika, który by aktywować zgłoszenie musi kliknąć na załączony w wiadomości link. Zarejestrowane zgłoszenie reklamacyjne drukowane jest za pomocą dokumentu PDF.